Az első szerviz majdnem drágább volt, mint maga az autó

Az igény, ami alapján megvettem: napi 100-150 km-es utakra egy olcsó, gazdaságos, megbízható autó. Mivel elődje egy Skoda Favorit volt, gyakorlatilag nem volt magasan a léc, a helyzeten pedig fikarcnyit sem javított az a tény, hogy friss jogsis voltam. Nagyrészt Suzuki Swiftekkel szemeztem...

A 90-es évek kedvező időszakot hozott a FIAT konszern számára. Jó néhány szakmai siker, mint például a common-rail diesel motorok bevezetése, egymás után több Év autója díj elnyerése, és sláger modell - élén a Puntoval, mint Európa legkeresettebb kis kategóriájú autója - egy széles típuskínálatot eredményezett.

Hogy került képbe a 147es? Egyik este a helyi étteremben vacsoráztam, majd találkoztam egy cimborámmal és meséltem neki, hogy mit szeretnék. Erre rávágta, hogy ő el akarja adni az alfáját mert vett egy BMW-t. (A sors néha tréfás!)

Nos, direkt nem olvastam el a többi ítéletet. Lehet hülyén is írom kicsit, elnézést. 2006-tól, újonnan vett autó.

Egy VW Polo Classic autó, nem annyira büszke tulajdonosa voltam, amikor a váltás gondolata kezdett feléledni. Sokat evett, nagy volt, klíma nélkül, és szerintem randácska is. Szerettem volna, ha ügyes városi autóm van, olcsó üzemeltetéssel, kis fogyasztással, klímával, de mégis dinamikus motorral. Lehetőleg fiatalos megjelenéssel.
Korábbi merítések
- Hogy utálom-e? Igen, a baltát belevágnám. És még ronda is
- Menetteljesítmény? Szerintem az extrás lehet, mert ebben nincs. 100-ról előzni három miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt.
- Szalonból, 24 ezer kilométerrel. Megérte
- Direkt ilyen szalonautót kerestem, mert nem akartam egy nullkilométeres pickupot terepre vinni.