Elmúlt a szerelem, utódot keresek a Golf GT-nek

2017.06.13. 10:41

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Nepperűző!


Lassan 3 éve hajtom Németországból hozott Golf 5 GT-met, a 170 lovas TSI motorral. Nos, 40e km után a kezdeti szerelem kezd alább hagyni, váltanék valami kevésbé költséges, egyszerűbb típusra/motorra.

A Golf 5 tetszik, esetleg 2,0 FSI motorról véleménye (kokszosodással tisztában vagyok)? Golf 6 1,8 TSI-vel két szék között a pad alá esete lenne? Inkább maradnék európai modelleknél, benzines motorral, a 140-170 le teljesítmény közelében.

– Volvo S40 2,0 2,4 2007 környékén, Astra J 1,6T?

– Vectra C, Signum belseje unalmas, volt a családban.

– MB C200 kompresszort nem ajánlották.

– Mazda rohad, a Celica 3 ajtós... esetleg VW V5, BMW sor6? A keret 2-2,5m körül alakul. 


Válaszát várom!

Üdvözlettel

Dávid

Kedves Dávid!

Én a VW csoport teljes benzines palettáját elfelejteném, amiben benne van az FSI vagy a TSI betűkombináció. Ha VW-t szeretne venni, akkor a 102 lóerős 1.6-ost kell venni, azzal nincs baj. Azt írja, hogy maradna az európai modelleknél, majd következik a felsorolásban a Mazda. A kétmillióért kapható Mazdák egyébként még nem rohadnak, és ha tesz rájuk egy alváz- és üregvédelmet, akkor nem is fognak. Műszakilag nagyon jó autók, és nem kell vagyonokat elkölteni a fenntartásukra.

astraj

A J Astra 1,6-os turbó motorját nem ismerem. A Volvo 2,4-es motorja nagyon jó, és elég megbízható is, a két literessel nincs tapasztalatom, de attól sem félnék. Én egy ufó Civicet vennék 1,8-as motorral, abban még van némi akarat, láncos vezérlése van (nem olyan, mint a TSI-nek, ezt tényleg nem kell cserélni), nem romlik el, és 6,5 liter körül eszik.

Üdv:

-Becsületesnepper-