Kanadában félmillió, nálunk nulla. Mi az?

2016.08.05. 13:48
77 hozzászólás

Januárban kaptunk egy levelet Pétertől, aki Kanadában él, és van egy Audi Q7- ese háromliteres TDI-vel, amelyen úgynevezett  csalós szoftver  futott. Leveléhez csatolta az e-mailt, amelyben az Audi Canada tájékoztatja ügyfelét az aktuális helyzetről. Itthon akkor még javában ment a nyammogás, mi lesz, hogy lesz, az intenzív ködösítés és időhúzás folytán már mindenkinek a könyökén jött ki az ügy – még azelőtt belefáradtunk, hogy bármilyen konkrétum kiderült volna. Ehhez képest odaát már a kezdet kezdetén szépen letérdeltek az ügyfelek elé, bűnbánóan felfelé sandítva, hogyan járhatnának kedvükben.

Jól eltettem a levelet, mert volt egy előérzetem, itthon másképp fogják kezelni a problémát. Lehet, hogy nálunk is mentek ki az év első felében értesítések, de ezek hozzánk nem jutottak el. Mostanáig kellett várni, hogy kezünk közé kerüljön az első hivatalos levél, amelyben egy Passat-tulajdonost tájékoztatnak arról, hogy a frissítés már elvégezhető.

Nem vagyok bezzegezős típus, nem is rugóznék sokat a dolgon, inkább csak lefordítom a kanadai tájékoztató szöveget és mellé teszem a magyart. Érdemes elolvasni őket, és elgondolkodni, hogy állunk itt Európában az ügyfélkezeléssel meg a fogyasztóvédelemmel. Nem tudok európai országról, ahol bármilyen érdembeli kompenzációt, bánatpénzt ajánlanának fel a dízelbotrányban érintett autók tulajdonosainak.

Tisztelt Audi-tulajdonos,

Azért írok önnek, mert ön egy 3.0 TDI motoros jármű tulajdonosa, amely érintett az emissziókezelési eszköz dokumentációs ügyben, amelyről előző, decemberi levelemben beszámoltam.

Az Audi Canada csapata nevében megígértem, hogy minden eszközünkkel igyekszünk fenntartani azt a bizalmat és szolgáltatási színvonalat, amely miatt ön egyik kereskedésünket választotta. Nagyon fontosnak tartom, hogy az Audi Canada továbbra is töretlenül eljuttassa a vonatkozó információkat a járműtulajdonosokhoz, olyan gyorsan, ahogy ez lehetséges.

A műszaki megoldás, amely az ügy megoldását jelenti, fejlesztés alatt áll, várhatóan egy egyszerű szoftverfrissítés lesz. Biztosítom önt, amint engedélyezik a hivatalok, jelentkezni fogunk a járművén szükséges javításról szóló tájékoztatóval.

Az Audi Canada nemsokára felajánl egy Tulajdonosi Kompenzációs Csomagot az ön türelméért, bizalmáért és lojalitásáért, amit a teljes Audi Canada csapat őszintén méltányol. A Tulajdonosi Kompenzációs Csomag a következő elemekből fog állni, és természetesen térítésmentesen ajánljuk fel önnek:

- plusz három év assistance szolgáltatás, kilométerkorlátozás nélkül

- két tervezett karbantartás térítésmentes elvégzése

- egy 500 dolláros bón, amelyet termékekre és szolgáltatásokra használhat fel bármely Audi Canada kereskedésben

(Péter becslése szerint a csomag értéke mintegy 2500 dollár – a szerk.)

A következő hetekben egy külön levélben fogjuk tájékoztatni, hogyan tud regisztrálni a programban való részvételre.

Amennyiben bármilyen kérdése volna, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Audi Ügyfélszolgálattal telefonon vagy e-mailben.

Szívélyes üdvözlettel:

Daniel Weissland

Elnök

Hogy valóban, idézem, nem történik-e semmilyen változás a motor teljesítményében, a hitelesített üzemanyag-fogyasztásban ésatöbbi, ésatöbbi, arról hétfőn jelenik meg részletes cikkünk, egy még csalós és egy már javított Passattal.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.