Daewoo Lanos (1998) törésteszt

Daewoo Lanos (1998)

2001. augusztus 6., hétfő 13:55
Az egyik vezető autós lap által csak Daewoo Langyosként aposztrofált autó törési mutatói leginkább közepesek.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 6(38%) Oldalsó 11(61%) Összesítés 17(50%)

 
   
   

Az autó három csillagot kapott eredetileg a töréstesztek alapján, de az utolsót végül áthúzták, mivel az oldalsó ütközésben a sofőr mellkasán mért terhelést elfogadhatatlanul magasnak találták. A 2000 októbere után bevezetett új határértékeket a Lanos már nem teljesíti.
A frontális ütközést követően az utastér stabil maradt jól védte a bent ülőket. A vezető fejét tökéletesen megtartotta a légzsák. Az utas nyakán mért terhelés kicsit magasnak bizonyult. A kormányoszlopot energiaelnyelő borítás fedi, a lábak védelme érdekében, de ahhoz nem elég erős, hogy a sérülésveszélyt nullára csökkentse.
Az oldalsó ütközés eredményeképp a sofőr szinte minden testrésze ütközött az ajtóval, vagy a B-oszloppal, a legnagyobb veszély a mellkasát fenyegette, a hasat és a medencét nem érte aggasztóan nagy erőhatás. A tesztelésre bocsátott gyermekülések rögzítése a hátsó ülésre lehetséges, a normál biztonsági övek használatával. Az ülések jól teljesítettek, de az oldalsó ütközésben a hároméves gyerek fejét nem védte eléggé az oldalfal. Gázolási szempontból a Daewoo lökhárítója barátságosabb a motorháztetőnél, a tulajdonságok átlagosak.

Címkék:


h i r d e t é s

Totalcar Magazine

Which way to Jay Leno’s Garage?
There are places for which you would throw out half of the items on your completed bucket list, if you could actually visit it. Jay Leno’s garage is one of them.