Vennék még egyet, nyissák ki a gyárat

2018.03.11. 11:26
28 hozzászólás

Szürke szamár

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Első új autónk volt. Szerettük. Előző autók: (Wartburg, BMW 732M (E23), Golf-2 dízel) bár ezt az utolsót inkább letagadnám.

Tűzgolyó

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A vásárlás egyik feltétele tempomat beépítése volt, ami erejüket meghaladó feladat elé állította a márkakereskedőket: legtöbbjük alapban nem kívánt foglalkozni a dologgal mert “nincs a gyárilag rendelhető extrák listáján”, volt ahol próbáltak lebeszélni róla mert “káros lehet a gépkocsi villamosrendszerére” vagy mert “utólag beépített nem-gyári elemek esetében elvész a gyári garancia”. 

Telitalálat

69923

1996-ban vettem az első Citroënemet, egy CX kombi könnyített verziót (a rozsda 14 év alatt igen sokat könnyített a vas szerkezeten). Végzetes lépésnek bizonyult, azóta mindig volt egy hidrós Citroën a kertben, még ha közben kisebb kitérőket is tettem Adam Opel és a müncheni autómanufaktúra csábítására. 

Nissan Sanyi

40923

Hát,a történet egyszerű: Megláttam, beleszerettem első látásra, vételnél pöcc-röffre indult hidegben, motorja szépen, halkan duruzsol, gázadásra mérgesen harapott, na innét már le sem tudtak volna beszélni róla.

Vennék még egyet, nyissák ki a gyárat!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A vásárlásnál szerintem legyen mindenképpen gyanús, de legalábbis kezeld fenntartással, hogy ilyen autót főleg a 180 lóerőset nem azért vettek anno, mert jól mutat a kertitörpe mellett, szóval a 2008, 2009 gyártmány 110e alatti km-mel szerény véleményem szerint erősen kamuba hajlik.

Korábbi merítések

Civic Type-R? Csak Honda-rajongóknak való
Bár ha akkora hondás vagy, inkább vegyél Accordot, az sokkal, de sokkal jobb autó.
Bármi mást, csak ezt ne...
Nem voltak irreális igényeink, elképzeléseink, aztán az első problémával egyből az autó átvételekor kellett szembesülnünk.