Érzelemmentes, praktikus, pontosan működő gép

Heti merítés

2018.04.15. 10:42
19 hozzászólás

Karakteres youngtimer a mindennapokra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Tudtam, hogy milyen NEM kell legyen, azzal volt már elég tapasztalatom. De ahogy csukódott az ajtó, ahogy indult a motor, ahogy vette gödröket. Annyira egyben volt minden, mint amilyet még sosem éreztem E30-ban. Próbáltam burkolni a tulaj előtt, de belül igazából sírtam, mint egy 6 éves kislány. Megtaláltam az autómat.

A sehol sem elmenő, ami mindenhol elmegy

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Vadászom, ebből kifolyólag szükségem volt egy olyan autóra, ami nem szédül el még az aszfalton, mikor lenézek a földes útra. Nem offroadozni van, csak arra, hogy közelebb juttasson a célomhoz. 

Még mindig nem izgulok!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Jó népítélőként sikeresen nyomtam el a vágyat, hogy rögtön pár ezer kilométerrel azután írjak az autóról valami fellengzőset, hogy kigurultam vele 7 km-esen a szalonból. Teltek-múltak az évek, és 4,5 év és 110 000 km után talán most már megalapozottabb véleményt tudok megosztani…

Érzelemmentes, praktikus, pontosan működő gép

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A tizenhárom évesen motorikusan már bizonytalankodó, egyébként nagyon praktikus és szeretett Zafira után kellett valami másik hétszemélyes, de még megbízhatóbb autó.

Ajándékozd meg magad

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Fordulókörét már megpróbáltam lemérni de sajnos csak olyan mérőszalag volt nálam, ami 100 méterig mér, így a sugarát sem tudtam meghatározni. Na jó, túlzás nélkül a 11,4 méter, ami a könyvecskéjében szerepel valami elírás lehet, a 14,1 méter már esetleg hihető.

Korábbi merítések

Bármi mást, csak ezt ne...
Nem voltak irreális igényeink, elképzeléseink, aztán az első problémával egyből az autó átvételekor kellett szembesülnünk.
Az igazi hibrid élményautó egy Chrysler?
Jégverten, néhol lakkhibás kasztnival, a két hátsó íven minimális pörsenéssel, lógó belső térrel vettem, aztán nagyon megszerettem.