Elég 5 év ahhoz, hogy rémálommá váljon egy Mercedes C-osztály birtoklása, vagy ez már egy élő klasszikus?
Annyit mondok: egy töltéssel 455 kilométert megy és várhatóan alig kerül majd többe, mint egy hasonló, de dízelmotoros SUV. Akinél erős konnektor van a falban, mostantól figyeljen.
Attól, hogy valami összkerekes, még nem terepjáró. Mit tud a dágványban a legmacsóbb Swift?
Címkék: suzuki, swift, allgrip, 4wd
A klimatizált rakétában hemperegve hiánycikké válik a félelemérzet. És nem kell mellé másik kocsit tartani.
Címkék: bmw, f10, m5 extravaganza, m5
Étvágytalan benzines és törekvés a minőségre. Prémium-jellegű telekjárót mindenkinek!
Mit várnánk egy aktuális Ford Mondeótól? Mondjuk azt, hogy bazi nagy, relatíve jó vezetni és kényelmes is. De mi a helyzet három év és 130 ezer kilométer után?
És akkor a Toyota azt mondta, rohadjon meg a downsizing. Túlmotorizált Yarist mindenkinek!
Erősebb M5 lehet, hogy készült, de karakteresebb nem valószínű. Bár, ahogy szól, akár 10 lóerős is lehetne.
Címkék: bmw, e60, m5, m5 extravaganza
A hibrid CR-V olyan, mint egy elektromos autó, csak a hálózati áram helyett inkább az erőművet viszi magával.
Kérdés, hogy mekkora hibákat lehet egy szép formával ellensúlyozni.
Japán testvérháború feltöltővel és anélkül, cuki vagy praktikus bódéval, Vitarával és CX-3-mal.
Címkék: suzuki, vitara, mazda, cx-3, boosterjet, skyactiv
Meg is lepett, milyen jó. Autózni ráadásul még jobb volt vele.
Címkék: mercedes-benz, a osztály, b osztály, bemutató
Sziasztok, Karotta vagyok, és ennek az autónak köszönhetem a karrieremet.
Címkék: bmw, bmw m5, m5, m5 extravaganza
Mintha egy másik korban és dimenzióban mozognál, olyan az A osztállyal közlekedni este – igen, a Kén utca környékén is. Itt az új széria első tesztje, s ez végre rugózni is tud.
Címkék: mercedes, mercedes-benz, a osztály, a-klasse, a200
Új, másfél literes HDi-vel igyekszik a Peugeot ismét szalonképessé tenni a dízelmotort. Egy gazdagon felszerelt 3008-asban próbáltuk ki.
Sok autónál van úgy, hogy az ember nem fogja fel a külvilágot, de az X5 új szintre emeli ezt a az érzést.
Az ember úgy várja a középmotoros szupersportautót, mint a messiást, aztán rájön, hogy nem tud vele mit kezdeni.
Címkék: audi, r8, v10, quattro
Munkaautónak nagyon jó, csak ez a csomag...
Címkék: pickup, haszonjármű, 1968
Itt még nem annyira erőből, inkább ésszel próbálták megoldani a dolgokat.
Címkék: bmw, e5, e35, m5 extravaganza
Miért sikerül mindig jobban a kombi? Később mutatják be, s több idő jut a reszelgetésére? Szereti a szem a dobozformát? Raktérre vágyunk titokban? Mindegy. Az 508 SW tarol az idegrendszerben.
Négy év, 40 ezer üzemóra, 300 ezer kilométer tesztvezetés, és már kész is a Renault-Nissan és a Daimler AG új benzines turbója.
Címkék: nissan, quashqai, dig-t
Amikor megjelent, jó ideig tartotta a világ leggyorsabb négyajtós szériaautója címet – ami konkrétan 245 km/h-t jelentett. Az ára miatt alig fogyott belőle, ma meg a legritkább M5-ös.
Címkék: bmw, m5, e28, bmw m5, m5 extravaganza
300 lóerő, összkerék, és hiába SUV, letépi az arcod. Ez a Volkswagen új márkája.
A sztereotípia szerint a három egyszerre nem megy, valahol mindenképpen engedni kell. Mit várjunk egy hatéves francia dízeltől?
Ha már mindenképp SUV-val kell járni, az inkább ilyen legyen, mint valami böszmeség: kényelem és jópofaság a Citroëntől.
Címkék: citroen, c5, aircross, tannistest
Régebben földrengésnek számított az autóiparban, amikor a Ford előjött egy új Focusszal. Ma már az új Kia Ceed bemutatásánál is kileng a szeizmográf. Durva csata a láthatáron.
Címkék: ford, focus, kia, ceed, 5a, 2018, összehasonlító
A Cullinanen lehet poénkodni, hogy van benne legalább 30% halottaskocsi és 25% London taxi, de senki sem kap tőle röhögőgörcsöt.
Címkék: teszt, rolls-royce, cullinan, luxus, suv
Ahogy a Mustang is örökké menő holmi lesz, úgy Steve McQueen sem kophat el soha. V8 üvöltés Nizzától San Franciscóig.
Címkék: ford, mustang, bulitt, mcqueen
Az Autó Amin Nem Kell Gondolkodni. A Kia sem törte a fejét, az volt a mesterterv, hogy legyen kiegyensúlyozottan jó.
Nem kell mindenből suvot csinálni.
Ha év közben csak ingázik az ember, bőven elég nyaraláskor elnézni a benzinkútra.
Ha az előző M550d volt az atombomba, akkor most a BMW lwdobta a hidrogénbombát az Autobahnra. Lehet károgni, hogy mi lesz, ha elromlik. Na de addig hogy megy?!
Címkék: bmw, m550d, xdrive, touring
A Lexus is beszállt Európában a hétüléses városi terepjárózásba. A prémiumság hozva van, a hely viszont eltűnt a nagy nyújtásban.
Címkék: lexus rx 450h l, hétüléses
Van-e értelme kisautóból kombit, ráadásul dízelt venni? Akad az az élethelyzet és a kétmillió alatti ár is elég vonzó.
Címkék: renault, clio, grandtour, kombi
És ez a Hyundai picivel nyomatékosabb, mint Michelisz Norbié.
Címkék: hyundai, hl980, homlokrakodó
A Q8-ból nézve úgy tűnhet, hogy mindenki csak azért jött a világra, hogy téged feltartson.
Egy vezetéssegéd végre bátran vezet helyettem. Még gyönyörűen meg is ijesztett!
Nevetségesen kicsi kerekek vannak rajta, alig 200 lóerős, de mégis harmincmilliót ér. Az E30-as M3 egy korszakos legenda.
Ebben a videóban nem csak azt mutatjuk meg, mivel jár egy Vivaro birtoklása, de azt is, mire érdemes használni.
A Tiguan továbbra is a lelátóról nézi, ahogy a kategóriatársak egymást licitálják túl hülyedizájnban. Neki más szerep jutott.
Címkék: volkswagen tiguan, teszt
A Ford egyik utolsó márkaként gyárt rendes népautót. Sallangmenteset, használhatót, részleteiben kitaláltat. És persze – teljes mellszélességgel felvállalja a dízelmotort, még ebben az új Focusban is.
2,2 tonna, 650 lóerő, s csak úgy mellékesen: 304 km/h-jával a világ leggyorsabb szabadidőautója. Szorul itt magyarázatra bármi?
Címkék: lamborghini, urus, suv, tannistest, év autója
Vegyél egy retro formát, add olcsóbban, mint a Minit és kész a siker…Vagy mégsem?
A Totalcar utolsó Aston Martin tesztje épp 10 éve készült. A Vantage-gel könnyű meghatározni az előzés helyét, csak a gumicsíkokat kell keresni.
Címkék: aston martin, vantage, biturbo, v8, tannistest
Az a legjobb, hogy a Hyundai bízik magában annyira, hogy lemondjon a többiek majmolásáról. Aki eddig szerette a Santa Fét, az újat is bírja majd, mások talán ezzel az új verzióval szoknak majd át.
Címkék: hyundai, santa fe, suv, tannistest, év autója
Akkora csinnadratta van az új A-Merci bemutatása körül, amire az újságírónak rögtön két recept-véleménye lesz: vagy a világot váltják meg vele, vagy óriási blöff az egész.
Címkék: mercedes, mercedes-benz, a osztály, a200, tannistest, év autója
Ideje felvennem egy könyvelőt, hogy nyilvántartsa nekem a VW-csoport különféle hobbiterepjáróit. Ez itt most, lássuk csak, őőőő, izé… egy nagy Seat. A hivatalos bemutató előtt vezettük.
Címkék: seat, tarraco, suv, tannistest, év autója
A Twingo Sport GT hátul hajt, kéziváltós és könnyű. Elméletileg minden adott egy jó kis városi méregzsákhoz.
Címkék: renault, twingo, sport gt
Szakított az olasz vonallal, immár a franciákkal kokettál a német egyterű.
Vagány dizájn, korszerű szívómotorok a tartósság ígéretével és minden téren egy kis csiszolás. Divatos második autónak pont jó lesz.
A harmadik évezred legnagyobb autógyártói kihívása: megértetni az emberekkel, hogy nem minden kisturbó rossz.
Címkék: suzuki, vitara, facelift
Te azzal fogsz csajozni, hogy MQB-platform, vagy azzal, hogy a kanapén ülve is meg tudod mondani, bezártad-e a kocsit? Naugye.
Címkék: audi, q3, 2019, bemutató
Egy Vitara persze jobb, de a Jimny igazi terepjáró, abból is a létező legkisebb. Most retró köntösben cukiskodik tovább.
Minden szép és jó, de tényleg. Ameddig sebességbe nem teszed.
Címkék: toyota, aygo, automata
Újként húszmillióba került, hatévesen megkapod a negyedéért ezt az Audi A6-ot és benne az optimális, háromezres V6 TDI-t. Szabad ilyet venni?
Íme a titkos Supra, amit a BMW-vel közösen fejlesztettek a japánok: hathengeres, hátul hajt, mi kell még? Kipróbáltuk az álcázott prototípust.