A kérdés, amit az autógyártó soha nem tesz fel a mérnöknek

2022.06.23. 14:39

Megtudjuk, mi az a kérés, amit még autógyár soha nem fogalmazott meg a mérnök felé. És kivesézzük, miért hülyeség a vezeték nélküli töltés, ha autóról van szó. Akik kérdeznek: Bazsó Gábor, Papp Tibor, Zomborácz Iván, aki pedig tudja a választ: Gulyás Gusztáv.

Adásunk tartalmából:

  • Etikai vizsgálat a múltból a Négy millióért csak szart kapsz cikk miatt.
  • Sztárvendégünk Gulyás Gusztáv, aki annak idején megírta a hajszárítós turbósítást.
  • Az autók kiberbiztonsága igazából unalmas.
  • Home office-ba száműzött etikus hekkerek.
  • Előfizetéses extrák és a tuningbiztos autók.
  • Mit tud a Fekete Doboz? Csak mert kötelező lesz az autókban.
  • Karotta ismét a szájára veszi M. Richárdot.
  • Autóipari paradoxon: aki nem tudja, pofázik, aki tudja, annak a a szerződése tiltja a pofázást.
  • Miért hülyeség a vezeték nélküli töltés?
  • A vezeték nélküli töltés amúgy magyar találmány.
  • Adás közben feltaláltuk az elektronika hangolt szívósorát.
  • Bebuzulnak-e a denevérek?
  • Megsütjük-e a macskát töltés közben.
  • Az influenszerek hülyeségére nincsenek felkészítve a biztonsági rendszerek.
  • Tibi a Darwin-díj kutató.
  • Érdemes-e kilátásba helyezni a felhasználó szétszopatását?
  • MŰ-FA-SZÉN betét.
  • Karotta rémálma, a nagyon nehéz villanyautó.
  • AKKOR MEKKORA IS A POLESTAR 2????
  • i4 M50 teszt és az összeesküvés elmélet.
  • Bocs, kedves mérnök, lehetne a kocsi egy kicsit nehezebb?
  • A legrosszabb esetre méretezett futómű.
  • A Tesla és mindenki más közötti különbség.
  • Ne vicceljünk, vannak szar autók, és tudjuk, melyik az.
  • Mire költünk, ha az akksi drága?
  • Tippek sajtósoknak.
  • A nagy kérdés a 90-es évekből: érdemes-e dízel mellé hibridhajtást tenni?
  • Mit félthet egy cég a villanymotoron?
  • Az emberi nagyság mérőszáma a ki nem mondott szóvicc.
  • Teleshop és szolgálati közlemény.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások:

Hol a kamu, kedves napelemes villanyautó?
Biznisztippek autógyárakkal, 90% állásra tervezett autók és a tény, hogy egy 700 lóerős autó nem zöld, bármi is hajtja.
Mit éri meg restaurálni? Pár dolgot igen, a többit nem
Égéstér Extra a veteránozás árnyoldaláról, megtérülésről, az egyre hitványabb új alkatrészekről és a szerelés és a restaurálás közötti különbségekről.