Elvesztem a részletekben, pedig az igények egyszerűek: kis autó, kis fogyasztással.
Most komolyan: tudnak valamit a japánok, amit a precíz germánok nem?
Van élet a Sharan/Galaxy/Alhambra-trión túl, vagy inkább ne kockáztassak?
Nincs sok baj a Peugeot-mmal, de szeretnék egy takarékosabbat, amiben erő is van.
Lehet ennyiért olyan autót kapni, ami nem kohószökevény és nem zabálja a tankot?
Kéne valami nem háromajtós a Peugeot helyére. Valami fürgébb, 1,7 millióig.
Napi 100 kilométert ingázom, szóval fontos a megbízhatóság. 2,5 millió a plafon.
Sportos szedánt keresek, de úgy érzem, aknamezőn járok. Melyiket élvezném igazán?
Nem sok autóban ültem, de tudom, hogy vannak borzasztóak. Hol találok iszonyat kényelmeset?
A Galaxyval egyre több a baj, cserélnék valami megbízhatóbbra. Mit válasszak?
Imádom a Barchettám, de jó lenne néha négyesben autózni. Nagyon keveset menne, 1,8 milliót szánok rá.
2,5 millió lenne rá. 5-7 éveseket néztem, bírja még ezeknek az akksija?
A Felicia helyett kellene valami magasabb, amiből könnyebb a kiszállás. Legyen megbízható is.
Nem akarok meglepetéseket, fontos, hogy minden kijöjjön a vásárlás előtti szervizen.
Cserélném az Astrát, de kérdés, hogy maradjak a népautóknál, vagy választhatok prémiumot?
Az A4 kombi már nem elég az igényekhez, SUV kell, ráadásul terepbíró.
Ritkán fogjuk használni, télen csak heti egyszer indítjuk. Így kellene megbízhatóan szolgálnia.
Hétszázezer a keret, dízelben gondolkozom.
Címkék: peugeot 406, vw, golf 4
A biztonság az elsődleges szempont. 900 ezerért legyen használt vagy hitelre egy új Duster?
A Priusban majdnem háromszázezer van, de karbantartott darab. Melyik legyen?
Tízéves svéd kéne, amiben elférünk kutyástól és megáll kétmillió alatt.
Nem bízom a dízelekben, és egyébként sem megyek nagy távokat. Melyiket szeressem?
Nem napi használat a cél, a karbantartást elbírom anyagilag. De vajon kidobott pénz lenne?
Soha nem hagy cserben, most mégis lecserélném. Családalapítás előtt kell a bugi.
A Mazdák rohadnak, a Volvóban hátul nincs hely. Marad az Accord?
A dízelt kilőném, de a fogyasztás lenne döntő. Lexosokon túl valami?
Jó lenne, ha megállna öt liternél. Szép fogyasztási ígéreteket látok, de hol vannak a taposóaknák?
Cseréltem féktárcsákat, kerékcsapágyakat, lengéscsillapítókat, de elegem van. Mi legyen?
Még így is gyanúsan olcsó, de hiába, ha nagy a kockázat. Engedjem el vagy van még jövője?
Kezdő vagyok, elég valami a Starion alatt. Hat kiló a keret, benzines kell.
Elég magas vagyok, így az elsődleges szempont a kényelem. Pár évre keresem a megoldást.
A hibalista drámai: indítórelé, ablakmosó fúvóka, izzók. Néha mondjuk nehezen is indul.
A Zafirával brutális lesz a fogyasztás, kéne valami, ami nem eszik húsz litert 1,3 tonnától.
Lényeg, hogy kényelmes és szép legyen, de azért ne is rohadjon le alattam folyton.
Egy C Corsát váltana, de azért parázunk a típushibáktól. Az 1,6 HDI-vel szabad?
Dízel E92 vagy dízel A5 a jelöltek, mindenképp automatával. Melyiket lesz olcsóbb fenntartani?
Nagyon jó áron adják a mobile-n, persze rengeteg kilométerrel. Van kockázat?
Kinőttem az Astrát, szeretnék a helyére valami tüzesebbet. Azért a gyerek és a kutya beférjen.
Csak munkába járnék vele, ezért legyen megbízható és költséghatékony.
A Saxónak mennie kell, Corolla Versóra viszont nincs pénzem. Demio lesz a vége?
Szétperegnek ezek a 147-esek, vagy lehet elfogadhatót találni 1,5 millióig?
Bele kéne, hogy férjen négy felnőtt, és az sem lenne baj, ha benzines lenne.
Napi 20-30 indítás, 60-70 kilométer futás - van még, ami ezt bírja?
Se nem kicsi, se nem túl nagy autó kéne rövid távokhoz, max. 600 ezerért.
Lecserélném a patika 320d-t. Bár szeretem nagyon, kéne majd egy H3-as.
Vehetnénk újra kombit, de inkább az SUV-ra hajtunk. Melyik kis benzines turbósat szabad?
Tartok a dízeltől, de eljött az ideje. A Passat megfelelne. Bejön a Mazda 6 is, kivéve a belsőt.
Számít a presztízs és a megbízhatóság, de főként rövid utakra használnám. Ötmillió a keret.
2003-as, általánosságban jó állapotú, de van vele teendő. Nem fájna megjavítani, maradjon?
A benzines többet fogyaszt, de van-e buktatója a TDI-nek? Vagy keressek másik típust?
A hármas már éppen ár felett van, de még belefér. Megéri?