Heti merítés

2008.11.30. 09:57
37 hozzászólás

A beszédes autó

Szerintem első autónak tökéletes, még sosem hagyott cserben az út szélén, egyszer kellett csak hazavontatni, mert az olajszűrő eldugult, és a kocsi mondta, hogy nincs olajnyomás, a motort azonnal állítsam le.

 

A vaddisznó

Létra építve a hátsóajtóra, a jobb megközelíthetőség végett, merevített hátsó galytörőrács, kombinálva vonóhoroggal, (most vizsgázott le), előre korábban (kb: 8 hónapja feltettük a csörlőt) most, vizsga előtt (mivel nagyon előrenyúlt) közelebb tettük a motorhoz. A csörlő igénye miatt kapott még egy újabb 160Ah akut.

Eheti szervízdíjasunk

Most jön a kedvencem kontroll lámpák: úgy éreztem magam mint a búcsúban, irány a szakszerviz, ahol 2 óra után közölték velem hogy nem tudnak kommunikálni a CPU-val mert nincs hozzá műszerük.

Hűséges és kitartó öreglány

Ő vezette eleinte, de bebizonyosodott, hogy az öreg nem igazán az utakra termett. Így jó apám vette át a kék szépségünk kormányát. Azután 20 évig ki se szállt belőle. Ez alatt a 20 év alatt 3x (IGEN háromszor) lopták el és MINDHÁROMSZOR megkerült, mert mindig a tolvajok alatt rohadt le.

A szóban forgó Gépkocsitípus,az egyik LEGKEVESEBB ALKATRÉSSZÁMBÓL épül fel

Egy mai modern futómű,sokkal bonyolultabb, éppen ezért több alkatrészből,ráadásul drágább alkatrészből épül fel! A sok drágább,sokkal drágább,mint a kevés de olcsó!