Kínából érkezik, de olyan mintha már láttuk volna, és ez nem véletlen. És nem, ez nem aliexpresszes klón.
Az új Defender állatul néz ki, de mennyire használható teherautóként?
A Ssangyong Musso eddig is Grand volt, a hosszú platóra utalva, de a legutóbbi frissítéssel a nevéhez illő hűtőrácsot kapott.
A sáskafej mögött megmaradt a bevált technika, és kiegészült a kötelező elektromos sallangokkal.
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
Ez a Hilux majd' kétszázezret futott három év alatt, tehát bizonyíthatta, mennyire bírja a gyűrődést. Az eredmény biztató, de nem makulátlan.
Egyre több az extra, de szerencsére még mindig egy jó munkaeszköz, ami a sárban se veszik el. És ötcsillagos a töréstesztje.
Mi vásik el előbb, a szovjet acéltraktor vagy az idő vasfoga
Hamarosan ez lesz az egyetlen, nem négyhengeres pickup a piacon, de meg is kérik a V6 árát.
Az elődje kicsit metroszexuális volt, de ez már igazi férfi!
Egyre több pickupot adnak el, pedig ezek továbbra is báránybőrbe bújt teherautók. A stílus vagy a nyers számadatok hozzák a sikert?
Aszfalton is elmegy negyvennel, de a tökig érő sárban sem süllyed el. 12 henger, 2840 newtonméter, van még kérdés?
Nem terepjáró, de azért nem félteném kivinni a mezőre, ha hirtelen Adblue-t kéne utántölteni a traktorba.
Úristen, terhet vinnénk a pickuppal? Most mi lesz?
A pickupok egyre személyautósabbá válnak, és eltávolodnak eredeti funkciójuktól. De merre tart a Hilux-mítosz: a Toyota beáll a sorba, vagy szembe mer menni a trenddel?
Egyre kényelmesebb, de talán kevésbé hasznos.
A Volkswagen egy laza mozdulattal kikukázta az Amarok összes motorját
Ha menet közben csak az eget és a fák lombkoronáját látod, hajlamos vagy megijedni. De a BV202-esről elhiszed, hogy bárhol átgázol.
Pörög a piac, senki se akar kimaradni! A Ford Ranger maradt platós, merevhidas teherautó, csak kellemesebb körülmények között pattoghatunk.
Duplakerekesnek álcázza magát, és csak négy van belőle az országban: íme, Helmut Claas álma.
Esetlen és vicces jószágnak tűnik első ránézésre, pedig a vidám, piros bódé egy kőkemény melós lelkét takarja. Nem gyors, de büntet és kegyelemért könyörögsz a furnérlemez ajtó mögött.
Vannak csodálatosan személyautós elemei, de a strapabíró futóműről az az elméletem, hogy feleslegesen erős.
Itt is eljutottak az autógyártók oda, hogy szerencsétlen sofőrnek nem ártana kényelmes körülmények között dolgoznia még az alapmodellben se.
Fendt 722 Vario S4 és Monosem 6x2. Tudja mi ez? Szupermodern traktor és centiméteres pontosságú vetőgép. Kipróbáltuk.
Az élet minden területén találkozhat a járművel a figyelmes szemlélődő, az Unimog nem ismer megoldhatatlan feladatot. Teszten a típus legrégebbi magyarországi példánya.