Jó autó lenne ez, csak foglalkozni kellett volna vele

2016.12.18. 10:00
30 hozzászólás

PANDA 4x4 (önmagáért beszél)

Volt néhány szempont: a trabinál jobb terepjáró képesség, ne legyen sokkal drágább az üzemeltetés, ha lehet legyen kényelmesebb, fiatalabb, és legyen egyénisége legyen különleges az autó, ja és majd elfelejtettem nem volt rá több millió ft-om (na jó még egysem). 

Jó autó, csak foglalkozni kellett volna vele

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Maga az autó egy időtálló, megbízható szerkezet - lett volna, ha a szülők nem hanyagolták volna el a karbantartást. Nemegyszer előfordult, hogy olaj és víz nélkül ment. Így nem kellett csodálkozni a drága javításokon, kerregő, leálló motoron és azon, hogy gyakorlatilag nincs alapjárat.

A legfürgébb busz

68496

Mindig is tetszettek a Civicek, főleg az 5. generáció óta. Erről a busz-Civicről meg néha az volt a véleményem, h fura, néha meg h milyen királyul néz ki. Aztán az utcán kellett egyszer rádöbbennem, hogy élőben sokkal jobb kiállású, mint képeken. 

A slepper ellentéte

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Először elkezdtem nézegetni a W124-es Merciket 250d-től és fölfelé, de beláttam, hogy a helyi etnikum ezeknek 85%-át sikeresen kinyírta vasazással és a többi autókímélő tevékenységgel, a maradék használható 15%-ot pedig a fanatikus tulajok őrizgetik, illetve számomra elérhetetlen áron válnak meg tőlük.

Nagyon-nagy kicsiben!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A Panda után fő szemponttá lépett elő a megbízhatóság ezért esett a választás a típusra. Valamint nem akartam nagy hodályt (család még nem volt) hanem olyan kicsi kocsit ami azért nem irtózik a földúttól sem, és keveset fogyaszt, igénytelen stb...