Főleg tankolás után érezhető, pedig nem szokásom rányomkodni első kattanás után a töltőpisztolyra. Autószerelő átnézte, de nem talált semmit.
A váltó egyébként szépen, csendben működik, rángatás és szagmentesen.
A nehezítő tényezők: behúzva maradt kézifék, bennfelejtett, lemerült akku, gumihoz tapadt ablak. Mit tegyek?
Címkék: kabrió
Fékezésnél erős vibráció lép fel az első futóműben. Természetesen minden szerelő első gondolata az volt, hogy cserélni kell a féktárcsát
Hibakód volt benne ami "okoskerék" hibára utal, netes leírásban találtam olyat, hogy olaj okozhat ilyen tünetet.
Azért érdekes, mert elvileg ezeket még a márka szervizben kellett, hogy belerakják 105 ezer kilométernél. Okozhat ez gondot?
Nem mindig megy a ventilátor, ilyenkor nem reagál semmire sem. Mit lehet tenni?
Első indításnál sokáig teker a Megane, és egy pár percig kéken füstöl. Ha bemelegszik, nincs füst.
Már nem a gyári akku van a start-stoppos Skodában. Okozhat-e ez gondot a jövőben?
Kijött a szerelő, rátette a műszert, ami semmilyen hibát nem mutatott.
Ahogy elengedem a gázt, a fordulat leesik 100-200 körülire, remeg minden. Van erre megoldás?
A garázsba nem fér bele, marad a lejtős bejáró. Gondot jelent ez a futóműnek, gömbfejeknek, szilenteknek?
A hőmérséklet jeladó, a vezérlés és a vízpumpa is volt már cserélve a Peugeot-ban, de nincs változás.