Új hatású háromévest hárommillióig

2015.12.07. 08:15

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Kedves Nepperűző!


Milyen típusokat nézegessek, ha a következők a szempontjaim:


- Legyen új hatású (ez nyilván nem kifejezetten típusfüggő), nagyjából 3 évesre gondolok. Tudom, állapotot veszünk, és lehet ennyi alatt lelakott vagy 8 év után patent.

- 2,5M-ért keresek, de 3M-ig értelmesen fel lehet menni.

- Legyen tágas vagy ha kisebb, akkor kombi.

- Egyterű és "terepjáró" kizárva.

- Nem szeretnék skodát.

- Éves futás 12e-15e Km, de ennek ellenére viszonylag sok időt töltök az autóban.

- Legyen biztonságos.

- Legyen belőle választék.


Köszönöm a tanácsot!

Kedves Kérdező!


Ilyen éves futáshoz vennék valami egyszerű szívó benzines autót. Először a Kia Ceed és a Hyundai i30 jutott eszembe. Nagyon megbízható autók, közös műszaki alappal, csak olajat és féket kell rajtuk cserélni. A másodiknak a Ford Focus-ra gondoltam, szintén megbízható autó, jó futóművel. Korábban nagy mennyiségben kerültek elő a volt rendőr autók, ezek akkor jól alávágtak az áraknak. Most ismét sok van a piacon, de ezek könnyen megismerhetőek. A koreaiakból kisebb a választék, mert inkább magán vásárlók vették, akik még nem adják el még ennyi idősen. A Focus tipikus cégautó, ebből nagyobb mennyiséget vettek, de a magán vásárlók körében is nagyobb ismertségnek örvend, mint a Ceed és az i30.


A tágasság fogalmával nem tudok mit kezdeni, mert nem tudom, hogy ön mekkora, de ezekben az autókban az átlag méret szerintem bőven elfér, de még én is a 190 centimmel. A három éves korhoz sem ragaszkodnék, mert csak magát szorítja szűk keretek közé. Itt van a találati lista, ha három éves korig és 2.5 millióig nézzük az autókat, illetve ha három millióig. Előkerülnek a kis TSI-k (nem vennék magamnak) és az alul motorizált 1.2-es kisautók, illetve az 1.4-es ólom súlyú J Astra. Na az hasít, mint giliszta a bazaltban, és a világ legdöglöttebb gázpedálja van benne. Lemennék öregebb évjáratokhoz, és néznék valami száz lóerő fölötti autót.

Üdv:

-Becsületesnepper-