2009.05.24. 19:24
37 hozzászólás

Két és fél év után gondoltam egyet, hogy én veszek egy 1983-as Maseratit

Én elvből nem lakatoltatok saját költségen, csak ha azt már fedezi egy betétlap. A parkolóban sumákul nekem okozott sérülésekkel sem rohanok szervizbe(csak átkozódom és pityergek felváltva), elviszi a balhét szépen a következő renitens betétlapja, akit megfogok. Itt is így történt, fél évig vártam, de megérte.

Ééés elkészült 

Utólag kiderült amikor szét lett húzva a motorja hogy egyszer már volt hengerfejes is és át volt nála fordulva az ékszíj is. Most sport alapot kap a kicsike,kovácsolt dugattyúkat stb. Mielőtt elvittem olyan 260 ló körül volt 5.9 alatt volt úgy százon, jaa és a gumik is szarak voltak. Ha kész lesz a gép körülbelül 340 lovas lesz kap egy turbónyomás szabályzót is azzal meg olyan 380 körül.

Astra tuning

Alapjában véve ez az OPC egy kényelmesre hangolt kocsi, nem annyira sportos, mint mutatja magát. Az Opel életében szerintem egy mérföldkő. Ezzel a típussal indult meg az a vonal, ami kitermelte a jelenkor kis sikeres méregzsákjait.

Zúg a Volga

Időnként már kissé fárasztó a "hánylóerősugyehúszlitertfogyaszt"-típusú kérdésekre válaszolni, de nem ritkán kiderül, hogy X-nek, Y-nak anno Volgája volt, és maradt némi alkatrésze, netán az autó is megvan még. Így aztán könnyen szert lehet tenni tartalék alkatrészekre és egyéb hasznos dolgokra.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.