A törésmester, a csalások és a szakmai ráncok
Égéstérben a sztárvendég Gyenis Máté, versenymérnök, akiről utólag kiderült, hogy volt már korábban a Totalcaron, mégpedig a fájdalmasan gyönyörű BMW Z3 Coupéja kapcsán. Most viszont szakmázni jött - Máté civilben versenymérnök, alapból túraautó- és egyéb pályaversenyeken ráncolja a homlokát gondterhelten a laptop felett, de szabadúszóként felbukkan különböző GT kategóriás futamokon is.
Adásunk tartalmából:
- Máté BMW Z3 Coupéja.
- Kellett volna egy rüki az FJR1300 motoros Smartba. Felkonferáljuk a sztárvendéget, Gyenis Mátét.
- Kymco beszopódás, a hét balfasza bajnoki öv birtokosa. Vámolás és generátor.
- Delejezés verseny közben, mondjuk egy WTCR futamon.
- A versenymérnökség sötét oldala, és az odavezető út.
- Éles fegyver a diákok kezében.
- 500-as egyhengeres vagy kompresszoros hatszázas sornégyes?
- Bári Dávid az Égéstérben.
- Jó, de mi a tököm a versenymérnök?
- Szakmai ráncok, a foglalkozás, ahol tilos a botox.
- Mennyire egzakt a meló, mennyi a vajákolás.
- Kinek a dolga a csalás?
- 130 ezer euró a jó TCR autó, és ez még a legkisebb költség.
- 10 euró/1 kilométer + 6 euró a benzin literje.
- Kell-e személyes kapcsolat a versenyzővel?
- Gentleman rider, mint versenyzőkategória.
- Egyversenyes alkatrészek.
- Kedvenc csalások, persze, amit mástól láttál.
- Ereklyék az asztalról.
- Schmittpálozás Lamborghini Huracán váltóval
- A tarkónkúró gomb titkai.
- Izgalmas útlevelek és izgalmas útlevél-ellenőrzések Kínában.
- Jó-e a lóvé?
- A monzai törésmester.
- A pilóta a leggyengébb láncszem.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adásaink
- Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
- 2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.