Újonc létére gyorsan befutott a BYD, a márka csúcsmodellje máris a Teslával versenyez, és van is esélye egy guszta szeletre a tortából.
A Mustang Mach-E hátsókerékhajtással, a nagyobb akkumulátorral két tonnányi bátorság a Fordtól. Kár, hogy az ígért hatótávolsága hiú ábránd.
Van nála jobb, de ez nem jelenti azt, hogy ettől rossz lenne. Mint a Volvo EX30 a villanyautók világában.
Drasztikusan más, mint az elődök, ráadásul még elektromos is. Azért még ne írd le.
Felkelti a figyelmet, de nem taglóz le. Látod, hogy sokba került, de nem olyan sokba. Aztán megtudod mennyi az annyi és felsír benned a proletár.
Az egyrotoros hatótávnövelővel a Mazda villanyautója már simán elmegy bő 600 kilométert, majd tankolás után annyit, amennyit akarsz. Ügyes kombináció.
Az új CR-V-nek sikerülnie kellett, méghozzá jól. A japánok nem kapkodták el, és higgadtan összehozták a piac egyik legjobb csomagját.
A legmodernebb Astrából nincs ennél ódivatúbb: kombi is, dízel is, tehát egy már most is alig létező kategória utolsó képviselője. Azért még lehet jó?
A frissített Corolla még mindig egy fantasztikus autó remek tulajdonságokkal, amihez nem illik egy ilyen csomagolás - legalábbis belülre.
Hat éve vártam, hogy kipróbálhassam az Alpine A110-et. Cserébe most 296 lóerővel kaptam meg, A110S formában. Ez most a legkívánatosabb francia.
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Jó dizájn, alacsony fogyasztás, bőséges hatótáv. A Peugeot 508 SW úgy sportkombi, hogy papíron valami más.
Az Isuzu D-Max apja jómunkásember volt, és a 2023-as ráncfelvarrott japán pickup következetesen folytatja a hagyományt, DVD lejátszóval megspékelve.
Az új E-osztály úgy ötvözi a hagyományos német szedán nyugalmát a digitális funkciók garmadájával, hogy a vége egy mindenkit szórakoztató luxusmozi.
A CLE felháborítóan gyönyörű tárgy, egy kihalófélben lévő kor csodás lenyomata. Maradt benne egyáltalán hiba?
A négyajtós szabadidő-kupé alapváltozata egy csapásra megszeretteti a márkát, és azzal a lendülettel megutáltatja a benzinmotorokat.
Minden tudását, még a V6-os dízelét is a Fordtól kapta az Amarok második generációja, de a Volkswagennek is van, mire büszkének lennie.
Egyszer eljön a pillanat, amikor nem az érdekel majd, hogy hívják az autódat, hanem, hogy mit tud az akkuja? Ettől már csak percekre vagyunk.
A Grandland összkerékhajtású plug-in hibrid csúcsverziója gyors, jól megy, és elektromosan is tud nagyjából ötven kilométert. Ám akad egy kis bökkenő.
Valószínűleg soha többé nem lesz ilyen M-es BMW. De vajon ami mindenre jó, az jó -e bármire?
A sima 53 AMG nem V8-as, hanem sorhatos, amivel kevesebbet fogyaszt, de az ámulat is legfeljebb a beltér minősége miatt fog utolérni.
Magasról tesz rá, hogy kinek tetszik és kinek nem, az i7 M-es csúcsmodellje úgyis mindenkit magába bolondít, aki egyszer kipróbálta.
Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
Négyhengeres hibridként is hozza, amiért rajongják, tisztán elektromosan a városban pedig rövid, de perverz élvezet.
Valójában egy zűrös korszak lenyomata, aminek a sportmodell jó tulajdonságai ellenére sem könnyű őszintén örülni.