Vettem egy Suzukit, amit az első tengelyen Firestone, a hátsó tengelyen Sava abroncsokkal szereltek.
Arra kell figyelni, hogy mindig az első használatnak megfelelően legyenek fenn a kerekek. Igaz ez?
Mondjuk ez a méret eleve nem a spórolásról szól...
Az itthoni pocsék utak miatt érdemes egy kicsit ballonosabb gumit választani a gyárinál?
A kinézett felninek más az ET száma. Ez már túl nagy eltérés?
A profilmélység még nem indokolná a cserét, viszont meg van keményedve, töredezik le a futófelület. Mi legyen helyette?
Olyat keresnék, ami kimondottan egy versenyszámban teljesít jól: a legkevésbé öregszik, puha marad sokáig.
Alapvetően városban használom majd, de nyáron a hétvégeken legurulnék majd vele a Balcsira, s Bécsbe is elmennénk egyszer-kétszer.
Jelenthet-e bármilyen problémát, ha a kisebb 235/45-ös gumikat rakom fel a BMW-re?
Mivel az autónak eleve elég kemény a felfüggesztése, ezért arra gondoltam, hogy a gyári méretet ballonosabb váltóméretre cserélném.