Heti merítés

2008.08.24. 08:13
13 hozzászólás

Az eheti merítésben nem lesz Alfa, lesz viszont romos BX, vadállat Porsche és népmesei elemekkel tarkított hibalista.

BX gyilkos

Az elmúlt 3 évben 6 db Bx-em volt. Csupán azért mert gyakran töröm őket, és anyagilag kifizetődőbb egy újat beszerezni, mint javítani. Hibalista Féltengely csukló törés a 6 Bx-em közül 4-en bekövetkezett, egyébként semmi jelentősebb alkatrész nem hibásodott meg.

Akitől ne vegyünk autót.

Kipufogóból eleinte 2 db volt a kocsin, de a használat alatt ezek száma 0-ra csökkent, a zajszint meg vagy 110dB-re nőtt. Kicserélni nem volt kedvem, így legalább jobban hallottam az 5,0l vényóc hangorkánját.

Rendkívül ajánlom azoknak, akik sportautót akarnak venni, de a Ferrarit már nem tudják megfizetni.

Ez egy jó alternatíva lehet, mindent tud amit tudnia kell, kényelmes rendkívül, a szerviz igénye meg negyede egy Ferrarinak. (A Ferrarit 5000km-ként kell olajat cserélni, ezt az első 2000km es olajcsere után 20ezrenként.) A szervizben úgy gondolom hozzáértőek dolgoznak, de kicsit lehúzás van, külföldi szervizben olcsóbban megúszhattam volna.

Zizereg és fircel

- Műszerfal: a sid/CD páros illesztésénél zizereg. Elvileg azt mondták, hogy megoldható probléma, valami firccel. Úgy legyen. - Egyszer kénytelen voltam beállni egyik ismerősünk udvarába. Beszippantott valami levelet ami éppen a vándorol a szellőző rendszerben és zizereg:) következőleg kioperálják belőle:)

Pozitív szerviz történet

Horvátországban nyaraltunk (Rab sziget) és amikor indultunk volna haza, az autó nem indult. (gyerek szerint beteg lett) Gyakorlatilag a kulcsot nem vette be az elektronika. Egyből Assistance hívás, illetve azért hívtam az Ivanics-ot, hátha megtudják mondani távvezérléssel, hogy mi a gond.

Kis magyar népmese

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy szegény csávó! Élete első munkahelye... alig fizetés, 90-es évek közepe. Eddig motorral járt, amit imádott, de kellett valami fedél a feje fölé.