A Corollánál hozzászoktam a megbízhatósághoz, amiből nem is szívesen engednék.
Címkék: toyota avensis, ford mondeo
Kell a magas has és a nagy hely. 1,5 milliónk van rá.
Címkék: honda cr-v, outlander, toyota rav4, nissan x trail, suzuki sx4
Első autómat venném, e kettőből választanék.
Címkék: mazda 2, toyota yaris
Egyre többet járunk nagyobb távokra, 130-nál már nem halljuk egymást. Nagyobb benzines kell.
Címkék: ford fusion, kombi, bmw 5 touring, mercedes r500
Kisautó kéne a helyére, esetleg kompakt. Jazz, Yaris nem játszik, a Fiesta már inkább.
Címkék: ford fiesta, mazda mx-5
Vadászatra kéne, erdőbe, de azért nagyobb részt a hétköznapokban használnánk.
Címkék: nissan navara, suzuki samurai, toyota rav4, suzuki vitara, nissan patrol, isuzu trooper, mitsubishi l200, toyota hilux
A Swift után vennék egy kicsi, sportos élményautót. Egyetlen igaz út van?
Kockázat a Fabia HTP motorja? Az Opelben amúgy több a hely, de ne olvasni róla jókat.
Címkék: skoda fabia, opel meriva
Napi 110 kilométerre tervezek a Prius-szal, nagyrészt autópályán. Dízel nem kell.
Kevés a 105 lovas? Kerüljem a DSG-t? Passat kell, de milyen legyen?
Címkék: passat, volkswagen, dsg
Az egyetlen parám, hogy sok kilométer van benne, tartok a turbótól.
Szmogriadók mindenfele, meg amúgy is: találok én még normális darabot ezekből?
Magamnak egy Model S-t hoznék, feleségemnek egy Leafet. Drága lesz?
Címkék: nissan leaf, tesla model s
Másfél milliónk volna rá, három kisgyerek szállítására kéne.
Címkék: honda jazz, honda civic, toyota corolla
Új korától ismerem a Citroent, 460 ezer kilométer után is megbízható, de elkezdtem kacérkodni egy Jaguarral. Mindenképp megszívom?
Címkék: citroen c5, jaguar x-type
Kívül-belül nagyon szép, a próbaút alapján is rendben van, csak sok benne a kilométer. Merjem?
Címkék: peugeot 307
Egy ideig csak az E46 320d jöhetett szóba, de hallom, hogy vannak rajta drága hibák. Legyen akkor C Vectra?
Semmi extra, 900 ezerig kéne valami megbízható, kismotoros benzines.
Címkék: g astra, focus, corolla
Szeretnék végre egy komolyabb autót. Az IS 200-ról jókat írnak, 250-ről nem, de az jobban bejön.
Utolsó évjáratos 166, kereskedő szerint 137 ezer kilométerrel. Engedjem el?
Címkék: alfa 166
Semmi bajom a Lagunával, de szeretnék lassan cserélni, kompromisszumok nélkül.
Címkék: renault laguna, superb, volvo v70, ford mondeo
Legyen megbízható, menjen jól, de egyen keveset - van egyáltalán ilyen benzines?
Nem a teljesítmény a lényeg, élményautót akarok. Két kiszemelt van, melyik legyen?
Címkék: crx del sol, mx-5
Tudom, a rozsdára figyelni kell, de egyikről se olvastam, hogy az átlagnál jobban rohadna.
Címkék: peugeot 406, volvo 850
Korábban már vezettem dízelben és nagyon megtetszett. Most vehetnék egyet kétliteres HDi-vel. Akarjam?
Címkék: citroen c5, thp, hdi
Férjen be a két gyerekülés, plusz a csomagok. Legyen benne klíma és tempomat – belefér?
Címkék: skoda octavia, opel meriva, opel astra
A Captiva-Hyundai-Kia hármasra szűkült a figyelem, az egzotikusabb autókat inkább kerülném.
Címkék: chevrole captiva, suv
Sokat járok autópályán, és lehet, hogy még többet fogok. Megéri dízelre váltani?
De szóba jöhet még az Opel Combo is egymillió körül.
Címkék: peugeot partner, renault kangoo, citroën berlingo, opel combo
Keveset megyek, de azért legyen megbízható - mondja István, az ex-alfás.
Címkék: suzuki swift, hyundai getz, fiat panda, volkswagen polo
Focusból rengeteg van, de nehéz tiszta előéletűt találni. A 307-ről is hallottam mindenfélét.
Címkék: ford focus, peugeot 307
E46-osom minden törődés ellenére kikopik alólam, ideje utód után nézni.
Címkék: bmw m3 e92, mustang gt
A Kia jobban tetszik, de drágább. Gyűjtsek még, vagy jó lesz a Toyota?
Két évnyi 5-ös BMW-zés után beláttam, nem erre van szükségem. Megbízhatóságra vágyok.
Az Alfának nincs jó híre, de az Audi kétlitereséről se hallok sok jót.
Régi Swiftből ülök át. Ezres, klíma nélkül – csak az igények végett.