Amit egy első autónak tudnia kell

2018.10.14. 09:28
23 hozzászólás

Kabriózni olcsón - tényleg olcsón

70604

A rossz imázs engem nem érdekel: kisfiú korom óta tudtam, hogy nekem egyszer kell egy ilyen autó, méghozzá hathengeres benzinmotorral. A szedán és a kompakt nekem személy szerint nem tetszik, a kombit pedig korainak tartom még, így leginkább a kupé és a kabrió vonzott.

Ezüstérmes Anya Taxi

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A minket hűségesen és 10 éven át szolgáló 15 éves Lada 112-esem után kellett egy újabb, de használt autó. Abban állapodtunk meg az asszonnyal, hogy korban 5-6 év alatt legyen, közelíthetünk a 3 misihez, de ne legyen új és semmiképpen sem külföldről behozott, bizonytalan előéletű.

Amit egy első autónak tudnia kell

70592

A kritériumok, amit tudnia kell: legyen négy kereke és utcára néző ablakai, klíma nem számít, szervó nem számít, abs és légzsák jó ha van, de ha nincs, az sem gond, kor nem számít, de nem akartam lakatolással indítani, így a rohadás legkisebb jele sem megengedett. Ne zörögjön, ne kopogjon a futómű, magyarországi autó legyen, lehetőleg magánszemélytől.

Sport? Van!

70584

Szükségem lett a vállalkozásomban egy autóra, s csak tgk jöhetett szóba, a költséghatékonyság miatt. Szállítási kapacitás nem volt fontos.

Ésszerűség a koromrészecskék között

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Miután birtokba vettem, sokat izgultam a dízel technika, egyéb nyűgök miatt, mert egy korábbi, 2013-as vásárlásom alkalmával egy 2004-es dízel Mazda 6 Kombi esetében rossz döntést hoztam. Rohadás, illetve a 136 lovas Ford eredetű motor nem volt a legjobb kombináció számomra.

Korábbi merítések

Bármi mást, csak ezt ne...
Nem voltak irreális igényeink, elképzeléseink, aztán az első problémával egyből az autó átvételekor kellett szembesülnünk.
Az igazi hibrid élményautó egy Chrysler?
Jégverten, néhol lakkhibás kasztnival, a két hátsó íven minimális pörsenéssel, lógó belső térrel vettem, aztán nagyon megszerettem.