2017.11.20. 13:18

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Kedves Nepperűző!

Jelenleg egy 10 éves 1.8 Honda Civicet "nyúz" a család, viszont csomagtartóban most már egyértelműen kicsi, a műanyagok is itt-ott ciceregnek, zörögnek, plusz autópályán sem túl csendes, ezért cserélnék és lépnék előre kényelemben és méretben.

Mindig nagyon sok csomagunk van, 3-4 biciklit is szállítunk, túrázni is sokat járunk magyar és osztrák hegyekbe. Évente nem túl sokat, kb. 15 ezret megyünk, ebből hetente 1-2 alkalom város 5-10 km távon, minden más az említett utazásokkor megy bele pályán és országúton. Tetszenek az emelt hasmagasságú autók és a SUV-ok, ezért Subaru Outback, Volvo XC70 irányba gondolkodok, de nem vetnék meg egy V70-et, XC90-et, vagy pl. Mitsubishi Outlandert sem. A keretem 4,5-5 millió jó magyar pengő.

Subaruból csak benzinest vennék, viszont a Volvo és a SUV vonalon a kínálat több mint 90%-a dízel. Ön az én felhasználásom mellett be merne vállalni egy D5 dízelt, vagy az Outlander dízeljét? A normál fenntartása nem jelentene problémát ezeknek az autóknak, de mindenféle porlasztó-befecskendező és egyéb dolgok azért nem esnének jól. Ön mit javasolna megbízhatóság, fenntarthatóság szempontjából?

Köszönettel,

Tamás

Kedves Tamás!


Az XC70-nek nagy barátja vagyok, a Subaru is jó, az Outlander is, de nálam a Volvo, Subaru, Mitsubishi a sorrend. A Volvót a D5-ös dízellel venném, az egy nagyon jó karakterű, megbízható motor. A barátom S60-asában 600 ezer van gyári befecskendezővel és turbóval.

DSC 8505

Subaruból én is csak benzinest vennék, a dízel hírhedten kockázatos, nem véletlenül került bele ebbe a válogatásba is. Láttam olyan Outbacket, amiben már a harmadik motor volt éppen, mind garanciában cserélve.


Üdv:

- Becsületesnepper -