Mintára alig használtak, repedések nincsenek a gumikon, viszont mégiscsak több, mint 9 évesek.
Minden oké a gumikkal, de olyan furán morzsolódik a profil éle. Kell-e miatta aggódnom?
Olcsón szereztem 15-ös szettet. Bár gyárilag nem ajánlják, de felfér, így használhatom-e?
Az modern gumik profilmélysége néha újjonan is csak 6 mm, akkor 60%-osan már kukázhatjuk is? Lehet, hogy csalnak a kopásjelzővel?
A tankfedélen vannak értékek, de nincs gumiméret
Kerékcsere után kezdődött, ezért magára a gumira tippelek. Esetleg kerékcsapágy?
A szerelő szerint alacsony volt a nyomás vagy túlterheltem a gumikat. Semmi ilyesmi nem volt, de egy fura domborulat van rajtuk.
Nem érkeztek meg az új téligumik. Felrakhatom-e a régi télit vagy inkább járjak tovább az újabb nyárival?
Kiszedtem, nem ereszt. Nézessem meg, cseréljek kereket vagy mehetek nyugodtan túrázni?
Maradt az előző autómról egy szett alacsonyabb profilú abroncs, felhasználnám, ha lehet.
Évi 6-7 ezer kilométert megyek a platós Boxerrel, hóban el se indulok.
A másik három abroncs profilmélysége 5,5 mm körül van.
Szereztem egy szett alufelnit, de nem tudok semmit róla. Vannak rajta számok, jelek, de vajon mit jelentenek?
Defekt miatt egy pár új gumit vettünk, de a régebbi is csak 4000 km-t futott.
Címkék: gumidoki
A márkaszervizben a háromszorosát kérik! Lehet, hogy hamisítvány vagy átverés?
Rendszeresen olvasom, hogy hosszabb utakra nem jó. Én évente 30 ezret megyek, sose tapasztaltam, hogy probléma lenne vele! Akkor hogy is van ez?
Kicsit terepezgetnék, de azért autópályán se süketüljek meg.
Mennyire "bátor" dolog a defekttűrőt hagyományosra cserélni, illetve négyévszakost feltenni a téli-nyári szett helyett?
Az autó jellegéből adódóan főképp száraz úton történik, esős időben kellő óvatossággal vezetek
Elvittem a komolyabb centírozásra is, a helyzet talán minimálisat, de tényleg minimálisat javult. Ilyenkor hogyan tovább?
Most csak bevágták a csomagtartóba, mondván, el köll vinni. Nincs erre valami jogszabály, mint a használt olajnál?
Jól tartja a nyomást. Feltehetem-e hátra
Utólag derült ki, hogy javítva volt az egyik gumi, vajon még menthető?
Ezt hogyan kell értelmezni? Mikor 600 és mikor 560 kg az abroncs terhelhetősége?
A indexű gumit rendeltem, B-set hoztak. Visszavitessem vagy olyan nagy különbség nincs a kettő között fékezésnél?
Nagyon nem mindegy, milyen méretű abroncsról van szó, milyen autóról, hol helyezkedik el a sérülés a gumin
Kis kormánymozdulatra is intenzíven reagál. Elvileg mindent a megszokottak szerint csináltam, kerekeket nem cseréltem fel, mi lehet a gond?
Esedékes a csere, de az autó régi, nincsenek benne elektromos segédletek. Javasolt a négyévszakos?
Lehet-e baja attól, hogy telenyomtuk a kereket defektjavítóval?
Sikerült szert tennem egy eredeti, használt F40-es hátsó kerékre, melyet dísztárgyként szeretnék megőrizni az utókornak. Mivel kezeljem?
De vajon nem lesz-e túl széles a gyári felniken?
Címkék: suzuki splash, gumidoktor
Már háromszor centrirozták, mégis remeg autópályán. A nyárival nem csinálja. Mit tehetek még?
Címkék: gumidoktor, seat leon, centírozás
Azt tudom, hogy a menetstabilitásnak nem tesz jót télen a nyári gumi, de fizikailag is károsodik a hidegtől?
Címkék: nyári gumi, téli gumi, hideg
A gumik állapota ránézésre megfelelő, még nem kopottak
Van-e módszer arra, hogy tavasszal jól kerüljenek vissza? Vagy most már csak lutri, hogy megmarad-e az eredeti forgásirány?
Szeretek a belső sávban autózni, és nem is megyek keveset.
Ránézésre a gumi sértetlen, a nyomás egyforma, forgásirány megfelelő.
Vegyesen használom városban és hosszabb utakon is, a mérete 155/70R13
A gyári méret 17-es, olcsóbb lenne a 16-os, de azt hallottam, nem fér el a fékek miatt.
Kereket cseréltem, de nem segített. A futóműves azt állítja, az oké. Mit lehet még tenni?
Elég jó a kínai gumi ára, de feleannyiért kapok pár éves márkás, használt abroncsot is.
Rá lehet biztonsággal szabadítani nagyonsokszáz lóerőt és rettenetes kanyarsebességet egy idős, de keveset futott és jól tárolt gumira?
Pickupra keresek gumit, nem nagyon terepezek vele, inkább súlyt cipelek
Elől téli, hátul 4 évszakos, mert ez nem teljesen egyértelmű számomra, ebben kérem a segítségét!
Nem fog szentségelni a gumis, mert nehezebb szerelni?
Gyári állapotú, vadiúj, kocsin sose járt, de többéves abroncsot szabad-e venni, használni?
A kamion előző gumija is rendellenesen kopott, aztán az új is elkezdte. A futóművel vagy a gumival lehet gond?
Előírás a tömlős abroncs, de nem nagyon találok ilyet. Szabad-e TL-es abroncsot venni és tömlővel használni?
Az autó konstrukciója a defekttűrő verzióra van tervezve, de talán jobb lenne egy más technológiájú gumi.
A Honda Jazz nem fut sokat, ezért ár-érték arányban a legjobb választás kéne, de az árak nagyon elszálltak. Mi lehet a jó megoldás?
A gumis ajánlott valamit, de nem tudom, megfelelő váltóméret lenne-e.
Az új autóhoz kaptuk a plusz téligumi-garnitúrát, de furcsállom. Lehet ebből baj?
Azt látom, hogy nem váltómérete egyik a másiknak, de lehet-e probléma, vagy ruházzak be egy új szettre?
Címkék: gumidoktor, skoda, fabia, gumiméret
Okozhat-e gondot a cserélgetés vagy vegyek még egy felniszettet?
13-as gumiról 14-re váltanék. Problémás lenne ez az eltérés?
Meglepve tapasztaltam, hogy nem nagyon található "jó" gumi ekkora autóra. De azért van még remény?
Olvastam rosszakat a defekttűrő merevségéről, ezért tartok tőle.