Méltatlanul alulértékelt konstrukció

Válogatás a legfrissebb ítéletekből

2020.05.24. 15:23
8 hozzászólás

Coupé cabrio-space

71710

A 2000-es évek elején az egyik budapesti autószalonon be kellett osztanom azt a pár kocka filmtekercset ami még maradt az analóg fényképezőmből. Két kiállított modellt értékeltem úgy, hogy érdemesek a nyersanyag elhasználására: az egyik Michael Schumacher előző évi világbajnok Ferrarija volt, a másik pedig ezen ítélet típusának a tárgya.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Méltatlanul alulértékelt

71668

Szóval, mint ahogyan a cím is sugallja, méltatlanul alulértékelt konstrukcióról beszélünk, a vételára nem tükrözi a valós ár/érték arányt. 300 ezer forint körül egészen jó példányokat lehet kifogni.

Rácz Tamás is találkozott már az említett típussal

2.5 turbó, benzin, 5 hengeres hang, mi kellhet még?

71672

Választás: majdnem 2 évig kerestem erős tágas kéziváltós benzines autót, és véletlenül bukkantam rá az S80 2.5T benzinesre. Előtte próbáltam Lexus IS200, Accord 2.4, Audi S4, Mercedes E300, Mercedes C250 et és még egy Clio Rs-t is. Sajnos egyik állapota sem volt meggyőző a próba körök után, szóval nagyon nehéz ebben az országban erős benzines kéziváltós kocsit venni. 

Karotta és a V8-as S80-as esete

Német technika alapja 1963-ból

71684

Több évtizedet átölelő mercedeses tapasztalatom alapján bátran kijelenthetem, hogy a korhű futómű, gyári új alkatrészekkel és paraméterekkel a legnagyobb érzés, amit a magyar bakhátas utakon poroszkálva ad ez a jármű: 40 kW-os motorral a 13 menetkész mázsa nem repül, de a diagonál abroncsok semmilyen úthibán, kátyún nem jönnek zavarba, legfeljebb egy-egy szűkebb körforgalomban csikorognak a forró aszfalton...

Csikós alapos nepperűzése, hogy milyen Mercit is érdemes venni

Kényelmes, megbízható és olcsón fenntartható

71706

Ezt az autót tudatosan kerestem, mert van egy kombi dízel Lacettim 2008-as évjáratú, s kellett a családba egy kisebb városi benzines automata. Kb fél évet vártam, amire megjelent egy eldugott német faluban a svájci határ mellett egy automata példány.

Korábbi merítések a Totalcaron

Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Első SUV-m volt, nagyon jó élmény. Viszont a kezdetektől zavart két dolog. A fapadot idővel meg lehet szokni, de a dpf-et szerintem soha.
Gazdaságos egyterű, túl sok kompromisszummal
A Picasssót váltotta a piac legolcsóbb hétszemélyese a családban, méghozzá fullos kivitelben.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.