Egy húron tíz henger – így szól az F1-es Renault V10-ese csellón játszva
Hülye közhely, hogy mindenkiből mást hoz ki a bezártság, de az mondjuk elég valószínű, hogy kevesen kezdtük el a V10-korszak F1-es köreit csellón betanulni ezekben a nehéz hetekben. A spanyol csellista, Daniel Acebes ilyesmivel kísérletezett, eszerint a Spa-i kör szerint egész sok sikerrel.
Nyilván nem véletlen, hogy a spanyol csellós épp egy Alonso-kört talált meg a bemutatóhoz. Ráadásul épp 2005-ből, a szezonból, amikor a spanyol első bajnoki címét nyerte, ami egyben Spanyolország első F1-es bajnoki címe is volt. Ez volt a V10-es motorok utolsó éve, a három literes és tíz hengeres felállásból a 2006-os évre nyolc henger lett 2,4 literrel. Ma meg ugye 1,6 literes V6-osok vannak turbóval megtoldva.
Hogy menyire sikerült Acebes-nek megtalálni a húron a tíz hengert, azt döntsd el magad. Ez itt ugyanaz a kör az eredeti hanggal, égéstérből, fémen játszva.