Az MG4 random jókívánságokkal üvölti utasterébe, hogy élni akar. Tudja, hogy nem tökéletes, de hibái ellenére mégis szerethető.
Az MG4 random jókívánságokkal üvölti utasterébe, hogy élni akar. Tudja, hogy nem tökéletes, de hibái ellenére mégis szerethető.
Ezen kívül megcsodálhatjuk a műszerfalat is. Bejelentés pár napon belül.
A nyugati cégek, köztük a GM gyorsan veszítenek súlyukból a kínai autópiacon, miközben a hazai vállalatok, élükön a BYD-vel szárnyalnak.
A Bigster lesz a Dacia legnagyobb SUV-ja.
Egy kis francia luxus, németes kiállással, akár egy Ford Focus áráért. De inkább többért.
Az 1962 napon át tartó metrópótlás, tehát bő kétmillió extra járatindítás után a BKK-nál vesznek egy nagy levegőt, de a munka egy percre sem áll le.
Ha az autó talpra állt, létezik olyan vizsgálat, amivel megállapítható, hogy biztonságos avagy sem?
Érdemes-e feltámasztani egy karambolos autót, ha igényes a gazda, a biztosító pedig nem fizet túl sokat?
De vajon nem lesz-e túl széles a gyári felniken?