A Kona egy újabb élhető elektromos, csak legyen rá keret, utána kezdődhet a spórolás.
Címkék: hyundai, kona, electric
Lehet, hogy úgy általában van jobb SUV nála, de ezzel a motorral-váltóval könnyű szeretni.
Címkék: opel, grandland x
A versenypálya-alkalmasság szerintem hülyeség. De ha mellette azt is tudja egy autó, amit az i30N, akkor nem bánom.
Címkék: hyundai, i30cwcrdi, i30n, i30nfastback, 2019 január
A 911-es mind jobban magára görbíti a fizika törvényeit. Te csak azt érzed: istencsászárság.
Hasonló méretek, jópofa forma, látszólag tökéletes városi kisautó. De miért nem lett sláger a Suzuki Splashből?
Címkék: suzuki, splash, használt
Karcsú, dögös, vagány. El se hiszem, hogy el lehet benne férni. Aztán rájövök – nem is.
Hat káresemény, összesen másfél milliónyi javítás után teszteltük a használt, ötéves Corsát.
Az LC500 olyan, mintha űrhajóval közlekednénk, csak jobban megnézik. És ezzel a motorral valószínűleg le is lépi az űrhajót.
Címkék: lexus, lc500, v8, video
Egyre több pickupot adnak el, pedig ezek továbbra is báránybőrbe bújt teherautók. A stílus vagy a nyers számadatok hozzák a sikert?
Mikor érezni kevésnek 390 lóerőt? Kizárólag akkor, ha az adott autó 510-zel is megvehető.
Címkék: mercedes, amg, c 43, 4matic, v6 biturbo
Ezzel az autóval földbe lehetett mosni Jaguartól Porschén át Lotusig mindent. Egyszerre volt kényelmes, elegáns, hajmeresztően erős, stílusos és drága. Jensen Interceptor – hallottak már róla?
Címkék: jensen, interceptor, ff, sarstedt
Ár-érték arányban van erősebb versenyző, de a Mazda nem racionális alapon akar meggyőzni. Ja, és NÉGY-HEN-GE-RES!
Pénzt és technikát nem sajnálva most a Kia is igazolta, hogy nem dízelből kell hibridet építeni.
Címkék: kia, sportage, mild hybrid
Amikor még négy henger járt a kiskocsikba, akkor született a japán etalon, a Yaris. Tényleg ennyire jó vétel?
Tehát, aki nem ilyet vesz, az automatikusan hülye? Persze, hogy nem, de kár lenne kockáztatni
Címkék: kia, ceed, 1.4tgdi, kombi
Igénytelen, kicsit zörög, de cserébe mindene átmegy és elfér benne öt ember. Mit tud 4 év használat után a Dacia Duster?
Aszfalton is elmegy negyvennel, de a tökig érő sárban sem süllyed el. 12 henger, 2840 newtonméter, van még kérdés?
Címkék: fendt, 1165, gumihevederes
Észrevetted már, hogy ordibálós vitában akkor figyelnek oda rád, ha halkra fogod a szavad és tisztán beszélsz? Na, ezt teszi a Kia a Proceeddel. Ami mellesleg, izé… ordít.
Száznyolcvan lóval már egy nagy családi kombi is tisztességesen mozog. Az Optima igazi utazóautó, kisebb bakikkal.
Címkék: kia, kia optima, kia optima 2018, teszt
Pont attól lett újra a legjobb M5-ös, amitől sokan fanyalogva elfordulnak tőle: automata és összkerekes.
Címkék: bmw, m5, f90, m5 extravaganza
Az E-tron Quattro egy töltéssel simán eljut Budapestről Siófokra és vissza, erősebb mint a hagyományos autók zöme, igaz, nehezebb, mint bármilyen mostani Audi.
Évente beleszeretek egy tesztautóba. Ez elég későn jött, és mit mondjak, váratlanul is ért.
Címkék: mercedes, mercedes-benz, c osztály, kombi, dízel, automata
Elég 5 év ahhoz, hogy rémálommá váljon egy Mercedes C-osztály birtoklása, vagy ez már egy élő klasszikus?
Annyit mondok: egy töltéssel 455 kilométert megy és várhatóan alig kerül majd többe, mint egy hasonló, de dízelmotoros SUV. Akinél erős konnektor van a falban, mostantól figyeljen.
Attól, hogy valami összkerekes, még nem terepjáró. Mit tud a dágványban a legmacsóbb Swift?
Címkék: suzuki, swift, allgrip, 4wd
A klimatizált rakétában hemperegve hiánycikké válik a félelemérzet. És nem kell mellé másik kocsit tartani.
Címkék: bmw, f10, m5 extravaganza, m5
Étvágytalan benzines és törekvés a minőségre. Prémium-jellegű telekjárót mindenkinek!
Mit várnánk egy aktuális Ford Mondeótól? Mondjuk azt, hogy bazi nagy, relatíve jó vezetni és kényelmes is. De mi a helyzet három év és 130 ezer kilométer után?
És akkor a Toyota azt mondta, rohadjon meg a downsizing. Túlmotorizált Yarist mindenkinek!
Erősebb M5 lehet, hogy készült, de karakteresebb nem valószínű. Bár, ahogy szól, akár 10 lóerős is lehetne.
Címkék: bmw, e60, m5, m5 extravaganza
A hibrid CR-V olyan, mint egy elektromos autó, csak a hálózati áram helyett inkább az erőművet viszi magával.
Kérdés, hogy mekkora hibákat lehet egy szép formával ellensúlyozni.
Japán testvérháború feltöltővel és anélkül, cuki vagy praktikus bódéval, Vitarával és CX-3-mal.
Címkék: suzuki, vitara, mazda, cx-3, boosterjet, skyactiv
Meg is lepett, milyen jó. Autózni ráadásul még jobb volt vele.
Címkék: mercedes-benz, a osztály, b osztály, bemutató
Sziasztok, Karotta vagyok, és ennek az autónak köszönhetem a karrieremet.
Címkék: bmw, bmw m5, m5, m5 extravaganza
Mintha egy másik korban és dimenzióban mozognál, olyan az A osztállyal közlekedni este – igen, a Kén utca környékén is. Itt az új széria első tesztje, s ez végre rugózni is tud.
Címkék: mercedes, mercedes-benz, a osztály, a-klasse, a200
Új, másfél literes HDi-vel igyekszik a Peugeot ismét szalonképessé tenni a dízelmotort. Egy gazdagon felszerelt 3008-asban próbáltuk ki.
Sok autónál van úgy, hogy az ember nem fogja fel a külvilágot, de az X5 új szintre emeli ezt a az érzést.
Az ember úgy várja a középmotoros szupersportautót, mint a messiást, aztán rájön, hogy nem tud vele mit kezdeni.
Címkék: audi, r8, v10, quattro
Munkaautónak nagyon jó, csak ez a csomag...
Címkék: pickup, haszonjármű, 1968
Itt még nem annyira erőből, inkább ésszel próbálták megoldani a dolgokat.
Címkék: bmw, e5, e35, m5 extravaganza
Miért sikerül mindig jobban a kombi? Később mutatják be, s több idő jut a reszelgetésére? Szereti a szem a dobozformát? Raktérre vágyunk titokban? Mindegy. Az 508 SW tarol az idegrendszerben.
Négy év, 40 ezer üzemóra, 300 ezer kilométer tesztvezetés, és már kész is a Renault-Nissan és a Daimler AG új benzines turbója.
Címkék: nissan, quashqai, dig-t
Amikor megjelent, jó ideig tartotta a világ leggyorsabb négyajtós szériaautója címet – ami konkrétan 245 km/h-t jelentett. Az ára miatt alig fogyott belőle, ma meg a legritkább M5-ös.
Címkék: bmw, m5, e28, bmw m5, m5 extravaganza
300 lóerő, összkerék, és hiába SUV, letépi az arcod. Ez a Volkswagen új márkája.
A sztereotípia szerint a három egyszerre nem megy, valahol mindenképpen engedni kell. Mit várjunk egy hatéves francia dízeltől?
Ha már mindenképp SUV-val kell járni, az inkább ilyen legyen, mint valami böszmeség: kényelem és jópofaság a Citroëntől.
Címkék: citroen, c5, aircross, tannistest
Régebben földrengésnek számított az autóiparban, amikor a Ford előjött egy új Focusszal. Ma már az új Kia Ceed bemutatásánál is kileng a szeizmográf. Durva csata a láthatáron.
Címkék: ford, focus, kia, ceed, 5a, 2018, összehasonlító
A Cullinanen lehet poénkodni, hogy van benne legalább 30% halottaskocsi és 25% London taxi, de senki sem kap tőle röhögőgörcsöt.
Címkék: teszt, rolls-royce, cullinan, luxus, suv
Ahogy a Mustang is örökké menő holmi lesz, úgy Steve McQueen sem kophat el soha. V8 üvöltés Nizzától San Franciscóig.
Címkék: ford, mustang, bulitt, mcqueen
Az Autó Amin Nem Kell Gondolkodni. A Kia sem törte a fejét, az volt a mesterterv, hogy legyen kiegyensúlyozottan jó.
Nem kell mindenből suvot csinálni.
Ha év közben csak ingázik az ember, bőven elég nyaraláskor elnézni a benzinkútra.
Ha az előző M550d volt az atombomba, akkor most a BMW lwdobta a hidrogénbombát az Autobahnra. Lehet károgni, hogy mi lesz, ha elromlik. Na de addig hogy megy?!
Címkék: bmw, m550d, xdrive, touring
A Lexus is beszállt Európában a hétüléses városi terepjárózásba. A prémiumság hozva van, a hely viszont eltűnt a nagy nyújtásban.
Címkék: lexus rx 450h l, hétüléses
Van-e értelme kisautóból kombit, ráadásul dízelt venni? Akad az az élethelyzet és a kétmillió alatti ár is elég vonzó.
Címkék: renault, clio, grandtour, kombi
És ez a Hyundai picivel nyomatékosabb, mint Michelisz Norbié.
Címkék: hyundai, hl980, homlokrakodó