Nem az a méret. Nem az a motor. Nem az a forma. De mégis... annyira szépen összejött itt minden - nehéz is elsőre érteni, hogyan.
Címkék: audi, q2, tannistest, év autója, coty
Az embernek az az érzése támadhat, hogy 95 lóerő bármire elég. Legalábbis ebben igen.
A helyzet az, hogy 2016-ban már nagyon-nagyon nehéz bármi eredetivel előjönni és szegény koreaiak szívják ezt meg, pedig nem akarnak ők rosszat, sőt…
Címkék: kia, optima, gt, sportwagon
A pickupok egyre személyautósabbá válnak, és eltávolodnak eredeti funkciójuktól. De merre tart a Hilux-mítosz: a Toyota beáll a sorba, vagy szembe mer menni a trenddel?
Kíváncsi rá, hogy milyen lett az új Volkswagen kishaszon? Kipróbáltuk az új Craftert!
Címkék: bemutató, volkswagen, crafter, 2016, andalúzia
Európában úgy tudjuk: a legnagyobb Mazda-autó a 6-os. Amerikában azonban elsüllyedne a márka, ha egy efféle apróságnál véget is érne a kínálata. Létezik egy sokkal nagyobb kocsi a kinti kínálatban. Sokkal, sokkal, sokkal nagyobb. Képzeljenek el mondjuk, egy Audi Q7-est.
Címkék: mazda, cx-9, usa, amerika, suv
Milyen 12 évesen a formás francia kisautó, a kis étvágyú egynégyes dízellel?
Címkék: használtautó, peugeot, 206, hdi
Egy Swift óriásnak tűnik mellette, de legalább hátul hajt és turbós – teszten az egyik legizgalmasabb és legritkább Suzuki.
Címkék: suzuki, cappuccino
Az ablakoknál bukik meg a japán francia: a Toyota mérnökei vajom láttak már gyereket élőben?
Címkék: toyota, proace, verso, family
Két nap egyenesen a havas autópályán, az új motorból egy sincs a bemutatón, hát akkor most mit írjak? Csendes?
Címkék: bemutató, facelift, ford, kuga, finnország
Hihetetlen volt, hogy meg merik csinálni, most meg itt van, meg lehet venni. Ezek tényleg megőrültek - kipróbáltuk a C-HR-t.
Nem egy jóárasított Q7-es, de nem is annyiba kerül majd. Hamarosan talán több lesz belőle, mint Superbből.
Ingyen parkolás, ingyen töltés, erős motor, nagy menés – minden együtt van ahhoz, tökéletes BMW legyen.
Nem akar már Golfot gyártani a Fiat, jól is teszi. Mert ez a remekül eladható műfaj meg épp a VW konszernnek nem megy.
Címkék: teszt, fiat, tipo, 2016
Néhány kanyar után azt láttuk, hogy két felnőtt ember fülig érő szájjal köröz egy nyúlketrecben, majd ugyanazzal a vigyorral, és "b+, ez egy gokart" felkiáltással kiszállnak az autóból
Címkék: fiat, 500, abarth, competizione
A látvány alapján a közelébe sem mennék, pedig a fejlődés hihetetlen, és nem csak a korábbi önmagához képest.
Címkék: suzuki, s-cross, sx4, sx4 s-cross, hannibal lechter
Merthogy papíron csak ennyi kéne ahhoz, hogy az új Opel Insignia Audi A6-ossá váljon. Intelligens 4x4, okosfényszóró, óriási hely, tehát minden más elvben megvan.
Címkék: opel, insignia, 2017, próbavezetés, menetpróba
A szegény ember suvja kevés ponton fáj, de ott nagyon.
Korea messze van, aztán meglepődünk, amikor előállnak a legígéretesebb nyomi autóval – ők már úgy tudják, hogy lenyomták a Toyotát. Azt azért nem, de az Ioniq jó.
Dízel vagy elektromos? Magasemelős béka vagy targonca? Kérdések és válaszok a raktárból.
Címkék: targonca
Kívánatos darab ez a Mazda 6: jól felszerelt dízel kombi másfél millióért. Megnéztük mit mutat a tízéves japán technika.
Olyan ügyesen csomagolja a Peugeot ezt a puffasztott 208-ast, hogy szinte elhisszük: terepjáró.
Címkék: peugeot 2008
Ha én lennék a konkurencia, gyorsan vennék egy Giuliát, és szétszedném, hogy megnézzem, mi a fenétől ilyen jó vezetni.
Címkék: alfa romeo, giulia, veloce
Decemberben az új Megane negyedik verziója, ami úgy szedán, hogy közben kupé, ő lesz nekünk a Fluence helyett.
Címkék: renault, megane, grandcoupe
Egy hibrid, amin nem veszed észre, hogy más, jó vele autózni, a benzinkúton pedig örülsz.
Miközben a világ körülöttünk lassan a feje tetejére áll és már semmi sem az, aminek hittük, a kisautó-szektor ez alatt a világ legpragmatikusabb játszóterévé válik. Valahogy így.
Címkék: ford, ka, tannis, tannistest, év autója, coty
A szépség adott, a technika is, meg van benne vagy 190 ló is. Tényleg egy csoda. Talán megszületett a Tökéletes Autó?
Címkék: audi, a5, coupe, tannistest
Három évtized telt el azóta, hogy a Fiat utoljára hátsókerekes, hosszmotoros, igazi kétüléses roadstert gyártott. Újra itt a 124 Spider – egy kis csavarral. Első teszt.
Címkék: fiat, 124, 124 spider, spider, mazda, mx-5, tannis, tannistest, car of the year, év autója, coty
Ha egy buliban lennénk, azt mondanám, van az pia, ami után szépnek látom. A Nissan Micrát el is kaptam egy körre.
Valamire kezd megint ráérezni a Citroen. Valami olyanra, amit jó negyven éve elvesztett. Valami olyanra, amiben a franciák mindig is jók voltak.
Címkék: citroen, c3, tannistest, év autója, coty, car of the year
A Peugeot 3008 igazi karakter, és ha nem akadsz fenn olyan apróságokon, hogy miért nyolcszögletű a kormány, akkor kiderül, hogy nem is ez számít.
Címkék: tannisteszt, peugeot 3008
Samara. Értéke nulla, vonzereje marginális, mai szemünkkel már a hajdan használt „gépkocsi” jelzőt is fájó szívvel akasztanánk rá. De tud valamit, ami hihetetlen. Hiszen ez vadonatúj!
Címkék: lada, szamara, vaz-2108, vaz-21099
Hiszen milyen Mini az, amivel még be se tudok rendesen sedrinteni az ovi elé?
Nem tehet róla a tüncikém, bármilyen kedvesen néz, méretei megfélemlítőek.
Címkék: audi, q, használt autó
16 literes motor, 32 kerék és 25 méteres hossz – mire használnak a svédek ekkora dögöket? Íme a Scania vadonatúj kamionja.
Címkék: scania
Nincs menekvés, ezt a lépést előre lehetett tudni, a Jaguar is szabadidőautó készítésére adta a fejét. Övön alul vagy felül üt-e vajon az F-Pace? Teszt.
Címkék: jaguar, f-pace, alumínium
Ezer köbcenti? Lehet egy ilyennel egyáltalán közlekedni?
A frissített S-Crossban már csak turbós motorok vannak. Kiléphet a Vitara árnyékából.
Itt van talán az utolsó lehetőség, hogy stílusosan, fölényes mosollyal az arcodon vágj neki az önvezetés előtti utolsó éveknek.
A Rulettkerék mai epizódjában találkozunk egy négyéves A6 Avanttal és a tulajdonosával, aki két év alatt milliókat költött a szervizben.
Címkék: audi, a6, rulettkerék4
Hiába próbálna az ember rendesen viselkedni, képtelenség. Az M4-essel naponta egy burnout a minimum.
Címkék: bmw, m4, versenycsomag
Mert ez csak azt szereti. Tipord meg, szakítsd szét a száját, taposd telibe és akkor kacagva a szemed közé köpi a piros szájpecket. Az R8 után végre megint csináltak egy autót, ami él az ember alatt.
Címkék: audi, tt rs, öthengeres, rs, tt, kupé
Nem tudom, hogy a forma vagy az újdonság ereje teszi-e, de ezt az autót mindenki megnézi, körbejárja és mindenkinek tetszik. De milyen vele élni?
Címkék: volvo, v90, d5, inscription
Ha nincsenek dudák, nem szórakoztatnak skót szoknyás férfiak, azzal foglaljuk el magunkat, ami kéznél van. Most ez a Mokka X volt.
Címkék: opel, mokka x, 2016, bemutató
A hadseregnek szánták, divattárgy lett belőle, és hiába kerül 88 millióba, az ajtaja még mindig úgy csukódik, mint egy UAZ-nak. És ezt imádják benne.
Címkék: mercedes, g-osztaly, amg, v8, biturbo
Elfogadhatóan adja a japán márkát, bizonyos szögből a Prius ugrik be
Úrnak lenni jó. A legnehezebb kérdések úgy hangzanak, BMW, Jaguar, Lexus vagy Volvo?
Címkék: luxus, szedán, összehasonlító
A kaszni szép, a beltér kényelmes, a csomagtér hatalmas. Ráadásul lehet vele sietni is. Nagyon.
Címkék: renault, mégane, clio, grandtour
Nem lett könnyebb az Opel-egyterű, de úgy tűnhet, már szinte mindegy is, milyen az autó. Az számít, milyen szoftver fut rajta.
130 kilométert mentünk vele, mire észrevettük, hogy dízel. És a benzinesek még jobban mennek, úgy, hogy elakad a lélegzeted.
Fene csinos sellőt vetett partra az új Renault-hullám. Kérdés, van-e olyan jó, amilyennek kinéz.
Meredeknek tűnik, de így, hogy van belőle működő, sőt, hánytatóan durva verzió, a Nissan talán mégis megcsinálja az elektromos szafaládé kereskedelmi változatát. Mentünk vele.
Címkék: nissan, bladeglider
Még mindig nem komáljuk eléggé a koreai autókat, de talán most: jön a Kia Optima kombi. De mi vele a baj?
Címkék: kia, optima, gt, hibrid