És váltásnál fémes, kattogó hangot ad ki. De üzemel.
A szervizkönyv alapján 210 000 kilométernél, amit nagyon soknak tartok.
Elvittem szerelőhöz a kocsit, utána azt vettem észre, hogy nagyon könnyen be tudom nyomni a fékpedált.
Először a termosztátra gyanakodtunk, ki is lett cserélve, de kiderült, hogy az nem lehetett.
Arra lettünk figyelmesek, hogy daráló hang jön a motortérből. Kikapcsoltuk azonnal a klímát és a hang is megszűnt.
Kaptam már ötletet, hogy esetleg a tankban lehet, de azt nem bontanám le, ha nem muszáj.
Azonos műszaki paraméterekkel rendelkező autók esetén utólag megoldható az ABS beépítése?
Több autószerelő, villamos szerviz, valamint egy Ford márkaszerviz megjárta után írok.
És ami fontosabb: hogyan? Ügyetlenkedtem már a nagynyomásúval, de féltem a tetőt.
A vízpumpát az ékszíj hajtja és azt szeretném kérdezni, hogy a vezérlése láncos vagy szíjas?
Autópálya tempónál az irányjelző egyszerűen megmakacsolja magát és nem akar működni vagy csak akkor mikor ő úgy gondolja.
700 kilométer után teljesen elfogyott a motorolaj. Nem elfolyt, megette a drága. Ahány szerelőnél jártam, mindegyik mást mondott.
Az autóm hidegindítás után rögtön leáll. Magyarul állt az autó éjszaka és reggel mikor indulok vele elindul, de 2-3 mp után leáll.
Szinte mindent kicseréltünk, mégis melegszik
Menet közben az autó, adott gázpedál állásnál elkezd rángatni.
Nincs rajta szemmel látható sérülés, mégis sistereg a hátsó szélvédő.