Heti merítés

2008.12.21. 10:00
33 hozzászólás

Az utolsó Mohikán

Ő az utolsó Mohikán, azaz az utolsó Magyar gyártmányú tűzoltófecskendő. A Csepel Autógyárban készült, magyar fődarabokból (alváz, kormánymű, váltó, osztómű, első hátsó futómű, felépítmény), finn fülkével, amerikai motorral, német tűzoltástechnikával.

Traktort még így nem szerettem...

Sőt egyszer vidéki rokonlátogatás alkalmával (enyhén ittas állapotban) rodeóztam egyet az új traktorral, amit úgy megdobott egy akadály, hogy oldalsó két kerékre álltam és majdnem felborítottam a járgányt. Kiestem az ülésből, csak a fejem vérzett, mázli volt. A LÉNYEG: Akkor megfogadtam, hogy soha többé nem megyek traktor közelébe. Tévedtem. Sőt vettem is egyet. :)

A szmokingos " K1 " bajnok

Mint a csiga mondanom sem kell úgy ment az idő, de aztán nagy meglepetés közepette megérkezett pont a születés napomra ( mint aztán kiderült így szervezték ) Klassz formaságok közepette átvettem és remegő kézzel,lábbal tettem meg az első métereket keresve az autó elejét ,szélét ,hátulját mert hát óriási , 2 méter széles.

Mégis, mire számított az író?

Olívzöld koporsó tetőablakkal

Nos, hogy miért vettem az autót azt ne kérdezze tőlem senki :) friss diplomásként ültünk egy este a munkahelyen és egy kedves (értsd:...) kolléganő kérdezi, hogy miért nem veszek egy autót.

Csak a flexem szerette

Az autó tökéletesen üzemelt 70 - 130Km/h között és csak akkor is 2-3-as ban alatta mindig lefulladt, lámpáknál imádkozni kellet kellett, hogy feléledjen. A gyujtás mindig elált szabályosan zabálta az elosztókat.