A kérdés, amit az autógyártó soha nem tesz fel a mérnöknek
Megtudjuk, mi az a kérés, amit még autógyár soha nem fogalmazott meg a mérnök felé. És kivesézzük, miért hülyeség a vezeték nélküli töltés, ha autóról van szó. Akik kérdeznek: Bazsó Gábor, Papp Tibor, Zomborácz Iván, aki pedig tudja a választ: Gulyás Gusztáv.
Adásunk tartalmából:
- Etikai vizsgálat a múltból a Négy millióért csak szart kapsz cikk miatt.
- Sztárvendégünk Gulyás Gusztáv, aki annak idején megírta a hajszárítós turbósítást.
- Az autók kiberbiztonsága igazából unalmas.
- Home office-ba száműzött etikus hekkerek.
- Előfizetéses extrák és a tuningbiztos autók.
- Mit tud a Fekete Doboz? Csak mert kötelező lesz az autókban.
- Karotta ismét a szájára veszi M. Richárdot.
- Autóipari paradoxon: aki nem tudja, pofázik, aki tudja, annak a a szerződése tiltja a pofázást.
- Miért hülyeség a vezeték nélküli töltés?
- A vezeték nélküli töltés amúgy magyar találmány.
- Adás közben feltaláltuk az elektronika hangolt szívósorát.
- Bebuzulnak-e a denevérek?
- Megsütjük-e a macskát töltés közben.
- Az influenszerek hülyeségére nincsenek felkészítve a biztonsági rendszerek.
- Tibi a Darwin-díj kutató.
- Érdemes-e kilátásba helyezni a felhasználó szétszopatását?
- MŰ-FA-SZÉN betét.
- Karotta rémálma, a nagyon nehéz villanyautó.
- AKKOR MEKKORA IS A POLESTAR 2????
- i4 M50 teszt és az összeesküvés elmélet.
- Bocs, kedves mérnök, lehetne a kocsi egy kicsit nehezebb?
- A legrosszabb esetre méretezett futómű.
- A Tesla és mindenki más közötti különbség.
- Ne vicceljünk, vannak szar autók, és tudjuk, melyik az.
- Mire költünk, ha az akksi drága?
- Tippek sajtósoknak.
- A nagy kérdés a 90-es évekből: érdemes-e dízel mellé hibridhajtást tenni?
- Mit félthet egy cég a villanymotoron?
- Az emberi nagyság mérőszáma a ki nem mondott szóvicc.
- Teleshop és szolgálati közlemény.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Plusz egy sávért nem lehet arrébb tolni a Bazilikát – Karácsony Gergely az Égéstérben
- Karácsony Gergely főpolgármesterrel beszélgetünk többek között a zöld rendszámokról, útfelújításokról, az agglomerációról, valamint metrókról.
- Őszi vezetési tippek a legprofibbaktól
- Katona Csaba és Kovács Attila a Groupama tanpálya oktatói, fejenként 20 éves tapasztalattal. Mit rontunk el, és a férfiak vagy a nők a jobb söfőrök?
