Első indításnál sokáig teker a Megane, és egy pár percig kéken füstöl. Ha bemelegszik, nincs füst.
Már nem a gyári akku van a start-stoppos Skodában. Okozhat-e ez gondot a jövőben?
Kijött a szerelő, rátette a műszert, ami semmilyen hibát nem mutatott.
Ahogy elengedem a gázt, a fordulat leesik 100-200 körülire, remeg minden. Van erre megoldás?
A garázsba nem fér bele, marad a lejtős bejáró. Gondot jelent ez a futóműnek, gömbfejeknek, szilenteknek?
A hőmérséklet jeladó, a vezérlés és a vízpumpa is volt már cserélve a Peugeot-ban, de nincs változás.
Kell-e, lehet-e ez egy modern start-stoppos autónál?
A regeneráció jól tetten érhető az Astránál. Viszont 10-ből 8-szor a kertkapuban áll neki, ami kiborít.
A katalizátor működése megfelelő, mindkét lambdaszonda most nyáron lett cserélve.
Egy telefonos app-pal kiolvastam, hogy alacsony a hőmérséklet a kipufogóban.
A műszerfalon nem világít folyamatosan az ESP és az ABS ikon, mely hibás működést jelezne