Egy összetört álom

2018.03.04. 11:41
42 hozzászólás

Meglepően jó vétel volt

39915

Tíz év és 261000 km után javítom az autóval kapcsolatos +- listát. Ami a lényeg: az eddig eltelt idő után továbbra is tartom a véleményemet: jó vétel volt.

A kanoroszlán

37598

hibának megmaradt a légkondi. Évi két feltöltés olcsóbb, mint a klímakompresszor csere. Sajnos a kuplung kevlározás ennyit bírt. Kénytelen vagyok beruházni egy új szettbe. Más hiba, hibaüzenet nem volt a fos franciánál.)

Egy összetört álom

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Amikor megszereztem a jogosítványomat, első célom volt egy Volkswagen GOLF 4, mert akkor ez volt a menő, de sajnos csak egy Xsara jutott akkoriban. Tavaly nyáron kezdődött minden, beleuntam a hibátlan Volkswagen Jettámba melyet két évig hajtottam és eladtam. 

Átlagos kisteher!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autó olcsó volt, mivel a Hyundai kezdeti próbálkozásainak első példányai közül való. A sárvédő ívek, és igazából az egész konstrukció rohadásra erősen hajlamos. Viszont nagyon jól pakolható, és elég nagy súlyokat meg lehet vele mozgatni.

Nem gyors, de takarékos és mindig odaér!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az autót vidéken vettem. Én Pesten lakom, de nem sikerült normális T4-et találni, még drágán sem. Kicsit túlárazott autók. Másfél év után vidéken találtam egy Magyarországi és megfelelő állapotú kocsit, amit csak úgy tudtam megvenni, hogy azonnal le mentem érte, mielőtt a nepperek lenyúlják.

Korábbi merítések

Két év alatt buktam az árán egymilliót
Vásárláskor egyetlen hibát követtem el, nem néztem meg az olajszintet. Az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.
Imádnivaló zöld béka és francia mellényúlás
A vásárláskor egyetlen hibát követtem el, hogy nem néztem meg az olajszintet, ugyanis az első közös úton közölte az ECU, hogy „Engine Fault, repair needed”.