Nemcsak munkára, családdal is beválik

2016.03.06. 11:40
31 hozzászólás

Az Öszvér mindennapjai

Biztosan van szebb és jobb is nála, én elfogadtam olyannak amilyen, ismerem a korlátait és nem lépem túl. Az embernek az kell eldöntenie ,hogy mire is szeretné használni az autóját,miért is kell neki. Sajnos Magyarországon nem az a réteg vett többnyire ilyen autót akinek szüksége volt rá. 

Szürke és eminenciás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A legjobb tulajdonsága amiért megvettem, az a plató, gazdaember vagyok a rozsdás vastól a gázolajos kannáig mindent elvisz , futóval húztam már vele 3 tonnát, megy, és ez volt a célom vele.

Nemcsak munkára, családdal is beválik

Amióta gyerekünk született, még jobban megszerettem, hiszen amellett, hogy az utastérben bőven elférünk akár öten is (de többször volt már, hogy a hátsó ülésen négyen szorongtak), hátul akkora hely van a csomagoknak, mint egy nagy kombiban, ha a hátsó üléstámlát lehajtják.

Mostanában jó

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Immáron emberfeletti 45 000 km megtételét követően hátsó difi cserére kerül sor. Szerintem még egy Ladáé is elmegy 200 000-et. A hiba jelensége: terhelésváltáskor koppanó hang hátulról. A hiba oka: a differenciál olajat a csapágyzsírtól elválasztó szimering K.O. -gyári hiba - az olaj kimossa a zsírt, ergo a csapágy szárazon fut.

Rogyadozó álomautó

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Egyszer még otthagyott vagyis inkább reggel nem indult szintén úgy kellett bevontatni. Ez azonban nem biztos, hogy az autó hibája ugyanis gázolajszűrő csere megoldotta a problémát. A poén az, hogy miután a kocsit rendszeresen szakszervizbe vissza hordom elvileg cserélték (120000 km-nél) a gázolaj szűrőt.