Az új Freelander beltere felnőttek, gyermekek számára egyaránt az egyik legbiztonságosabb hely a közúti forgalomban.
A CR-V frontális tesztje túl gyengére sikerült, így az autó nem kaphatta meg az öt csillagot.
A Captiva jó átlagos eredményt produkált a mészárszéken.
A bennülőket jobban, a kintlévőket kevésbé védi elődjénél.
Magas építésével és nagy testével a Santa Fe-nek elvileg minden esélye megvan az útjába kerülő akadályokkal szemben.
A karosszéria átalakítása után négy csillagot szerzett az X-Trail.
A 2001-ben bemutatott Suzuki Grand Vitara nem kápráztatta el az NCAP szakembereit.
A póznatesztet megismételték, mivel módosítani kellett a függönylégzsákok elhelyezkedését.
Ami a törésteszten erény, az a gyalogosbiztonság vizsgálatánál komoly probléma forrása lehet.
Ha nem is fényes eredménnyel, de valahogy sikerült négy csillagot összekaparnia.
Amit elbukott a lábvédőn, azt behozta a biztonságiöv-emlékeztetőn...
Nem tudhatjuk, melyik jött ki elôször a tesztcsarnokból, az X5-ös BMW vagy a Volvo.
Csúnyán leszerepelt a Kia nagy buszlimuzinja a teszteken.
Jellemzően terepjárós eredményt ért el a Pajero Pinin a törésteszteken: közepesen biztonságos frontális, meglehetősen biztonságos oldalsó ütközés esetén, és szinte semmilyen védelmet nem nyújt az elgázolt gyalogosoknak.
Az első tesztek alkalmával valami probléma akadt az elülső biztonsági övekkel, így az NCAP a probléma kijavítása után újabb tesztet engedélyezett, az itt látható eredményeket már a kijavított övvel érte el az X5.
Az Opel jóvágású terepjárója meglehetősen régi modell, és ennek hatása meg is mutatkozott törésteszt eredményeiben.
Amerikai tervezésű autóként a Cherokee nem sok eséllyel indult az európai törésteszten, a tengerentúlon egészen mások a biztonsági követelmények.
Ugyan a legutóbbi átalakításnál sok helyen lekerekedtek a Range vonalai, talán még soha nem volt ennyire brutális a terepjáró kiállása.
Elég ügyesen sikerült a CR-V plasztikai műtétje, a Honda háromcsillagos gázolási mutatót szerzett.