Nagy családhoz a hosszú kaszni jól jön, de kétméteres rakteret a rövidebb Tourneo is tud.
A Toyota beszállt a hétüléses családi autók piacára, ahol a Dacia Lodgy az egyik legizmosabb ellenfél. De mennyire érezhető az árkülönbség a gyakorlatban?
A Peugeot hétüléses családi furgonja már akkora, hogy tényleg csak az vegye meg, akinek szüksége van rá. De ő nyugodtan – kivéve egy esetet.
A versenysport akkor is fáj, ha ha az ember éppen csak belekóstol. Épp ezért jó, ha kéznél van egy jó kisbusz.
Akinek már van, annak ez nem jó hír, de aki épp vásárolni készül, örülhet. Továbbá: meglepő típusok az új hétülésesek toplistáján.
A nagycsaládosok állami támogatását lehet okosan is használni, mert nem igaz, hogy valami vagy olcsó, vagy jó. Hogyan válassz a tengernyi lehetőség közül, ha a pénz is szempont?
Gyerekülésből nagyon nagy a választék, de van, amelyik az alapvető biztonsági követelményeknek sem felel meg.
A nagycsaládosok akár 2,5 millió forintot is kaphatnak az államtól és nem kell visszafizetniük. Mik a feltételek, milyen a kínálat és hol adnak még további kedvezményt.
Csak pár kép egy lakókocsiról, ami még Transporterként kezdte.
A páncélzatot Németországban kapja, 1,4 tonnával lesz tőle nehezebb.
Kellett már ez a Seatnak, mint nagycsaládosnak az autóvásárlási támogatás.
Már a GLA és a GLC között is van egy modellje a németeknek. Itt a GLB, a Merci legnagyobb kompaktja.
Bár konyha nem jár hozzá, de azért el lehet benne lakni bárhol.
Belül a képek szerint egy csoda lehet, csak kívülről nem érdemes nézegetni.
Nagyot fordult a világ, egy Seat a legdrágább a VW házi mezőnyében. És még csak nem is alibi munka, saját bele van.
Ami az új Sprinter, bár a bőségesen elszórt emblémákon túl nem sok utal erre.
És lehet, hogy még örülni is fogsz neki.
Ez nem egy sima Mercedes V osztály, hanem egy kempingcélokra fejlesztett modell, amely leginkább azért jó, mert kényelmes családi autó.
A Volkswagen-csoport mindent rést kitöltő modellinváziójának hála van megoldás: Tiguan hét üléssel.
A sokcsillagos francia után itt egy franciás csillag.
Próbálták megtippelni, mennyibe fájhat, de a 12-15 milliós tippekkel a valóság közelében sem jártak.
A Yeti után újabb szőrös lénnyel jelentkezik a Skoda, ezúttal egy fajjal nagyobb méretben – most a Kodiaq jön, ami ugye, medve. Tud-e okosabb lenni a maci az előembernél?
Hiába minden, a Defendert megszüntették, a Discovery meg beáll a divatterepjárók sorába, gondolhatná a felületes szemlélődő. A képlet azonban nem ilyen egyszerű.
Ülésállítás mobilról? Sebességkorlátozás a tolatássegédhez? De a legjobb hír: mínusz 480 a kiló.
Van úgy, hogy ukrán barlangászok csodálattal néznek egy kisbuszra, ami után mi meg sem fordulunk.
Nem az az érdekes ebben, hogy villannyal megy, heten férnek bele, lenyomja a Porschét és szárnyas az ajtaja. De mi az a 10 ezer dolláros gomb benne?
Nem egy jóárasított Q7-es, de nem is annyiba kerül majd. Hamarosan talán több lesz belőle, mint Superbből.
Egy SUV, melynek nevében a utility nem csak díszként szerepel. És még jó is.
Az autó, amelyben a 900 Newtonméteres csúcsnyomaték még csak a jéghegy csúcsa. A villanyturbó bemutatkozása nem sikerülhetett volna jobban.
Valóban elmegy villannyal több mint 30 kilométert, de ahhoz, amire a műfajt kitalálták, ez nem mindig elég.
Ha az ára nem kritérium, könnyen az lehetne. Mindent tud, amit egy jobb SUV, sofőrként sem büntet, csak vagánykodni nem lehet vele.
Négy henger, vagy hat? Sok ló, vagy csak elég? Svéd vagy német? – ezek itt a kérdések. De akárhogy is erőlködtem, az XC90 árát nem tudtam a Q7-é közelébe sem srófolni.
Akkor is lehúzódnál előle, amikor parkol. A Q7-vásárláshoz azonban vagy nagyon sok ész kell, vagy csak simán be kell ikszelni mindent, és nem lesz baj.
Amióta egy buta automatával hazavágták a Clio RS-t, azóta keresem a Renault aktuálisan legjobb autóját. Lássák és olvassák: az Espace már nem a régi, de nagyon eltalált.
Nagy volt a várakozás, de a beltér csodáit leszámítva nem nyűgözött le az új Volvo. Műszakilag sikerült nekik autót csinálni Ford nélkül, de itt vége is az attrakciónak.
Pici a dízelmotorja, de jó erős, még autópályán se képez mozgó útakadályt.
Az amerikai autóipar magához tért, és azt csinálják nagyon jól, amihez mindig is értettek: elérhető árú luxus elfogadható minőségben.
A maga öt méter feletti hosszával ez a közepes Merci-busz. Szerintük az R-osztály utódja is, de a valóságban köze nincs hozzá. Ebben a kategóriába még van mit tanulniuk.
Egy praktikus luxusautó annyiért, amennyiért közepesen felszerelt középkategóriás fosokat mérnek.
Ha ebben sem találod elégnek a helyet, vegyél inkább egy Ikarust.
Most tudtuk meg végre, milyen is az, ha a Volvót hagyják egyedül autót tervezni. Mit is mondjak – ez az XC90 valahogy nagyon más lett.