Mit éri meg restaurálni? Pár dolgot igen, a többit nem

2022.06.16. 16:33

Égéstér Extra Linczmayer Balázzsal, a Mini Guruval, őszintén a veteránozás árnyoldaláról, a megtérülésről, a megúszó projektekről és az egyre hitványabb új alkatrészekről. Egyúttal felkészülünk a június 19-i Parkoló Parádéra.

Adásunk tartalmából:

  • Sztárvendégünk a Mini Guru, Linczmayer Balázs. Hogyan fér be ekkora ember, ennyire kicsit autóba?
  • És akkor Pál Apostol találkozott a Minivel.
  • Családon belüli autólopások, lebukások, újabb lopások, újabb lebukások...
  • Szakdolgozat a Totalcarból.
  • Miért pont a nagy emberek Miniznek?
  • 15 tonna new old stock alkatrész, 15 tonnát raksz és ennyi a bér. Tárárárám tápp, tárárárám.
  • Miért úsznak el a házi restaurálós projektek?
  • Mivel jár egy Mini Guru, ha nem Minivel?
  • A felületkezelés csodái
  • Hol ér véget a szerelés és hol kezdődik a restaurálás?
  • Hülye vagy, hogy Minit restaurálsz? Miért nem Jaguar E-Type-ot?
  • Mit éri meg restaurálni? A lényeg: ne népautót.
  • Hitványak az új alkatrészek.
  • A modern Mini viszonya a régivel.
  • Hol éri el a kocsi értéke a bekerülési árat?
  • Mini bódé, gyári új, közvetlenül a Brit Királyi Családtól.
  • Ráépült a Minire az engine swap ipar.
  • A hatósági munka nem ellenük irányul, csak őket szivatja.
  • A sportos étosz kiaknázása 40 lóerőből.
  • Mini Sprint - a szénné faragottat hova faragod még szénné, mit szénné, GYÉMÁNTTÁ?

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások:

Pro tippek és eltérő vélemények ha nulláról kezdenéd a motorozást
Összeszedtünk néhány penge kezdőmotort, megfejtettük, hogy hogy érdemes váltogatni a jogsikat és hogyan ess neki a motorozásnak.
30 éves a Trabant-Wartburg Klub
Az 1994-ben alakult egyesület születéséről, legnagyobb sikereiről, a Trabant megítélésének változásáról és a jövő veteránosairól Muczán Gáborral beszélgettünk.