Gazdaságos egyterű, túl sok kompromisszummal

VÁLOGATÁS A LEGFRISSEBB ÍTÉLETEKBŐL

2020.06.21. 12:18
25 hozzászólás

A szépség szobra

71834

9 éves volt amikor megvettem, 196 000 km-el az órájában. Nem ez volt a cél, de mercis szerelő ismerősé volt (ő szervizeli azóta is), és sokat nyomott a latba, hogy nem leszek áthajítva a palánkon. Tetszett, de nem volt szerelem első látásra, azóta viszont fellángolt a szerelem, mert nem tudok betelni vele.

Egy kis AMG Stump Bandi tollából

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Saab - Nekem még mindig ő az igazi...

71820

Nem gondoltam volna, hogy 10 év után is együtt leszünk még, de ahogy kezdett öregedni, úgy egyre jobban összecsiszolódtunk és még mindig kitartok mellette....Régóta nézelődtem már új/újabb autó iránt, de nem azért, mert bármi baja is lett volna, hanem azért, mert mindenképpen automata, minden mai modern autóban meglévő vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt, kicsit erősebb és modernebb autóra vágytam... és így is lett... 

Autó beszámítással hagytam ott az "új autó" kereskedőnél, szinte ingyen (4 téli gumit kaptam érte - LOL!). Remélem, jó kezekbe fog kerülni és a következő gazdája is legalább olyan elégedett lesz vele, mint én.

Ilyen a Saab, ha összkerekes

Megbízható, könnyen szerethető, könnyen megunható

71828

Egy kis háttértörténettel kell kezdenem, mert fontos a tapasztalataim megértéséhez:

Pár éve Kuvaitban élek. Amit autózás szempontjából fontos tudni Kuvaitról: elég kis ország, kb fel Magyarország méretű, de a kb. négymilliós lakosság nagy része a fővárosban Kuvaitvárosban el, és mindenki autóval közlekedik.

Az utak teljesen véletlenszerűen lehetnek tükörsima kétszer hatsávos autópályák és kosárlabdányi kátyúkkal tarkított, rémesen kopott néhol foltozott, néhol felmart rettenetek. A vezetési morál olyasmi, amit Indiáról szoktak képzelni, ami az 1-2 millió indiai bevándorlót tekintve nem is olyan meglepő. Bár a helyiek sem foglalkoznak a szabályokkal. Beszélgettem egy helyivel, negyven éves, huszonpár éve vezet, de nem is hallott még a jobbkéz szabályról.

Ilyen volt a Prius Csikós szemével

Ezt kaptad 2019-ben 3 kilóért

A kép illusztráció
A kép illusztráció

...avagy első autóm története, hogyan lehet az autó értékéhez képest sok lóvét ellocsolni úgy, hogy nagyobb hibája nincsen, csak épp szinte az összes kopó alkatrész a végét járja. Ezért is érdemes akár ilyen kis értékű autónál is az átvizsgálás, nyilván úgy voltam vele, hogy én azt majd tudom. :)

Csipszer Máté nem érti

Gazdaságos egyterű, (egy idő után túl sok) kompromisszummal

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Mivel a használtautó szervizelés egyre drágábban és nehezebben volt kivitelezhető, valamint a gyermekek sem fértek el a Picasso 3. üléssorában kényelmesen, a piac legolcsóbb de tényleg 7 személyes egyterűje mellett döntöttünk. Ha már Dacia akkor legyen full (Exception), a metálfény kivételével jött az összes extra, 110 lőerős dízel, hatsebességes váltó, navigáció. 

Egy Daciaból nézve mindenki irracionálisan viselkedik

Korábbi merítések a Totalcaron

Ha nem érdekelnek az autók, ez a te autód
Szempont volt, hogy ne legyen drága, ne kerüljön sokba az üzemeltetése, ne fogyasszon sokat, de persze legyen megbízható. És ezeket nagyjából hozza is.
Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Első SUV-m volt, nagyon jó élmény. Viszont a kezdetektől zavart két dolog. A fapadot idővel meg lehet szokni, de a dpf-et szerintem soha.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.