A törésmester, a csalások és a szakmai ráncok

2022.07.21. 15:52

Égéstérben a sztárvendég Gyenis Máté, versenymérnök, akiről utólag kiderült, hogy volt már korábban a Totalcaron, mégpedig a fájdalmasan gyönyörű BMW Z3 Coupéja kapcsán. Most viszont szakmázni jött - Máté civilben versenymérnök, alapból túraautó- és egyéb pályaversenyeken ráncolja a homlokát gondterhelten a laptop felett, de szabadúszóként felbukkan különböző GT kategóriás futamokon is.

Adásunk tartalmából:

  • Máté BMW Z3 Coupéja. 
  • Kellett volna egy rüki az FJR1300 motoros Smartba. Felkonferáljuk a sztárvendéget, Gyenis Mátét.
  • Kymco beszopódás, a hét balfasza bajnoki öv birtokosa. Vámolás és generátor.
  • Delejezés verseny közben, mondjuk egy WTCR futamon.
  • A versenymérnökség sötét oldala, és az odavezető út.
  • Éles fegyver a diákok kezében.
  • 500-as egyhengeres vagy kompresszoros hatszázas sornégyes?
  • Bári Dávid az Égéstérben.
  • Jó, de mi a tököm a versenymérnök?
  • Szakmai ráncok, a foglalkozás, ahol tilos a botox.
  • Mennyire egzakt a meló, mennyi a vajákolás.
  • Kinek a dolga a csalás?
  • 130 ezer euró a jó TCR autó, és ez még a legkisebb költség.
  • 10 euró/1 kilométer + 6 euró a benzin literje.
  • Kell-e személyes kapcsolat a versenyzővel?
  • Gentleman rider, mint versenyzőkategória.
  • Egyversenyes alkatrészek.
  • Kedvenc csalások, persze, amit mástól láttál.
  • Ereklyék az asztalról.
  • Schmittpálozás Lamborghini Huracán váltóval
  • A tarkónkúró gomb titkai.
  • Izgalmas útlevelek és izgalmas útlevél-ellenőrzések Kínában.
  • Jó-e a lóvé?
  • A monzai törésmester.
  • A pilóta a leggyengébb láncszem.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adásaink

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.