Kétmillióig kiscsaládit

2016.06.10. 11:02

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Becsületesnepper!

Autócsere előtt állunk. Most egy Opel Meriva B (2011 – 1.4 – 120 LE – benzin) egyterűnk van, amit szeretnénk lecserélni valami kisebb autóra.

Mindenképp benzinesben gondolkodom – városban napi 20 km és 2-3 havonta egy nagyobb út kb. 700 km. Nem vagyok márkahű, volt már Fiatom, Fordom (Fiesta, C-Max) és most Opel. 2009-es évjárattól keresgélek és Max. 2 milliót szeretnék rászánni erre a váltásra.

Nézegetem már egy ideje az autókereskedéseket és hirdetéseket, de kicsit tanácstalan vagyok. Olyan megoldást keresek, amibe egy bőröndön kívül mást is lehet pakolni, bár van tetőboxom.

Nekem nagyon tetszik a Citroen C3 Picasso 1.4 VTI (2009) és egész jókat olvastam róla. Amiket még néztem az a Peugeot 308 vagy 207 SW 1.4 VTI (2010), Ford Fiesta 1.4 bár a legtöbb ebben az árkategóriában az 1.25-ös (2010-11) és a Fiat Punto EVO 1.4 8V (2011).

Sokéves tapasztalata alapján, szeretném kikérni tanácsát ezekről a típusokról.

Üdvözlettel:

Tamás

Kedves Tamás!

A C3-as Picassóhoz még nem volt szerencsém, így arról nem tudok nyilatkozni, és Népítéletből is csak kettő van, azok is csak pár ezer kilométer megtétele után születtek. A Peugeot-kat ismerem, mindegyik normális autó, ugyanazokból a műszaki alapokból építkeznek, mint a Citroen, és ezek is már normálisan össze vannak rakva. A Puntóról is ugyanez elmondható. Ebből a felsorolásból szerintem a Ford Fiesta a legjobb választás, az a legjobb minőségű, én azt venném elsősorban, de a többivel sem lőne mellé.

Üdv:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.