Családi autók 7 fő fölött

2011. május 24., 10:20 Módosítva: 2011.05.24 10:20

Üdv,

Volt egy családi autós cikk olcsón fenntartható használt autókról.
A kérdésem, hogy mit tudnak/tok ajánlani, ha egy 7 fős családról van szó, és nem szeretnék sok milliót költeni egy mai műanyag autóra, hanem olyat keresek, ami kis törődéssel, vállalható szervizigénnyel még sokáig elvisz. Nagyon tetszik Csikós felfogása, én is hasonlóan gondolkozok: csak azért, mert egy autó öreg, az még nem feltétlenül rossz.

Köszönöm
Tamás

Tisztelt Uram!

Sajnos ki kell, hogy ábrándítsam. Egy idősebb autó nem lehet olcsón megvehető és olcsón és kevés időráfordítással fenntartható. Ha ez így lenne, néhány autómániás tehetős bohém kivételével minek venne bárki is új autót? A három jellemző egyszerre sohasem teljesül úgy, mint a jó olcsó és gyors munka. A hivatkozott cikkben szereplő autók 11-13 litert esznek - tapasztalataim szerint kizárólag nagyon kíméletes vezetési stílusnál. Ebben az árkategóriában 7 személyes autót nem tudok ajánlani. Ami van eladó, mind olyan, ami talán elmegy a következő vizsgáig, de utána sokezres összeget kell folyamatosan beletolni, ha hosszú távra gondolkozik. Ha nem szeretne sokat foglalkozni a javítgatással, beázással, téli nem indulással, és biztonságban szretné tudni a családját (mindenkinek biztonsági öv, és fejtámla), legalább 1.5-2.0 millió Ft kell ahhoz, hogy egy jobb állapotú VW T4, Toyota Hiace, Renault Traffic kisbuszt megvehessen. Mindhárom típus megbízható, tartós autó kb. ebben a sorrendben, de sok buktatóval az üzemeltetési körülmények miatt. Nyugodtan adhat egy fél évet is egy kevéssé fényezett, hidegen jól induló, nem füstölő, szép belsejű, találására, mert borzasztóan lelakott, vagy túlárazott autók uralják a kisbusz piacot.

Üdv.,
Weltauto

Egymillióért milyen autót vegyek?

2011. május 23., 15:31 Módosítva: 2011.05.23 15:31

T. Totalcar!

Már egy ideje autóvásárláson gondolkodom, de nem jutok dűlőre. Milyen a jó használt autó 1 millió forintért?
Nincsenek sztereotípiáim, az olasz autókat is kedvelem. Ami nekem fontos, hogy autópályán kellemesen lehessen vele utazni, legyen benne klíma és egy közepes dízelmotor, valamint kvázi megbízható legyen.
Milyen típusokat ajánlotok? A IV. Golftól kezdve eljutottam a Lancia Lybráig is, de fogalmam sincs, mit kell nézzek.

Válaszát előre is köszönöm!
Üdv!

Tisztelt Olvasónk!

Mekkora autó kéne, mire használná? Ha nagyobb, akkor inkább egy benzinest fog ennyiért találni, pl Golf IV, Astra, Octavia, Focus, ha elég a kisebb, és mindenképpen dízel, akkor esetleg egy 7-8 éves Thalia, vagy kicsit öregebb Corsa, Polo…
Érdemes olyat választani, amiből sokat adtak el itthon, mert ahhoz olcsóbb az alkatrész, és bontott is könnyen akad. Olyan kereskedésben vegyen autót, ahol hosszú távú ügyfélkapcsolatokra törekszenek, ld. korábbi poszt ezzel kapcsolatban.

Autóvásárlás külföldön

2011. május 19., 16:09 Módosítva: 2011.05.19 16:10

1 évig külföldön fogok dolgozni, cipruson, és kellene egy autó. Egy autókölcsönző cég ad el pár Mitsubishi Carisma 1.3 2003-ast 2500 EUR körül (ABS, légkondi, légzsák). Megéri? Frissen szervizelve, vizsgáztatva.
1. Nem tudom mennyire jó ötlet korábbi bérautót venni, egyrészt sokan használták már, másrészt meg gondolom rendszeresen volt szervizelve.
2. A "népítélet szerint" jó autó, de csak az 1.6-ról találtam véleményt. Nem túl kicsi az 1.3-as motor ehhez az autóhoz?
1500-1800 körül lehet kapni 1995 körüli Hondákat (pl. Civic), Mazdákat (323, 626). Mit tanácsol? (légkondi feltétel).

1. A bérautó Magyarországon jó vétel lehet ha nem volt komolyabban sérült, és nem egy vadállat használta, főleg ha egy nagy nemzetközi bérautós cég adja el. A leharcoltság azonnal meglátszik rajta, a gyári garancia pedig biztosíték, hogy ne legyen meglepetéseink. Ezeket márkaszervizbe hordták, szakszerű karbantartást kaptak, sokszor céges autóként futottak, akár végig egy dolgozó keze alatt (persze vannak kivételek). Cipruson nem tudom, hogyan működik a rendszer. Egy márkaszervizben történő átvizsgálás sokat segít a döntésben.
2. Magyarországon nem árulták az 1.3-as Carismát, ilyet még mi sem láttunk. Próbálja ki, hogy mennyire erős.
Inkább kicsivel többért vegyünk jót, mint kevesebbért rosszat: újjáépíteni sokkal drágább egy autót, mint eleve jóként megvenni, és javítás nélkül továbbadni pár év múlva.

Német vagy svéd kombit?

2011. május 16., 17:39 Módosítva: 2011.05.16 17:39

Kedves Nepperűző! Pár hete agyalok és próbálok tájékozódni, hogy a család bővülés miatt esedékes nagy csomagterű autó ügyében mit is lenne a legjobb vásárolni. A babakocsi és a gyermek járulékos csomagmennyisége miatt nagy szedán, egyterű vagy kombi az irányvonal, de a fő kérdés: max 2 millióért egy 5-6-7 éves Opel Vectra, egy Saab 9-5 vagy esetleg 1 Volkswagen a legjobb megoldás? Előre is köszönöm a választ, az iránymutatást.
Üdv, Szalkai Gergő

Kedves Gergő!

Ízlések és pofonok különbözőek. Kérdésére nehéz objektív választ adni. Néhány tipp, amivel szolgálhatok:
Ritka, nagy teljesítményű autót (Saab) nem javaslok csak azért, hogy a babakocsi beférjen. Ennyi pénzből lehet, hogy talál jót, de ha valami elromlik rajta, az felboríthatja a családi költségvetést (feltéve, hogy nem úri passzióból szán ennyit autóvásárlásra). Ha csak a méretet, gazdaságosságot, megbízhatóságot nézzük, az Opel Zafira, VW Touran, VW Caddy Combi jó választás. Tartósság, méret tekintetében utóbbi talán a legjobb, ha az ember megbarátkozik a kicsit puritán belsejével, kellemetlenebb rugózásával. Haszonjárműnek készült, és elképesztően sokat kibír (az élet pofonjaiból és súlyból is). Octavia kombival is nagyon jók a tapasztalataink, még a rendőrök sem tudták elpusztítani őket. De francia és olasz autóból is választhat, pl. a Megane Grandtour is jó döntés lehet. Legalább ilyen fontos a típus fajtáján túl az autó állapota, az előéletének megismerhetősége, az eladó személye.

Astrát vennék

2011. május 14., 08:09 Módosítva: 2011.05.14 08:09
1

Tisztelt Nepperűző!

Egy Opel Astra H Caravan-t szeretnék vásárolni a közeljövőben. Találtam is egy megfelelő darabot (3 éves, első tulajdonostól, külseje-belseje kitűnő), minden tekintetben megfelelne az elvárásaimnak, de 160 000km van benne. Az elöző autóba 8 év alatt 70 000km-t hajtottam bele, szóval évente alig 10 000km-t megyek a kocsival. A kérdésem, hogy mennyire érne meg nekem ezt az autót megvenni figyelemben véve, hogy évente mennyi közlekednék vele. A sok kilométer miatt az ára is kedvezőbb, mint a többi hasonló felszereltségű. Illetve, hogy még milyen problémák jöhetnek elő ennyi km utan, melyik alkatrészek cseréje lehet szükséges a közeljövőben?

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Uram!

Általános kérdést vet fel, ami sokunk fejében felmerül, amikor a használtautó piac kínálatát pénztárcánk vastagságával hasonlítjuk össze. Persze, hogy a keveset futott autó elvileg biztosabb, kisebb valószínűséggel szorulunk nagy javításokat finanszírozni a használat során, tehát inkább olyat keressen, mert azzal jobban jár, még ha drágább is. DE! Magyarország speciális helyzetben van, ahol a “digitalis km órák beszabályozását“ szabadon hirdetik úton-útfélen. Írja csak be a gugliba. Vajon mi szabályozni való van egy digitalis km órán? Szóval amíg a törvény nem csap le erre az iparágra, Magyarországon nem lesznek 170-180, plane 200 ezer km feletti futásteljesítményű eladó használtautók. Most nincsenek, nézze meg az interneten. Az egyik legnagyobb nyitott autós hirdetési portálon az autók 6%-a futott többet, mint 200 000 km. Reális? Szóval a km óra által jelzett számot csak akkor vehetjük komolyan, ha megbízható az eladó, vagy van az autóhoz szervizfüzet, és a pecsétek alapján véletlenszerűen kiválasztott olajcserét a felhívott szerviz igazolni tudja.
Összegezve, a keveset mutató km órák többsége mögött is sok valós km van. Ha az Ön által kinézett auto szervizelése nyomon követhető, ellenőrizhető, és az auto ára kellően alacsonyabb, mint egy biztos forrásból származó keveset futotté, nem kell megijedni a magas futásteljesítménytől. Az Astrák megbízható autók, nagyobb mechanikai meghibásodásokra még jópár évig nem kell, hogy számítson.

Átíratlan autót vennék

2011. május 9., 18:25 Módosítva: 2011.05.09 18:25

Használt autót vennék ismerőstől. Problémám, hogy ő az adásvétel után - ami 2009-ben volt - nem íratta át a saját nevére. Kérdésem, ha megkötöm az adásvételi szerződést, átírják-e így az én nevemre, és ha igen, nekem származik-e többletköltségem, vagy hátrányom az előző tulajdonos hanyagságából?

A 304/2009. (XII. 22.) Korm. rendelet előírja, hogy a jármű tulajdonjogában bekövetkezett változás bejelentését a változástól számított 5 munkanapon belül az eladó tulajdonosnak a tulajdonjog változásáról készült, teljes bizonyító erejű magánokirat benyújtásával, vagy megküldésével kell teljesítenie. A rendelet az okirat kötelező tartalmi elemeit is meghatározza. Ha a tulajdonjog nem tisztázott, a hatóság a gépjárművet kivonja a
forgalomból. Ezt a szabályt alkalmazzák az Okmányirodák 2010.07.01-től kezdve. A régi adásvételivel tehát semmire sem mennek. Amennyiben az autót még nem vonták ki a forgalomból (a kettővel ezelőtti tulaj azóta fizeti a teljesítményadót?), akkor célszerű az ismerőse előtti tulajt megkeresni, és ismerősének egy mintaszerű szerződést kötni vele.
Mindenki érdekelt ebben, hiszen Ön kösse ehhez a vételár kifizetését, a legkorábbi tulaj pedig mindaddig kapja a büntetési cédulákat, teljesítményadó csekkeket, amíg nem rendezték az átírást. Sajnos dupla átírási illetéket kell befizetni, sőt még közigazgatási bírságra is számíthat
ismerőse, de ez gondolom nyilvánvaló volt előtte.

Astra mellé élményautót

2011. május 1., 08:51 Módosítva: 2011.05.03 15:18

Sziasztok!

30 éves vagyok, és a következő tanácsot kérném. Szürke, dízel, H Astra céges autóm mellé keresek egy hobbi/élményautót.

A következő elvárásaim vannak.

- a vételi ár max. 2-3m Ft között legyen
- második autóként évente max. 5000km-ert fogom használni
- évente 3-4 alkalomnál többet ne kelljen szervízbe vinni, éves fenntartási költség uzemanyag nélkül max 300 eFtév
- működőképes, szép autót szeretnék venni
- élményautót szeretnék (roadster, kabrió előnyben, hiszen ahogy J. Clarkson is megmondta, még kopaszodás előtt érdemes kabriót venni)
- inkább szép legyen, mint feltétlen sportos, vagy dinamikus
- legyen egyedi és nagyon szerethető

Én a fenti szempontok alapján most az Alfa Romeo Spider 3. (1982-1990)  vagy 4. (1990-1994) generációs modellt néztem ki magamnak. Mo-on most ebbol egy darab van eladó, valószínű külföldről kéne behoznom (Nemetországban, Ausztriában, Olaszországban legalább 10-15 darab eladó 2-3 m Ft között egész jó állapotban).

Mit tanácsoltok? Érdemes belevágni? Nekem csorog a nyálam erre a kocsira, mióta Párizsban egyszer megláttam a belvárosban). A fenti pénzügyi elvarasokból ki tudok egy ilyen autót hozni?

Köszönettel,

-Bálint

Tisztelt Uram!

Mivel élményautóról van szó, a saját szívére kell hallgatnia. Ész érveket ne várjon ilyenkor. Ha az eszére hallgat, kabriónak vegyen pl. egy szép Mazda MX-5-öst, vagy egy biztonságos (bukókeret, masszívabb kasztni, övfeszítők) Golf III-IV kabriót fele ennyi pénzből. Ezek kiszámítható élményautók, ha jó példányt talál, úgy autózhat pár évig, hogy nem kell közben megtanulni az autószerelő és karosszéria lakatos szakmát.
Ha a szívére hallgat, akkor vegye fel a kapcsolatot az Alfa Romeo Klub-bal, http://www.alfaromeoclub.hu/ és próbálja ki az áhított típust. Pár lelkes tag részletes tanácsokkal tud szolgálni Önnek a honnan, mennyiért, mire vigyázzunk és a miért ez a legszebb autó kérdéskörökben.
Üdv: Weltauto

Vehetünk-e C rendszámos autót?

2011. május 1., 08:51 Módosítva: 2011.05.03 15:18

Adott egy magyar uniós C-C rendszámú autó, ami itthon lett forgalomba helyezve, de jelenleg Romániában tartózkodó autó, ha én ezt az autót megvásárolom mint magyar állampolgár, és természetesen itthon is akarom majd használni a gépjárművet, nekem milyen részletekre kell(ene) ügyelnem? Illetve ha jol tudom ez a rendszám a jelenlegi tulajdonosnál maradna és nekem egy uj rendszámot kell rá kérnem.
Kérném ez ügyben pontos felvilágosítását.
Köszönettel Hérincs Viktor

“C” rendszámot külföldi állampolgárok Magyarországon üzemeltetett gépjárműveire adtak.(2009. április 1-jétől újonnan nem adtak már ki ilyet). Elvileg csak a honosítás után kaphatott az auto ilyen rendszámot, azaz a regisztrációs adót be kellett előbb fizetni. Okmányirodában érdemes utánakérdezni, hogy ez megtörtént-e, mert lehettek kivételes esetek. Jelezze az okmányiroda felé, hogy meg kívánja venni az autót, és tájékoztatást kap arról hogy van-e valamilyen különleges fizetési kötelezettsége. Alapesetben elég egy adásvételi szerződés, ez alapján a szokásos módon nevére tudja iratni az autót, természetesen új rendszámmal.
Üdv: Weltauto

Eladni egy öreg franciát

2011. április 25., 08:44 Módosítva: 2011.04.25 08:44
3

Következő kérdéssel fordulok Önökhöz! 1965-ös Panhard 24C típusú autó van tulajdonunkban, amiből az országban anno is vagy 3 lehetett. Ma már nem tudom, valószínű most sem lehet sokkal több. Sajnos több 10 éve már, hogy nem megy és az idő vas foga megette. Ha lenne rá pénz megcsináltattuk volna, de se régebben se most nincs rá keret. De a következő miatt írok, szeretnék segítséget kérni abban akár magyarországi akár külföldi web, email elérhetőség valakinek vagy valami úton módon eladni az alkatrészeit az autónak. Valami féle tanácsot kérnék! Előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Oláh Tamás

Tisztelt Uram!

Magyarországon is van rajongótábora a francia veteránautóknak, így célszerű direktben őket megkeresni az ajánlatával: www.citroenklub.hu. Az autó értékét nehéz meghatározni, az autó legnagyobb számban Franciaországban fordul elő, jellemzően 4-5000 Euro körül árulnak forgalomban levő, használható példányokat. A romos példányokat már 1000 EUR-ért is kínálnak.
Pl.: http://voiture.trovit.fr/voitures-occasion/panhard-24
Itthon a veterán magazinokban érdemes meghirdetni a kocsit, ezek többségének internetes hirdetési felülete is van. Ne várjon azonnali sikert, a gazdasági helyzet erősen visszavette a veterán autók iránti keresletet.
Külföldön csak nyelvtudással és internetes értékesítési tapasztalat birtokában hirdetnék, itt komoly buktatók lehetnek a szerződés, szavatossági jogok körül.
Üdv: Weltauto

Ideiglenesen kivont autó

2011. április 22., 16:04 Módosítva: 2011.04.22 16:05

Kedves Nepperűző!

Tanácsát szeretném kérni, kinéztem egy 2003-as Skoda Octavia autót, élőben igen szépnek mutatkozott (alaposan megnéztem, de nem vagyok szakmabeli). Kereskedőnél van, aki ideiglenesen kivonatta a forgalomból (azt mondta, minden kocsijukkal így kezdik), és bizományis. Namármost, tetszik a kocsi, de szeretném elvinni független szervízbe, hogy nézzék meg műszeresen. De ehhez ugye minimum útvonalengedély kellene...
Mi a teendő?
Az autó meglepően jó állapotúnak tűnik (valamit azért konyítok hozzá), de szakértő nélkül nyilván nem veszem meg.
Fizessem ki a foglalót és cserébe visszahelyezteti? De akkor mi van ha a szervíz szerint nem jó a kocsi, bukom a foglalót? na ezt nem szeretném...

Előre is köszönöm válaszát!

üdv:

Tisztelt Uram!

Ne hagyja magát zsákutcába terelni. Bizony, a foglalót bukná, és egy kocsikázás nem ér meg ennyit. Az eladó szerezzen egy P-s rendszámot (ha kereskedő, minden bizonnyal van neki), és azzal lehet elmenni a legközelebbi Skoda márkaszervizig. Itt le tudják kérdezni az előéletét is, talán fény derül olyasmire, amit még az eladó sem tudott. Ha minderre az eladó nem hajlandó, akkor keressen másik autót, Octavia van elég, ha nincs most pont ilyen, lesz 2 hónap múlva. Minden tisztességes kereskedőnek érdeke, hogy az ügyfélnek ne zsákbamacskát áruljon.
Weltauto

Adásvételivel külföldre

2011. április 22., 16:01 Módosítva: 2011.04.22 16:05

Tisztelt Nepperűző,
Leszeretném cserélni az autómat (Magyarországon). Adásvételi szerződéssel mehetek-e külföldre (pl. Szerbiába), addig míg átíratom a nevemre?

Üdvözlettel: Loránd

Tisztelt Uram!

Ha a szerb rendőr Ön szerint megérti a magyar adásvételit, próbálja meg. Én nem vállalnék be egy ilyen rizikót. A szerződés szerint az autó az Öné, tehát törvényesen oda megy vele, ahová akar, de sok macera lehet, mire egy probléma esetén bebizonyítja azt.
Weltauto

Megéri-e

2011. április 22., 15:59 Módosítva: 2011.04.22 16:05

Szia! Autó vásárlás előtt állok nem tudom eldönteni ,hogy meg éri-e a kiszemelt autó az árát? Egy OPEL ASTRA caravan 2.0di comfort jubileumi kiadásról van szó 2000/6 havi elég jó állapotban van 950 000ft-re hirdetik én 800 000-max 870 000 ért venném meg.Megér ez az autó ennyi pénzt?

Tisztelt Érdeklődő!

Alkudjon, az is benne van a meghirdetett árban. Minden használt auto egyedi darab, értékét a kereslet-kínálat határozza meg. A használt autó értékmegállapító programok sorvezetők, +/- 20% eltérés is előfordulhat a valós piaci érték és a katalógusérték között.
Weltauto

Hogyan tudom ellenőrizni a használtautót?

2011. április 22., 15:57 Módosítva: 2011.04.22 15:57
3

Kedves Nepperűző!

Használt autó vásárlás előtt állok, ami -mint tudjuk- igen kockázatos vállalkozás kis hazánkban.
Egy nagyobb mértékű szívás elkerülése végett szeretném a segítségét kérni abban, hogy hogyan tudom leellenőrizni, hogy a kocsi km órája nincs-e visszatekerve, illetve, hogy nem három darabból rakták-e össze?

Segítségét előre is köszönöm,
Péter

Tisztelt Uram!

Azt javaslom, hogy vagy egy komolyabb márkakereskedésben vegyen autót, vagy az eladóval menjenek el egy márkaszervizbe egy átvizsgálásra. Keresse a garanciális használt autókat.
Előbbi azért jó, mert az a cég, aki már 15-20 éve működik, sokmillió Ft-os beruházással autós szolgáltatásokból él, hosszú távon érdekelt abban, hogy elégedett vevői legyenek. Nem éri meg tudatos csalásokkal (órapörgetés, javítások eltitkolása) lehúzni a vevőket, mert így azok elfogynak, a rossz hír elterjed, és a sokmilliós tőke, ami a kereskedésben van, odalesz. Tapasztalatom az (11 év 50 kereskedővel való együttműködés során), hogy ha előfordulnak is rejtett hibák, a márkakereskedések a közös megegyezésben érdekeltek, szemben a drótkerítéses, konténeres kereskedőkkel, ahol legtöbbször esélytelennek bizonyult az utólagos panaszrendezés.
A legtöbbb márkaszerviz rálát a márka szervizadatbázisára, ahol külföldi és hazai szervizesemények vannak feltüntetve. Így sok km csalásra derült már fény, plussz készül egy állapotvizsgálat, ahol a korábbi karosszériasérülésekre utaló jeleket szakavatott szemek is felveszik.
Weltauto


Fapados Ignis mennyit ér?

2009. augusztus 27., 12:34 Módosítva: 2009.08.27 12:34
Kedves Nepperűző!

Érdeklődnék, hogy egy 2005. áprilisi Ignis 1.3 GL mennyit ér. Alapkivitel, tehát teljes fapad, egy utólagos CD-s rádióval és központi zárral. Első tulajdonos, sérülésmentes, szervizkönyves, 89.000 km-rel.

Tisztelettel:
Gábor
 
Tisztelt Gábor!

Jelenleg az autó ára 1,2-1,4 millió Ft között van, feltételezve az átlagos műszaki és esztétikai állapotot.

Tisztelettel:
KeSmustang

2003-as Opel Vectra C GTS

2009. augusztus 24., 18:20 Módosítva: 2009.08.24 18:20
Kedves Nepperűző!

2003-as Opel Vectra C GTS autómat szeretném eladni 175.000 km-rel, 3198 ccm motorral, szervizkönyvvel, majd’ full extrával (csak GPS nincs benne). Ön szerint mennyit érhet az autó?

Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Attila
 
Kedves Attila!

A leírtak alapján és feltételezve egy átlagos esztétikai állapotot, az autó reális ára 3 millió és 3,2 millió között van.

Üdv:
KeSmustang

Céges Ford Galaxy-ért mennyit ajánljak?

2009. augusztus 18., 10:42 Módosítva: 2009.08.18 10:42
Tisztelt Nepperűző!

Szeretnék vásárolni egy Ford Galaxy típusú autót.

Kinéztem egy 2005. februári 1.9 PTDI 131 LE-s, 180.000 km-t futott járművet. Magyarországon volt középvezetői céges autó, minden szervize márkaszervizben történt. Jól felszerelt, fedélzeti komputer, tempomat, multikormány…

Kérdésem, hogy milyen árat ajánlhatok az autóra. (A cégnél borítékban kell egy árat ajánlani, és a nagyobb árajánlat viszi a „gépet”.)

Köszönöm.
 
Tisztelt Kérdező!

A céges autót általában többen használják, és emiatt a karbantartása sem szokott rendszeres lenni. Autóvétel esetén általában azt javaslom, hogy nézessék át az autót egy szakszervizben, ahol kiderülnek a kisebb-nagyobb hibák, és így számolni lehet a pluszköltségekkel is. Ebben az esetben, gondolom, ilyenre nincs lehetőség. Amennyiben valóban karbantartott, törésmentes és rendszeresen szervizelt autóról beszélünk, akkor kb. 3-3,1 millió Ft-ot ér.

Amennyiben nem Öné a legnagyobb ajánlat, ne csüggedjen, mert ilyen áron már találhat ugyanilyen autót a piacon is.  

Üdvözlettel:
KeSmustang

1992-es Ford Orion ára

2009. augusztus 17., 10:21 Módosítva: 2009.08.17 10:21
Tisztelt Nepperűző!

A kérdésem a következő. Családunk tulajdonát képezi egy 1992-es augusztusi évjáratú Ford Orion gépkocsi. Állapota újszerű, 1400 ccm-es. Eddig csak a vezérműszíj lett cserélve és a tanksapkánál lévő elem újrafényezve. A kocsi keveset használt, garázsban tartott rendszeresen karbantartott is. Pótkerékkel és 4 db téli gumival adnánk. Mi a reális ára?

A választ előre is köszönöm és további minden jót!
Zsolti
 
Tisztelt Zsolt!

Az autó ára kb. 300 000 és 400 000 Ft közötti, amennyiben az autó szép esztétikai és műszaki állapotban van.

Tisztelettel:
KeSmustang

Vadiúj dízel Mazda 6-ot mennyiért?

2009. augusztus 14., 12:53 Módosítva: 2009.08.14 12:53
Kedves Nepperűző!

Mazda 6 2.0 dízel (140 LE) TE 2008. májusi 10.000 km-rel, reális áron jelenleg mennyiért lehet eladni?
 
Kedves Kérdező!

Az autó ára felszereltségtől függően 5 500 000 Ft-tól egész 7 000 000 Ft-ig mozog a piacon. Azt ajánlom, hogy felszereltségtől és állapottól függően válasszon árat e határok között. Mivel elég nagy a választék ebből a típusból, és nagy az értékhatár is, úgy gondolom, 6 millió környékén eladható az autó.

Üdvözlettel:
KeSmustang

1,4-es benzines Opel Astra ára

2009. augusztus 12., 12:48 Módosítva: 2009.08.12 12:48
Kedves Nepperűző!

2004-es évjáratú Opel Astra, 79.000 km, 1,4-es benzines motorral reális értéke érdekelne autócsere kapcsán.

Köszönöm.
 
Kedves Kérdező!
Mivel nem sokat árultál el az autódról, ezért csak nagyságrendileg beszélhetünk összegekről. Ha szép, karbantartott állapotban lévő autóról van szó, akkor 1 500 000 Ft, felszereltségtől függően +/- 200 000 Ft eltérés is lehet.

Üdvözlettel:
KeSmustang

Peugeot 307 kevés kilométerrel

2009. augusztus 10., 10:10 Módosítva: 2009.08.10 10:10
Kedves Nepperűző!

Lenne egy eladó Peugeot 307-esem, 2005.11. havi, 32.000 km-rel (tényleg ennyit is ment, mindig második autó volt a drágám), Sphere felszereltséggel, vezetett szervizkönyv, 2. tulaj, elméleti 1.4 motorral.
Mennyiért lehetne eladni reális áron?
Úgy látszik, én irreális áron hirdettem meg, mert nem sok érdeklődő volt eddig.

Előre is köszönettel a válaszért:
Imi
Kedves Imi!

Ha gyakorlatilag is 1,4-es a motor, és a km-álláshoz képest reális az autó állapota is, akkor úgy gondolom, hogy 1,6 és 1,8 millió között eladható. A km-óra állása miatt az érdeklődők lehet, hogy bizalmatlanok. Azt javaslom, ajánlja föl, hogy márkaszervizben átnézeti. Itt igazolják a km-óra állás valósságát.
Sikeres eladást kívánok.

Üdvözlettel:
KeSmustang

5 éves Renault Megane II Limousine ára

2009. július 30., 22:14 Módosítva: 2009.07.30 22:18

Kedves Nepperűző!

Nekünk egy 2004.04. havi Renault Megane II Limousine típusú autónk van. Az autóban 1.4 16v 98 LE motor van, Authentique plus felszereltségű (klíma stb…), korallpiros metálfényezéssel, nagyon megkímélt, újszerű állapotú, 28 000 km-rel, márkaszervizben rendszeresen szervizelt.
Arra lennék kíváncsi, hogy Ön szerint mennyit ér ez az autó jelen állapotban.

Válaszát előre is köszönöm!

Kedves Kérdező!

Adott km és állapot függvényében az autó 1 600 000 és 1 700 000 Ft között van. Ennyire megkímélt, kevés km-rel rendelkező példány nem sok található a piacon, így az eladás nem lesz nehéz. Ha az érdeklődő kételkedik a km-állásban, azt javaslom, ajánlja föl, hogy márkaszervizben átnézeti.

Üdvözlettel:
KeSMustang

Nyolcéves 306-ost 800 ezerért?

2009. július 23., 10:45 Módosítva: 2009.07.23 10:45

Kedves Nepperűző!

Autóvásárlás előtt állok, a kérdéses darab egy Peugeot 306, 5 ajtós kocsi, 2001-es évjárat, magyar forgalomba helyezésű. A km-állás reális: 148 000 km, szervizkönyv is van. Ezenkívül klíma, két légzsák van benne, és még egyben is van az autó. Szeretném részletre vásárolni az autót, melyért a tulaja 820 000 Ft-ot kér.

A kérdésem az lenne: mennyi ennek az autónak az Eurotax ára, ill. reális-e az eladó által kért összeg.

Tisztelettel:

Lajos

Kedves Lajos!

Feltételezem, hogy az autó 1,6-os benzines… A tulaj által kért összeget reálisnak tartom. Jelenleg az autó ára 800 000 és 1 000 000 Ft között van. Az esetleges meglepetések elkerülése érdekében azt javaslom, hogy vizsgáltassa át az autót egy márkaszervizben, ahol kiderül, hogy a vételáron felül még milyen pluszköltségekre lehet számítani.

Üdvözlettel:

KeSMustang

Kívülről kopott, amúgy pöpec Avensis

2009. július 21., 16:51 Módosítva: 2009.07.21 16:51

Kedves Nepperűző!

Ön szerint mit érhet 1998. decemberi 1,6-os benzines Toyota Avensisem? Van benne: klíma, 4 elektromos ablak, 2 légzsák, 2 első ülésfűtés és 250 000 km. Műszakilag jó állapotban van, kívülről kissé már viseltes, mert utcán áll.

Köszönöm.

Kedves Kérdező!

Véleményem szerint jelenleg ez az autó kb. 850 000 és 1 000 000Ft között van adott km és állapot függvényében.

Üdvözlettel:

KeSMustang

Szép állapotú Peugeot 406 kombi

2009. július 16., 10:22 Módosítva: 2009.07.16 10:22

Kedves Nepperűző!

2001. februári 406-os kombi Peugeot-m ára érdekelne. Új korától én használtam, makulátlan állapotban van, folyamatosan szervizelve. 190 000 km-t tettem meg vele, és most már eladnám. 2 literes HDI (90 LE) motorral szerelt, klímás. Van még elektromos ablakemelő, esőszenzor, fedélzeti komputer és egy jó hifi. Meg szeretném tudni, hogy mennyit kérhetek az autóért.

Válaszát előre is köszönöm:

Botond

Kedves Botond!

Az autó jelenlegi ára kb. 1,2 és 1,3 millió forint között van adott km és állapot függvényében.

Üdvözlettel:

KeSMustang

Ropogósan friss Astra GTC ára

2009. július 13., 09:41 Módosítva: 2009.07.13 09:41

Kedves Nepperűző!

Mennyit érhet az autóm?

Opel Astra GTC 1.4 16v 2008. február, ezüstmetál, elektromos ablakok és tükrök, manuális klíma, ködlámpa elöl-hátul, bőr multikormány, mp3-as CD-lejátszó, fedélzeti computer, tempomat, éves szerviz után, 8900 km-t futott.

Köszönettel:

Dávid

Kedves Dávid!

Jelenleg az autód ára kb. 2,8 és 3 milló forint között van.

Üdvözlettel:

KeSMustang