Olyan nagy különbség nincs köztük: közel azonos méret, közel azonos ár, közel azonos teljesítmény. Cak a lényeg más.
Címkék: fogyasztás, toyota, corolla, hibrid, skoda, scala, dízel
A Volvo V40 második generációja nagyon kellemes, kicsit férfias, de sokkal drágább mint a Focus, amelyre épül. Érdemes ezért fizetni?
Hangos, pazarló, vadállatot csinál belőled - mindent tud, amiért utálhatná a külvilág, mégis imádni való maradt a Cooper JCW.
Címkék: mini, john cooper works, teszt
Az elődje kicsit metroszexuális volt, de ez már igazi férfi!
Mindent megnyomtunk a minden hájppal megkent villanyautón, és most mindenünk fáj.
Címkék: tesla, model 3, performance, autopilot
Az utolsó igazi, még nem francia Zafira nyugdíjba vonult, de mennyien lesznek vele boldogak használtan?
Legyél te is hős, menj te is bármilyen felületen, fordulj be bárhol. A Mitsubishi Lancer Evo VI ezt ígéri, és ezt is tudja. De hogyan, te jó ég...
Címkék: mitsubishi, lancer evo, evo vi
Tizenhét állat autó a jövő évi kínálatból, egyik erősebb és szebb, mint a másik, én meg mégis ezt a cipős dobozt választanám.
Címkék: kia, e-soul, tannistest 2019, coty, év autója
Tágas, takarékos, biztonságos – kívánhatunk ennél jobb családi autót 1,6 millióért? És még Toyota is.
Címkék: toyota, avensis, d-4d, használt, használtautó, használt autó
A feladat egyszerű: végre kell hajtani egy sávváltást, mintha az ember elé kilépne egy jávorszarvas.
Címkék: tannistest, év autója, bmw, x7
Bár egy kategóriában versenyeznek, ez a különc technikák versenye: hibrid a Skyactiv-X ellen.
Címkék: tannistest 2019, mazda 3, hb, toyota, corolla, sedan
Végre megint egy 200-akárhányas Peugeot, aminek nincs egy rossz szöge. És ez már durván a jövőnek szól.
Címkék: tannis 2019, év autója 2019, tannistest, peugeot, 208, bluehdi 100 gt-line 2019, coty
180 lóerővel már fickós a Corolla Hybrid, úgyhogy aki kis benzinből akar nagyot menni, jó helyen jár. Csak kár azért a pár kellemetlen hibáért.
Címkék: toyota, corolla, hibrid
Tízszer kerülte meg a Földet, de soha nem volt hülyegyerek-autó. Ezt a 3-ast látva átértékeljük a hazai kínálatot.
Címkék: bmw, 320, 320i, 3-as bmw, e46, használt, használtautó
Elektromos buszok most is járnak Budapesten, de az eCitaróhoz már nem kell felsővezeték, mint a trolikhoz. Kell viszont más.
Címkék: mercedes, ecitaro, citaro, elektromos busz
A Hyundai i30 benzinmotoros kivitelére azonnal lecsapnak a vevők. Miért? Kipróbáltunk egyet.
Címkék: hyundai, i30, comfort, dsg
Mindene karbonmintás, van belőle kemény, félkemény, puha, de még kárpit is. A 300 lóerőt értem, de mi ez a fura embléma?
Fiatal Renault-t egyre jobb lesz venni, és most még az áruk sem szállt el.
Ezek már új motorok, de még nem azok, amikre számítottunk. És tényleg - mind háromhengeres?
Címkék: opel, astra, euro 6d, három henger, háromhengeres
A Peugeot hétüléses családi furgonja már akkora, hogy tényleg csak az vegye meg, akinek szüksége van rá. De ő nyugodtan – kivéve egy esetet.
Jobb ha hozzászokunk, hogy az Audinál hamarosan egy közepes méretű, kupétetős SUV lesz az egyik legizgalmasabb autó. Annak viszont egész jó.
Címkék: audi, q3 sportback
A versenysport akkor is fáj, ha ha az ember éppen csak belekóstol. Épp ezért jó, ha kéznél van egy jó kisbusz.
Címkék: ford, turneo, transit, tdci
A második generációs Peugeot 308 mostanában kezd elérhető árú lenni, de vajon jó ötlet a francia autó használtan?
Kipróbáltuk a Škoda legújabb SUV-ját Laurával, hegyekkel, benzinnel, gázolajjal.
A XXI. század Honda NSX-ét a Porsche gyártotta. Zokogjunk hát egy kicsit a hathengeres boxerek sírjánál!
Címkék: porsche, cayman, boxster
A sablontól eltérni nem mindig kockázatos. A Fiat Bravo jobb autó, mint sokan gondolnák, de nincsenek tele vele az utcák.
Címkék: fiat, bravo, használt, használt autó
3,3 milliótól vehetsz fiatal Passatot, a kínálat óriási és a 2,0 TDI-vel szinte tökéletes utazóautó a B8-as. Lássuk, 180 ezer kilométer után zörög-e!
Címkék: volkswagen, passat
Lehet, hogy egyszerűen nem érdemes ennél jobb autót gyártani. Szebbet meg úgyse nagyon lehet.
Címkék: peugeot, teszt, peugeot 508, 508sw, kombi
A Mazda 6 az egyik legélvezetesebben vezethető középkategóriás autó, ha jól választasz, használtan is szeretni fogod.
Amikor megjelent, érthetetlen csoda volt. Mi maradt a legendából 20 év távlatában?
Címkék: honda, s2000, roadster
Vannak autók, amikre évek távlatában is emlékszik az ember, bármikor felidézi, milyen volt. A Škoda Scala nem ilyen. És mennyire jól van ez így.
Címkék: skoda, scala, tsi, dsg
Amikor valaki ábrándosan azt mondja, láttam egy hihetetlen Rolls-Royce-ot, szinte biztosan erre gondol.
Címkék: rolls-royce, cross hungary, túra, veterán, silver cloud, bentley
Nagyon vártam, és nagyon jó lett. De nem úgy, mint vártam.
A Honda a Civic turbómotorjával lehelt életet a HR-V-be. Volt közben egy ráncfelvarrás is, a kettő együtt talán elég lesz, hogy észrevegyék.
Címkék: honda hr-v sport
Hat méter hosszú, 2,5 tonna, együtt gyorsul egy Honda S2000-rel, elhúz egy házat, és mindenhol elmegy, bármilyen tempóval. Ja, repülni is tud.
Címkék: ford, f150, raptor, turbo
Csak 1,1-es és 50 lóerős, mégis minden igazi Škoda-rajongó titokban erre az autóra vágyik.
Címkék: skoda, felicia, octavia, veterán
Jópofa gombócforma, tágas beltér, alacsony fogyasztás, csak ne kéne vezetni.
Kecskeméti a valaha gyártott legerősebb autó kétliteres motorral. Ott voltunk a bemutatón.
Címkék: mercedes, amg, cla, a osztály
Minek erre támogatás? Anélkül is elég olcsó.
Címkék: dacia, dacia lodgy, lodgy, szerzési támogatás, nagycsaládos kedvezmény
Számlákkal igazolt szerviztörténet, precíz karbantartás. Minden használtautó-vásárló ezt akarja, de a kockázatot nem zárhatjuk ki teljesen.
Címkék: mercedes, b osztály, b180cdi, b 180 cdi, cdi
Minden Ssangyongban van egy kis sárkány, de ebben még egy kis cápa is akad
A BMW-féle Mini nagyot szólt megjelenésekor, de annyi bőrt lenyúztak róla, hogy kicsit megfeledkeztünk az eredetiről. Lehet titkos tipp?
Isten hozott a tízmilliós furgonok világában! De reális, hogy 200 kilométert elmegy egy szuszra.
Minek mentem oda, minek? Vezethetem a Passatot két-három órát, naná, hogy nem találtam benne hibát. Lehet, hogy évek alatt sem menne.
Címkék: volkswagen, passat, ráncfelvarrás, 2019
A vadiúj CLA eszement jól néz ki, sokkolóan jó a belseje, jól megy az új motorral, a futóműve pedig káprázatos. De van itt bűn is kérem, nem is egy.
A 2009 utáni BMW 5-ös magabiztos autó, de te is legyél az, ha használtan veszed meg.
Jó lehet az Audi árazási osztályán dolgozni, hisz ott tényleg mindent lehet.
Címkék: audi, a1, tfsi, s tronic
Az új CX-30 bemutatóján megint rá kellett jönnöm, mennyire szeretem a sima 3-ast.
Címkék: mazda, suv, cx-30, crossover
A Dacia Duster Van az autók torx-kulcsa. Egy dologra jó, de arra nagyon. Csak hát izé... Egy dologra. Csak egyre.
A Focus ST ránézésre csak egy sima kompakt, de 280 lóerős, és nem hajlandó leesni az útról.
Amennyire különleges volt eddig az 1-es, annyira szabványos lett most az új. És ez alapvetően jó dolog.
Címkék: bmw, 1-es, m135i, bemutató, menetpróba
Milliókkal olcsóbban vehető, Hollandiából hozzák és nincs benne csapda: az egyik legnépszerűbb zöld rendszámos hibrid.
Címkék: mitsubishi, outlander, phev, használt
Vélhetően sikeres lesz, hiszen kevesen vannak a kategóriájában: a valóban prémiumnak megcsinált villanyautók között. Csak még lenne min dolgozni.
Címkék: audi, etron, elektromos autó
És még vezetni is jó a Ford S-Maxot, amely rengetegféle motorral készült és ehhez járt a legjobb futómű.
Minden, amit szeretünk az autózásban, a 911 GT3-ban benne van, de legalább tízszer. Mi másért kerülne használtan 35 millióba?
Ha egy bő 180 lóerős, másféltonnás crossover folyamatos klímázással öt litert eszik, ott kár villanyautózásról beszélni.
Címkék: lexus ux