200 ezer kilométer tapasztalata: egyre jobb!

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2020.10.04. 13:23
16 hozzászólás

A Digó Limó újra támad - Fiat Croma

53849

 Amúgy mindig új gumit veszek a kocsira, elolvasgatom a teszteket és az első háromból választok. Az azért elég erős, amikor tizen millás autókon limlom (valami kínai vacak) gumikat látok. Egész autó kinézete lett, a 4 felni az új gumikkal megint csak megduplázta a kocsi értékét.

Ha már olvastad a korábbi részeket, katt ide a legfrissebbért és nem kell sokat lapozni ;) (Nyegleo)

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Dögös olajos - Skoda Octavia

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Gyári kerékmérete a 225/45R17, gyönyőrű alukerekekkel, amiket én szégyen-szemre eladtam, hogy állna belém a roseb! Nem sajnálom, mert Tatabánya környékén olyan utak vannak, hogy ha ezzel közlekedsz, és átmész egy 20 forintoson, megmondod hogy fej vagy írás!

Skodák egymás közt

A Luxusprostituált - Lexus LC

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ez az autó egy álom. Ha beállsz vele egy Ferrari mellé, az emberek ezt fogják fényképezni inkább. A hangja magávalragadó, kulturáltan hivalkodó. A városban szelíd cruiser, a pályán egy vadállat. Pokolian üvölt a japán V8, ha az ember odalép neki.

Csikósnak ennyire tetszett az LC

Franciás gondtalanság - Renault Twingo

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Első autóként vásároltam ezt a típust, de még mielőtt azt gondolná, hogy csak ezért vagyok elragadtatva, mert hatalmas újdonság az életemben el kell keserítsem! Elárulom az elején, hogy imádom nagyjából mindenét.

Mindenképpen Renault-ot szerettem volna, budapesti lakosként lehetőleg kisebbet , benzin üzemű motorral és alacsony futásteljesítménnyel. Gyerekkoromban volt Twingo-nk, nagyon szerettük. Valószínüleg beragadt az agyamba minden korai emlékem vele kapcsolatban.

Stump Bandi és a Twingo

200 ezer km tapasztalata: egyre jobb! - Citroen C4

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Citroen-em volt korábban is (illetve még megvan második autónak) túl nagy bajaim nem voltak vele 200 ezer km alatt, most azért már rakoncátlankodik egy kicsit.

Kb mostanság számolok azzal, hogy lassan kérni fogja a FAP utántöltést és a részecskeszűrő már nem lesz regenerálható. Nagyjából 500 ezer forintot szánok emiatt karbantartásra a következő időszakra (2021.), ebbe még a lendkerék cseréje is beleférhet.

Ilyen volt a sportos C4

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.