Az ország legszebb Opeljei - 4. rész

2020.09.17. 15:11
22 hozzászólás

Negyedik, egyben utolsó felvonásához érkezett a  Keressük az ország legszebb Opeljét    játék döntőseinek bemutatása. Korábbi felhívásunkra több mint 130 nevezés érkezett, ezeket ezúton is köszönjük! Rengeteg szép, érdekes, különleges autó közül szűkített le végül a Totalcar  szigorú   zsűrije egy 12 tagú listát. A lista első 3 tagját ebben a korábbi posztunkban mutattuk be, a következő hármat ebben, legutóbb pedig ez a három szép Opel volt terítéken.

Tamás - Opel Speedster Turbo (2005)

Ez az autó gyakorlatilag egy Lotus Elise. Ott is szerelték, a Lotus Hethel-i gyárában. 4000 db 2.2 Ecotec 147 lóerős változatot, és 1000 db 2.0 Turbo-t csináltak 200 lóerővel. A Turbo-s változat is 930kg, szóval könnyű mint a szűzlány lelke a nászéjszakán. :) Fiatalkori álmom volt EZ az autó. Pirosban, a Turbo változat, és végre rajta van az ATS versenyfelni és a diffuzor, amit kb 3 hete raktam fel. Mi vagyunk a 3. magyar gazdái. Magam szerelem az autót, nemrég vagyunk túl egy komplett kuplung cserén. Jól szerelhető és SZERETHETŐ autó. Imádom az emberek döbbent arcát, hogy igazából fogalmuk sincsen, hogy mit látnak....mivel csak elől van rajta Opel jel, ezért nem egyszerű az azonosítás, főleg ha meglátják az Opel jelet még inkább néznek. Az elején tartottam tőle, hogy sok negatív pillantást kapok, de az autó annyira lapos (1117mm) és annyira piros, hogy egész egyszerűen mindenkitől csak nevetést, mosolyt és integetést kapok. Kanyarban egész egyszerűen döbbenetesen fordul, múltkor a parádi felfutón ment előttem 2 db 1000-es sportmotor, ahogy kell térd és majdnem a könyökük is lent a kanyarban. Nem tudtak meglépni. Még egyenesben se. Én 192cm vagyok. Még felrakott tetővel is lazán és elegánsan kiszállok az Opera előtt. Nem igaz amit a tesztekben írnak, hogy csak sárgarépa leven élőknek tágas az utastér. Eszek banánt is. Ja, igen, beletettem egy track kormány áttételt, mivel a gyári sok volt a 2.75-el, most 2.3-at fordul. Féktuning is lett rajta, a motor gyári, megspékelve egy vidám lefuvószelep sziszegéssel. Egy IKON, ékszer, az OPEL tündöklő Fénypontja ez az autó. Az első autóm is egy piros kombi cseppkadett volt ,plüss ülésekkel. A többi sztorimat elmesélem Nektek személyesen. :) Baráti üdvözlettel!

Kiss Lajos - Opel Manta i200 (1983)

Az autóm egy "i200" replika. 90%-ban megfelel a gyári kivitelnek. Nagyon régóta megvan és hosszú idő alatt érte el a mostani állapotát. Családi szabadidőautó státuszban van, tavasztól őszig gyakran használjuk. Igyekszem gyári alkatrészekkel megtartani a mostani remek állapotát. Persze mindig van rajta babusgatni való, mint minden használós youngtimer-en, de az nem nyűg, hanem hobby.

Lali i200-asát korábban a Totalcar hasábjain is bemutattuk:

Jymrus - Opel Calibra Turbo (1994)

2015-ben került hozzám, gyerekkori álmom megvalósulásaként. Gyári állapot megörzésén dolgozok. Működő 4x4 és klíma. Motorja tuningmentes. Idén tavasszal teljesítménymerésen vett részt 204 Le gyári érték helyett 211 lóerőt produkált tuningmentesen. Szeretném OT -ra felkészíteni idővel.

Most pedig szavazzatok, melyik szerintetek a legszebb:

A legszebb ezek közül a...

  • 1853
    Manta i200
  • 1530
    Calibra Turbo
  • 672
    Speedster Turbo

Aki a legtöbb szavazatot kapja 2020.09.24. 16 óráig, hazaviheti egy hétvégére az új Opel Grandland X Hybridet.

A játékot az Opel támogatta.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.