Hetes BMW, hetedáron

Nem ritka jelenség, hogy a hétköznapi szaladgálós mellé még beszerez az ember egy hobbiautót is. Az ilyen kocsik általában gyorsabbak vagy kevesebb a tetejük, vagy idősebbek annál, hogy azzal járjanak munkába. Az viszont meglehetősen ritka, hogy egy ötméteres prémium bálnát vesz valaki hobbiból.

A prémium márkák még prémiumabb típusainak egyik sajátossága, hogy mindig telepakolják őket a legújabb extrákkal. Aztán jön az új modell, új kütyükkel, az előzőnek meg zuhan az ára. Mondjuk van honnan. A videóban szereplő példány esetében az első tulajdonosnak évente nagyjából négymillió forintjába került az értékvesztés.

2018-08-02 (1).png

Ennek köszönhetően tudott László beülni egy gyakorlatilag karcmentes csúcs-BMW-be nyolc évvel a gyártás után. A fellépése még megvan, az uras hömpölygés és hegyomlásszerű gyorsítás szintén. Egyedül talán a kissé elavult központi kijelző és a DVD-lejátszó ront bele a képbe.

Egyelőre minden extra működik, egyben van az autó. Hogy mi várható a továbbiakban az kérdéses, megvan hozzá a szervízháttér, és különben is, a hobbiautókra költeni kell.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.