Égéstér

2022. szeptember 9., 17:50 Módosítva: 2022.09.16 09:17
10
Egy szakember mindent méltósággal visel, de az összes igazán durva Porsche egyszerre bárkit megdarál.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. szeptember 1., 17:50 Módosítva: 2022.09.07 06:15
77
Senki sem tudja, hogy járna neki egy extra kazal pénz, amikor összetörik az autóját, és a biztosítók lapítanak. Lacinak se akartak rendesen fizetni. Hiba volt.

Ha kárvallott vagy, és érdekel, neked mennyi járna, itt a megfejtés.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. augusztus 25., 16:13 Módosítva: 2022.09.01 06:42
37
Miért adnak hülye neveket az autóknak, miért a Nissan gyártotta a legjobb Honda Jazzt, és meddig kell várni egy Teslára? Ezekre az égető kérdésekre keressük a választ, vendégünk Balló "Nepperűző" Marci, a stúdióban Nínó Karotta és Szentkuti Ákos.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Balló Marci cikkeit itt találod, és persze kövesd Marcit a Facebookon!

Korábbi adásaink

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. augusztus 12., 13:59 Módosítva: 2022.08.14 13:04
Az eszelősen drága, de semmire nem jó jogosítvány és a női alkalmatlanság mítosza nyomában. Az Égéstér vendége Békés Dóra vezetésoktató.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Dóra cikkét a jogosítványszerzésről itt olvashatod:

A női vezetők alkalmatlanságának mítoszáról pedig itt:

Korábbi adások

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. augusztus 5., 11:31 Módosítva: 2022.08.09 06:10
A stúdióban Wéber Gábor, egyre lelkesebb csajok és leváltott taták a Formula-1 Magyar Nagydíj nyomában.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. július 21., 15:52 Módosítva: 2022.07.25 10:48
Égéstérben a sztárvendég Gyenis Máté, versenymérnök, akiről utólag kiderült, hogy volt már korábban a Totalcaron, mégpedig a fájdalmasan gyönyörű BMW Z3 Coupéja kapcsán. Most viszont szakmázni jött - Máté civilben versenymérnök, alapból túraautó- és egyéb pályaversenyeken ráncolja a homlokát gondterhelten a laptop felett, de szabadúszóként felbukkan különböző GT kategóriás futamokon is.

Adásunk tartalmából:

  • Máté BMW Z3 Coupéja. 
  • Kellett volna egy rüki az FJR1300 motoros Smartba. Felkonferáljuk a sztárvendéget, Gyenis Mátét.
  • Kymco beszopódás, a hét balfasza bajnoki öv birtokosa. Vámolás és generátor.
  • Delejezés verseny közben, mondjuk egy WTCR futamon.
  • A versenymérnökség sötét oldala, és az odavezető út.
  • Éles fegyver a diákok kezében.
  • 500-as egyhengeres vagy kompresszoros hatszázas sornégyes?
  • Bári Dávid az Égéstérben.
  • Jó, de mi a tököm a versenymérnök?
  • Szakmai ráncok, a foglalkozás, ahol tilos a botox.
  • Mennyire egzakt a meló, mennyi a vajákolás.
  • Kinek a dolga a csalás?
  • 130 ezer euró a jó TCR autó, és ez még a legkisebb költség.
  • 10 euró/1 kilométer + 6 euró a benzin literje.
  • Kell-e személyes kapcsolat a versenyzővel?
  • Gentleman rider, mint versenyzőkategória.
  • Egyversenyes alkatrészek.
  • Kedvenc csalások, persze, amit mástól láttál.
  • Ereklyék az asztalról.
  • Schmittpálozás Lamborghini Huracán váltóval
  • A tarkónkúró gomb titkai.
  • Izgalmas útlevelek és izgalmas útlevél-ellenőrzések Kínában.
  • Jó-e a lóvé?
  • A monzai törésmester.
  • A pilóta a leggyengébb láncszem.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adásaink

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. július 14., 16:27 Módosítva: 2022.07.16 14:23
42
Hol lakik az igazi tempó, a 3 tonnás leszorítóerő és a goodwood-i rekorder porszívó, rácsodálkozás az olcsó gyártásra és frissen született autóipari fogalmak. Friss Égéstér Karottával, Gajdán Mikivel, Assúrral és Zombival.

Adásunk tartalmából:

  • Alibaba és a negyven rabló rovat: Hyundai Ioniq kártotó, a négymilliós repedés a lökhárítón.
  • Oswald Mills Audio
  • Ér-e felháborodni egy autó előállítási költségén és a hülye modell az autógyáraknál.
  • Szevasz csórók, az olcsó autót nem tudjuk gyártani!
  • Hülye definíciók: mainstream és underground gyártók.
  • Ügynökségi modell az autógyártásban.
  • Mennyibe kerül valójában egy autó?
  • Decontenting: amit autógyártók ki tudnak spórolni, azt ki is spórolják.
  • Karotta Lexus tesztje
  • Goodwood új rekorderért egy underground gyártó szállítja, mégpedig egy Batmobile-t!
  • Még újabb fogalom: butique autógyártó.
  • 3 tonna leszorítóerő, és minden bizonnyal a legrosszabb utcai futómű.
  • Pikes Peaket bezzeg benzines autó nyerte meg!
  • Man TT vs. Pikes Peak - hol lakik az igazi tempó.
  • Elátkozotott ökörszarv-kormány.
  • Folyamatosan csúszó önvezetés.
  • Hogyan semmisítette meg a felnit az önvezetés? Első kézből élmény.
  • Kilencesek menetelése.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. július 7., 17:43 Módosítva: 2022.07.10 17:31
50
Jubileumi 500. Égéstér, de ahelyett, hogy fejest ugranánk az olcsó nosztalgiába, belevágunk a friss témákba, mint tanga bugyi a farpofák közé! A fergeteges 500. adást Karotta, Papp Tibi, Balló Marci és Zombi celebrálták.

Adásunk tartalmából:

  • Retró percek, motorhang-hangfelismerés.
  • Elemelkedő járművek, nyomorgó élmények egy Ferrarival, és még a mentők is hazamentek.
  • Hermann Ottó percek: a Fosófantom leleplezése. Aki lemaradt volna a sztoriról.
  • Covid műszaki, és többet ér az autó, amin nem júniusi a műszaki.
  • Ingyen adják az autót a kereskedésnek.
  • Az öntudatos vásárló szar autót vesz. Bónusz: Marci típusai
  • Nem várt impulzusvásárlásaink és a népek, akik nem mennek próbakört az autóval.
  • Ki hogyan vesz járművet?
  • Z3 M Coupé, amit Karotta nem vett meg. Ez meg egy cikk egy nem M-es Z3 Coupéról. 
  • A rohadó alu csodája: Renault Avantime
  • A teljes Avantime sztori azoknak, akik ráérnek.
  • Nepperek egymás között.
  • Hazudna? Nyomja meg a kettes gombot!
  • A kereskedő zsákbamacskát árul. És vesz.
  • Vizitdíj helyett autóvásárlás.
  • KTM, Audi: vagy megtör, vagy erősebbé tesz.
  • A Csikós-károsult búcsúja
  • Rafinált németek, papok, muszlimok.
  • Karotta jósol! PT jósol! Marci jósol! Zombi menne már haza.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. június 30., 12:19 Módosítva: 2022.07.01 12:12
49
Különc hobbiktól az ipari mélyfúrásig: mi fog nyerni, a házon belüli fejlesztés, vagy a kiszervezett munka? Fel tud-e vásárolni egy autógyártó egy beszállítót? Villanymotor és a tömítések, illetve mit mond a szakember: kamu-e a napelemes autó? Ropogósra sült Égéstér, aki kérdez: Gajdán Miki, PT és Zombi, aki válaszol, Pék Zoltán, a Valeo-Siemens elektromos hajtásokat és teljesítményelektronikákat fejlesztő magyarországi részlegének a vezetője.

Adásunk tartalmából:

  • Különc hobbik: rádióamatőrség, morzézés és TV DX vadászok!
  • Sztárvendégünk bemutatása, Pék Zoli visszatért. Eddig járművek lassításával foglalkozott, most a gyorsítás a munkája.
  • Mi lesz, ha a száguldó villanyautóban elmegy az áram?
  • Minden, ami fék: magyar fejlesztések, hogy nehezebben halj meg autóban.Miért fejlesztenek az autógyártók villanyhajtást házon belül. És aki nem, az miért nem?
  • Elkezdik-e felvásárolni az autógyártók a beszállítókat. Vagy: egyáltalán képesek lennének rá?
  • Így megy a biznisz az autógyártókkal.
  • A 11 kW-os töltő az eredendően plug-in hibrideknek való.
  • Amikor az autó tölti a házat.
  • Villanymotor újrahasznosítása.
  • Fejlesztési határidőben a 2027 nincs is annyira közel.
  • Az igazi kihívás: energiahatékonyság. És a tömítések.
  • A másik nehézség: a villanyautó csöndes.
  • A Gréta váltójának borzalmas hangja.
  • Ha többet tudnál az autók akusztikájáról, ezt és ezt olvasd el.
  • Kézi váltó és a villanyautó???
  • Flybo Total Electric
  • Zöld szempont: benzinnel a motorban van a nagy veszteség, árammal a hálózatban.
  • Nem a mérnökök fogják megoldani zöld közlekedést.
  • Két fő baj: nagy akksi, gyors töltés.
  • Napelemes autó, hol a kamu.
  • Ülünk, és várjuk, hogy megrohadjunk.
  • A carsharing felé megyünk, mert autóra nem lesz pénzed.
  • A mai autókat 90% állásra tervezik.
  • A sharing az ország legnagyobb részén nem opció.
  • A kerékagymotor kiment a divatból.
  • Amit cserélni kell, az szerelhetőre kell tervezni.
  • Mitől nem ég le folyton a villanyautó.
  • Hogyan keresik a zavaró zajokat?
  • A Dacia Springet bezzeg elkapkodták.
  • Egy hétszáz lóerős autó nem zöld, bármi hajtja.
  • Amúgy tudnánk zöld autót gyártani.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. június 23., 14:39 Módosítva: 2022.06.25 17:52
99
Megtudjuk, mi az a kérés, amit még autógyár soha nem fogalmazott meg a mérnök felé. És kivesézzük, miért hülyeség a vezeték nélküli töltés, ha autóról van szó. Akik kérdeznek: Bazsó Gábor, Papp Tibor, Zomborácz Iván, aki pedig tudja a választ: Gulyás Gusztáv.

Adásunk tartalmából:

  • Etikai vizsgálat a múltból a Négy millióért csak szart kapsz cikk miatt.
  • Sztárvendégünk Gulyás Gusztáv, aki annak idején megírta a hajszárítós turbósítást.
  • Az autók kiberbiztonsága igazából unalmas.
  • Home office-ba száműzött etikus hekkerek.
  • Előfizetéses extrák és a tuningbiztos autók.
  • Mit tud a Fekete Doboz? Csak mert kötelező lesz az autókban.
  • Karotta ismét a szájára veszi M. Richárdot.
  • Autóipari paradoxon: aki nem tudja, pofázik, aki tudja, annak a a szerződése tiltja a pofázást.
  • Miért hülyeség a vezeték nélküli töltés?
  • A vezeték nélküli töltés amúgy magyar találmány.
  • Adás közben feltaláltuk az elektronika hangolt szívósorát.
  • Bebuzulnak-e a denevérek?
  • Megsütjük-e a macskát töltés közben.
  • Az influenszerek hülyeségére nincsenek felkészítve a biztonsági rendszerek.
  • Tibi a Darwin-díj kutató.
  • Érdemes-e kilátásba helyezni a felhasználó szétszopatását?
  • MŰ-FA-SZÉN betét.
  • Karotta rémálma, a nagyon nehéz villanyautó.
  • AKKOR MEKKORA IS A POLESTAR 2????
  • i4 M50 teszt és az összeesküvés elmélet.
  • Bocs, kedves mérnök, lehetne a kocsi egy kicsit nehezebb?
  • A legrosszabb esetre méretezett futómű.
  • A Tesla és mindenki más közötti különbség.
  • Ne vicceljünk, vannak szar autók, és tudjuk, melyik az.
  • Mire költünk, ha az akksi drága?
  • Tippek sajtósoknak.
  • A nagy kérdés a 90-es évekből: érdemes-e dízel mellé hibridhajtást tenni?
  • Mit félthet egy cég a villanymotoron?
  • Az emberi nagyság mérőszáma a ki nem mondott szóvicc.
  • Teleshop és szolgálati közlemény.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. június 16., 16:33 Módosítva: 2022.06.21 06:34
68
Égéstér Extra Linczmayer Balázzsal, a Mini Guruval, őszintén a veteránozás árnyoldaláról, a megtérülésről, a megúszó projektekről és az egyre hitványabb új alkatrészekről. Egyúttal felkészülünk a június 19-i Parkoló Parádéra.

Adásunk tartalmából:

  • Sztárvendégünk a Mini Guru, Linczmayer Balázs. Hogyan fér be ekkora ember, ennyire kicsit autóba?
  • És akkor Pál Apostol találkozott a Minivel.
  • Családon belüli autólopások, lebukások, újabb lopások, újabb lebukások...
  • Szakdolgozat a Totalcarból.
  • Miért pont a nagy emberek Miniznek?
  • 15 tonna new old stock alkatrész, 15 tonnát raksz és ennyi a bér. Tárárárám tápp, tárárárám.
  • Miért úsznak el a házi restaurálós projektek?
  • Mivel jár egy Mini Guru, ha nem Minivel?
  • A felületkezelés csodái
  • Hol ér véget a szerelés és hol kezdődik a restaurálás?
  • Hülye vagy, hogy Minit restaurálsz? Miért nem Jaguar E-Type-ot?
  • Mit éri meg restaurálni? A lényeg: ne népautót.
  • Hitványak az új alkatrészek.
  • A modern Mini viszonya a régivel.
  • Hol éri el a kocsi értéke a bekerülési árat?
  • Mini bódé, gyári új, közvetlenül a Brit Királyi Családtól.
  • Ráépült a Minire az engine swap ipar.
  • A hatósági munka nem ellenük irányul, csak őket szivatja.
  • A sportos étosz kiaknázása 40 lóerőből.
  • Mini Sprint - a szénné faragottat hova faragod még szénné, mit szénné, GYÉMÁNTTÁ?

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. június 9., 15:23 Módosítva: 2022.06.12 08:24
2
A V12-es TVR, amiről senki nem tudja, hogy mit tud, kétezer lóerő haszna, miért gyorsabb egy közepes sofőr a McLarennel mint a Ferrarival és a kalózok által ellopott méter és kiló. Égéstér Assurral, Gajdán Mikivel és Zombival.

Adásunk tartalmából:

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. június 2., 16:56 Módosítva: 2022.06.10 06:16
48
Szintetikus benzinnel mosott alfelek, extrém balos radikalizáció, egyértelmű függőség jelei a közlekedőkön, a motorozás, mint beárazott externália (jelentsen ez bármit is), az autóipar fast fashion modellje, illetve könyékig túrunk mások pénztárcájába. A stúdióban Karotta, Zombi és a tudomány képviselője, Dr. Dombi Mihály, aki segít harcba indulni a tévhitek ellen.

Adásunk tartalmából:

  • A fekete segget szintetikus benzinnel mossák tisztára a szerecsenek, etimológiával a vállalati bullshit ellen.
  • Vendégünk Dr. Dombi Mihály, azért hívtuk, hogy romboljuk a közlekedési popkultúra mítoszait.
  • A kirakatba tett dolgok és a szemét, amit kitolnak a hátsó ajtón.
  • Az autóipar halála: nem mindegy, hogy a sírját ássák, vagy a szakadék felé száguld.
  • Nem várt nyereményjáték, találd ki, mire gondolt Zombi, és egy zsíros Trabant kordokumentum üti a markod! (az adásban rosszul mondtam, egy Trabant javítási útmutató a zsíros konc!)
  • Az autózás nem a jármű. A kérdés, hogy mennyit fogunk helyváltoztatni a jövőben.
  • Nem véletlen, hogy a MOL hosszútávon nem a benzineladásra épít.
  • Nem szexi beszélni, legalábbis arról, amiről kell. Kéne.
  • Sivatagosodás kimaxolva: Proace v. City Verso.
  • Ne kilométerben gondolkozz, az utazás távolságának a mértéke az idő.
  • Megkezdődik az Égéstér balos radikalizációja, előkerülnek a gonosz multik!!!
  • Székpercek: a nézőket még mindig jobban érdeklik a székek.
  • Irodalmi utóképzés: a környezetgazdálkodás tudománya görög dráma vagy Shakespeare-i dráma?
  • Melyik a legrosszabb város?
  • Elveresegyházasodás, egyszerűbben verestöbbházasodás.
  • Nem az autógyártás magában a probléma, maga a nyersanyag már probléma. Már a villanyautónál is kérdés, hogy villanyhálózathoz is nyersanyag kell. Sok.
  • Nem akarsz te odaköltözni, ahonnan az olaj jön.
  • Pozitív kapaszkodó: fejlődni fog a kitermelés hatékonysága. És az újrahasznosítás is.
  • Van egy kurva nagy fúziós erőmű a fejünk felett.
  • Nem kizárható a szebb világ, de a keresleti oldalt át kéne gondolni.
  • Már a termelési logika sem támogatja a reciklálást.
  • Működhet-e az autóipar, ha a fast fashion üzleti modellje helyett inkább a repülőgépgyárakat követik?
  • Karotta miért gyalogol, ha jó az autója? Ami ráadásul villannyal megy...
  • Miért nem szólsz be a dühöngő verőembernek?
  • Csak azt a bajt kezeljük, ami messziről látszik. Ha nem látszik, akkor akár meg is ölhet. Csak lassan tegye.
  • Karotta elveszi Zombi softshelldzsekijét, legalábbis fejben. Aztán mégsem.
  • M-E-G-H-A-L-U-N-K!!!
  • A közlekedőkön ugyanazt tapasztalhatjuk, mint a súlyos függőkön. Ki hol tart? Tagad? Bagatellizál? Aktivista lesz?
  • Szabad társadalomként vagy diktatúraként akarunk túlélni? Végső soron mind a kettő kínál jó megoldást.
  • Honnan van a gazdagoknak ennyi pénze??? Kommunista forradalom az Égéstérben!
  • Volt-e a parasztnak home office? NA UGYE!
  • Motorozás, mint beárazott externália, Zombi tagad, mint a drogfüggők.
  • Lecsengetés és megnyugtató bölcsesség.
  • Ivós játékot játszók, BESZOPTÁTOK, RÉSZEG DISZNÓK!

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

A fenntartható jövő közös ügyünk, tartsatok velünk az elképzelésében és alakításában! A műsort a Volvo támogatta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. május 26., 14:00 Módosítva: 2022.05.28 14:25
22
Meg kell-e enni a hódot, vagy mehet fabetét az autóba? Karotta meg tudja-e indokolni BÁRMILYEN felni megvásárlását? Remélem nem lep meg senkit, hogy igen. Követeljük a Világkormány felállítását. Kellemetlen dolgok, amiket megbeszélünk, hogy nektek ne kelljen, és az egésznek a csúcsa, az ID.3 ablakemelője. A mikrofonnál Karotta, Gajdán Miki és Zombi.

Az adásunk tartalmából:

  • A Linné rendszer bugjai: sarlós fecske, ami nem fecske, delfin, ami párosujjú patás és a szirti borz, ami az elefánt rokona.
  • Gyúrás és felnik a mélygarázsban.
  • És ha már felnizés, ma már egészen mások a szempontok.
  • A Holt-tengeri Tekercsekkel egyidős rugózás a rugózatlan tömegen, Karotta-cikke a felnikről.
  • A Glória felnije, 2005-ből.
  • Apróbetűs dolgokon áll vagy bukik a szándék: a jogszabályok és a világ változásának viszonya.
  • Lamentálunk a nagyvállalatok számonkérhetőségén.
  • Követeljük a Világkormány létrehozását.
  • Boeing sztori, miért esett le költséghatékonyságból két repülő.
  • A felsővezetők prémiumával egyenes arányban nő Brüsszel felé zokogás.
  • Karotta tőzsdei manipulációi!
  • Értetlenség az ID.3 ablakemelője körül. Sötét elméletek!
  • A klíma viszonya az ablakkal.
  • Érvek a fakivágás mellett.
  • Miért jobb a kiszámítható átállás az autóiparnak?
  • Felújított alkatrészek gyárilag.
  • Ikertornyok: a kapitalizmus és az autósport.
  • Gyermekmedencébe hugyozás.
  • Közkívánatra: indokolatlan teslázás, amiből a Körmondatok Odüsszeusza majdnem kihagyja a Teslát.
  • Gyanús bizniszek: CO-kvótázás.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

A fenntartható jövő közös ügyünk, tartsatok velünk az elképzelésében és alakításában! A műsort a Volvo támogatta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. május 19., 13:34 Módosítva: 2022.05.22 08:56
23
Anti nem ért vissza a forgatásról, így a stúdióban Bolla Gyuri, Gajdán Miki és Zombi, és szakértőt játszunk: ingyenes jogi tanácsadás, ami annyit is ér, műelemzés arról, amit nem is láttunk. Ezen felül agarak a motorsportban, rohadt nagy turbó és szétdurrant alkatrészek, illetve Történész Gyuri spórolásból ledoktorált.

E heti témáink:

- Orvosi percek, fókuszban az emésztés.

- Tippek kávéhoz, de még időben kapitulálunk, mielőtt a barista hadak kivont pörkölővel megindulnának felénk.

- Miki és a Cub! Helyzetjelentés a 4,5 lóerő világából.

- Panaszkodás: kihalt-e az előzékenység?

- Autóipari trendek: dagadt oszlopok, és ez már így is marad.

- Oké, de miért utálják a robogósokat?

- Ugyanitt: ingyenes jogi tanácsadás, ami olyan is, mint ami ingyen van.

- KRESZ, illetve elemzése egy olyan videónak, amit senki nem látott. Hogyan kell kikerülni a kereszteződésben bennragadtakat. Miki végül felmenti a vádlottat.

- AZ OLASZOKNÁL IGAZAM LENNE!

- 35. Parkoló Parádé, highlightok, és miért nem sérült meg senki.

- Kymco lerohadás és az ember, aki erre nem szólhat be.

- Rohadt nagy kombájn turbó.

- Agarak a motorversenyben, csőfejű kutyák.

- Ne feledd: június 18: Veteránok, haverok, csillogás.

- Ki keres a restauráláson?

- Történész Gyuri rommá spórolja magát.

- Motorfék vs. vitorlázás.

- Fiat 127-es 2,7 literes fogyasztási rekordja.

- Végszó: ezért nem bízzák a vezetést agarakra.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. május 17., 11:49 Módosítva: 2022.05.26 06:16
31
A járművek közti beszélgetéssel foglalkozó Commsignia két vezetője, Virág László és Patay Szabolcs volt a vendégünk. Szóba került, hogy hogyan teszi egyszerre gyorsabbá és biztonságosabbá a forgalmat a V2X, milyen autókban találkozhatunk ilyennel, és mikorra kerül bele az összesbe, de szóba kerül a vakon vezetés, illetve a néha túl bátor biciklisek is.

Főbb témáink:

  • Rossz hír a driftelni vágyóknak: ha túl hatékony az útszórás, nehezebb lesz driftelni a bereszelt E36-okkal
  • Mi az a V2X, miért van rá szükség, mit nem lát a radar, a lidar és a kamera
  • Minden sávszélességet ki lehet nőni
  • V2X-et a rolleresekre is!
  • Börtönben rohad-e meg, aki megpróbál feltörni egy okoslámpát?
  • Mit kap az ember most az egymással kommunikáló járművektől?
  • Győrben már 20 kereszteződés okos, az autópályákon is egyre több a kommunikációs pont
  • A technológia akkor működik, amikor minden autóban van
  • Törik-e a lökhárító, amikor tesztelnek
  • A V2X az új középső ujj
  • Nekiment volna az Airbus a WTC-nek?
  • Önvezető busz a világkiállításon
  • Az ember, aki a lakóbuszban bekapcsolta a tempomatot és hátrament kávét főzni
  • Bringás téma: azért vagyunk idegesen rájuk, mert félünk tőlük
  • Az okostelefon mindenki zsebében ott van, mégsem használható a V2X-ben?
  • Az Audi és a munkásmellények kapcsolata
  • Amerika, ahol nem kellett biztonsági öv, ezért túméretetesek voltak a légzsákok
  • Bontott Commsignia-hardver érdekel?
  • Hány év múlva lesz önvezetés? Lesz egyáltalán?
  • Kell lidar az autókba?
  • Amikor betámogatnak az autóba és vezesd vakon egy sex shopos szemkötővel
  • Professzionális Parkoló Parádé promózás

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. május 12., 13:03 Módosítva: 2022.05.14 18:08
Eheti sztárvendégünk egyben friss vendégszerzőnk és vendégelőadónk is egyben, Nagy Biggy Robi ugrott be sztorizni a bajnoki címek árnyékában megbúvó depresszióról és csóróságról, illetve kiderül, hogyan kell autóval ugratni, és mennyi lóerő az, amitől már kiég az ember. Mondjuk az sem mindegy, mibe teszik bele.

Eheti témáink:

  • Biggy Robi munkássága, mi az összefüggés a jetski és az autóversenyzés között?
  • Szolgálati közlemények Antitól.
  • Vissza a jetskihez: hogyan kell elsüllyeszteni egy gépet a versenyen?
  • Rajtprocedúra és trükkök.
  • Műhelytitok, hogyan jött Biggy Robi a TAP-ba.
  • Tanácsok leendő autóversenyzőknek.
  • Csórón versenyezni és a dobogó utáni depresszió.
  • Onnan ismerni fel az ügyes, de pénztelen versenyzőt: időnként felbukkan, időnként eltűnik.
  • Tippjáték: fiatalok és autózás.
  • Ha már fiatalok: ők már a szemükkel éreznek.
  • Anti és a Conti bemutató Porschékkal.
  • Az olcsó autósportokról.
  • Furcsa rövidítések a pálya szélén.
  • A legrohadtabb esések.
  • Az ugratás fortélyai.
  • G osztály mesterkurzus Antival.
  • Mi a joker a ralikrosszban?
  • Amikor Robi visszatért a TAP-ba.
  • Elektromos autó helye a motorsportban.
  • Új szolgáltatás: nem nyilatkozunk rólad.
  • Ken Block megreformálta a sportszponzorációt.
  • Hogyan rossz beszélni a kamerának.A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
  • Amikor a Bezsenyi volt az Égéstérben.
  • Médiaipari kitekintő.
  • A Supra MK5, ami BMW, és állat.
  • Az M4 tetszett? NEM!
  • Mit várhatunk Robitól.
  • 1000 lóerő, ami után már minden szar.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. május 5., 15:40 Módosítva: 2022.05.07 11:58
Szakmai ajtócsapkodás, nyugat-európai enklávé Magyarországon, elektromos autós minek ment oda, leggyűlöletesebb töltők és a házikedvencek temetése. Friss ropogós Égéstér, Bazsó Gáborral, Horváth Mátéval, Szentkuti Ákossal és Zomborácz Ivánnal.

Az adás leírása:

  • Ezeröcsi műhelytitkok és az utolsó pillanatban beesés.
  • Búcsú a kedvencektől, kisállattemetési mestertrükkök.
  • Hibrid robogó? 1995-ből egyenesen! + műfaji áttekintés.
  • Minek ment oda: országkerülés Ioniq 5-tel.
  • Szelet Nyugat-Európa: Pannónia Ring.
  • Hol szopó tölteni: Ionity.
  • Égés a Taycan sajtóúton.
  • Miért nincs egységes töltőhálózat?
  • USB C-től a Lightningig, a csatlakozók iTunes-a.
  • Rohadt nagy villany SUV-ok gazdasági magyarázata.
  • Gyilkos nehéz autók
  • Indulatmenedzsment és dühkezelés a Totalcarnál.
  • Rohadt drága az akkumulátor, az a baj.
  • Töltőprobléma darázs által.
  • Mennyit eszik a BMW i4 M50, és az vajon sok-e?
  • Az emlegetett cikk az előfizetéses autóextrákról.
  • Karotta és a hipszer utazós kávé.
  • Kibertámadás a TC ellen.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. április 28., 18:12 Módosítva: 2022.05.06 06:47
29
Többször rohadtunk le tesztautóval, mint a saját reménytelen szerencsétlenségeinkkel, de utólag mindegyiken tudunk nevetni. Jobb-e a Ford Capri, mint az Opel Manta, milyen ma egy átlagos, 15 éves autó, kell-e hengerenkénti pillangósor az autókra, és kell-e félni a 100-zal száguldó rollerektől? A stúdióban járt: Bazsó Gábor, Sturcz Anti és Szentkuti Ákos.
  • Beköszönésnek nagyon beharangozzuk a Parkoló Parádét
  • Szerelmetes szarjaink lerohadásai
  • Intermezzo: milyen közösségi médiát vesz Elon Musk és minek?
  • Vezetéstechnikai tréningek: mit rontunk el a volán mögött
  • Egyre öregszik a magyar járműpark, de mást is jelent ma egy 15 éves autó, mint 2000-ben
  • Vágyott népkupék: Manta, Capri és egy szétfaragott, hátsókerekes Ascona
  • Jó-e bármire az ITB, vagy csak a hang miatt győzzük meg magunkat a hengerenkénti pillangóról
  • Még több lerohadás
  • Karotta majdnem Die Hardozik egyet
  • A BMW iX, ami elállta a kertkaput és bezárta magát
  • Kiveszi a hekker a kezünkből a kormányt?
  • A rollerek Teslája
  • A gördeszkák Teslája
  • Karotta esik egy baromi nagyot
  • Irodai sebességrekordok és driftelések
  • Milyen járműbe fektessünk?

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. április 21., 14:14 Módosítva: 2022.04.23 16:35
60
Már megkutattuk a témát: az olvasóink kétharmados többséggel megszavazták a feljelentést. Mélyfúrás a házmesterlélekbe: amikor mi jelentettünk fel, és amikor minket nyomtak fel. Spiclik, vamzerek, patkányok előre! A mikrofonok mögött Bazsó Gábor, Szentkuti Ákos és Zomborácz Iván. (TGM rajongóknak: a diktatúrák kedvelt módszere, hogy cinkossá teszik a társadalmat.)
  • Nyegleo ismét elszabotálta a laza felvezető beszélgetést Vlad Tepesről, így ismét elhangzik az óbudai kalifátus kikiáltásnak története. (Helyreigazítás: felvételen megvan, csak a live-ból maradt ki)
  • A nem reprezentatív kutatásunk alapján az olvasóink 2/3-ados többséggel szavazta meg a feljelentgetést.
  • Karotta beérett, vezérboomer lett, rácsodálkozik az adományokra.
  • Az emlegetett cikk a szerkesztőségi vitáról és feljelentgetésről:
  • Papp Tibi véleménycikke ugyanerről:
  • Mi a rendőrség dolga, mi a lakosságé?
  • Felnyomtak dashcam alapján, így történt.
  • Házmestertörténeteink abból az időből, amikor a diktatúra cinkossá tette a társadalmat.
  • Traffipax app a telefonra.
  • Mekkora egy átlag kerék átmérője? Szerkesztőségi mateklecke.
  • A Tesla és a trigonometria - miért nem használnak radart?
  • Félszemű kalóz esete a szenzorelmozdulással.
  • A 241-gyel tolató Transit.
  • A P rendszám kiskapui.
  • A 6000 forintos alkoholszonda tesztje.
  • Ittas vezetés mesterkurzus.
  • Karotta történelmi publija a témában.
  • Miért romlik a közúti túlélés rátája? Telefon, bemindenezés, nehéz autók.
  • Ivós játékok autósoknak.
  • Miért nem vall ellened az autód.
  • 20 év tévézés összes bűne.
  • Amikor Karotta majdnem meghalt.
  • Leragasztott műszerfal a sajtóúton.
  • Bölcs lezárás és szar szóvicc.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. április 14., 17:06 Módosítva: 2022.04.16 15:10
25
Mai vendégünk Bácsi Gergely, vagyis Suprás Geri, akinél itthon kevesen tudnak többet a turbós japán motorok építéséről. És mivel a május 15-ére időzített Parkoló Parádé témája a tuning, Geri ad majd elő arról, hogyan nem érdemes nekiállni az autóépítésnek. Pénznél már csak időt kér többet a buli, de ezeken túl is számtalan buktató várja azt, aki belevágna, de sokak szerint megéri. A stúdióban Suprás Geri, Karotta és Sturcz Anti.

Mindenképp iratkozz fel ránk Twitchen, hogy a következő Égésteret már élőben követhesd és hozzászólhass: https://www.twitch.tv/totalcarhu

Az adás tartalmából:

  • Elmondjuk, miért érdemes kijönni a május 15-re szervezett Parkoló Parádéra.
  • Rögtön utána egy érdekes pályaív: DJ-ből az autótuner felé.
  • Miért kellemetlen egy 1000 lóerős Suprával menni mindenhová?
  • Az emlegetett videó, amire még visszatérünk:
  • Az autó, ami három évig nem készült el, ezért a tulaj szerelővé képezte magát.
  • Mi csinál hype-ot egy autó köré?
  • Drága lenne a Supra, ha nincs a Halálos Iramban?
  • Legendadöntögetés: rossz a DeTomaso Pantera, de nagyon.
  • Még több legendadöntögetés: a Supra nem igazán való semmire.
  • Ez teszi sírba a tunert: az autó, ami mindenre jó.
  • Perspektívák: kell bárkinek rettenetesen erős autó, ha egy Tesla úgyis lelépi?
  • A tuning és a motorfejlesztés: ezért érdemes bejáratott típust építeni.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások

Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
2022. április 7., 13:10 Módosítva: 2022.04.09 17:29
3
Az autózás mocsári, varacskos riffjei, az alulról szerveződő autóipari puccs, tetűlassan épülő gyárak, szétrombolt beszállítói láncok, és aki mindig csak nyer, és soha nem veszít: mit csinál másként, és legfőképpen jól a Tesla? A stúdióban Andróczi Balázs, Bolla György és Zomborácz Iván.

E heti témáink:

  • Szolgálati közlemények: iratkozzatok fel Twitch-en!
  • Ráfaragtam a 18650-es cellákra, szenvedés a kínai BMS-sel. Szenvedés a restomod lámpával.
  • Ha már villany: miként lehet, hogy a Tesla gyárat felhúzták már, a BMW-t meg még nem.
  • Autóipari okoskodás kábelekről, modulokról, beszállítókról.
  • 22 Ducatiból vajon mennyi érkezik meg?
  • Hatéves autók, amelyeket a gyárban újítanak fel.
  • Mindeszenty bíboros style: Carlos Goshn Libanonban.
  • Erős emberek, akik Assur kollégát ki tudnák szöktetni Japánból.
  • Ernst Degner sztorija
  • Alulról szerveződő puccs volt Goshn veszte, a japán igazságszolgáltatás igazságtalanságai.
  • Betiltott Micimackó.
  • Bolla-G versenykarrierje.
  • Retró percek: szerkesztőségi gyorsulás 2011-ből, rafinált praktikák.
  • Szlalomon tetőre rakott Swift.
  • Amikor többet keresel a katalizátoron, mint az autón.
  • Parkoló Parádé: május 15.!!!! BULI LESZ!
  • A Mini-gyártás vélt és valós vége.
  • Érzékeny búcsú.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 31., 15:46 Módosítva: 2022.04.03 06:44
46
Az e heti adás a bűnözőké, sztárvendégünk Bezsenyi Tamás kriminológus, és elszabadulnak a gengsztersztorik. Túlfogalmazott mondatok, szépségápolási tippek és az alvilág és az autózás viszonya az elmúlt száz évben.

E heti témáink:

  • Beköszönés, szolgálati közlemények.
  • A bűn kerületei: Dél-Buda és Dél-Pest. Ennek történelmi okai vannak.
  • A Drégely sarokról mi látszik?
  • Autóokosítás a szocializmusban, gebinesek, seftesek, maszekok.
  • Történelmi pillanat: az első autótolvajok.
  • Az autó forradalmasította a bankrablást.
  • Mesterbűnözők fényképezőgéppel.
  • Nem az a fontos, hogy mennyire vagy agresszív, hanem hogy kegyetlen legyél.
  • Bálnamerci, a bűnözői lét csúcsa.
  • Autó mint jóvátétel.
  • 113 lövés.
  • Szakmai munka a bűnözőkkel.
  • A film, aminek legnagyobb hatása volt a hazai bűnözésre.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 24., 15:37 Módosítva: 2022.03.30 06:11
34
Sátántangó Edition Égéstér, elfelejtettük nézni az órát, ezért úgy jártunk, mint egyszeri anyuka a hentesnél: hoppá, két óra lett, maradhat? A studióban a sztárvendég Ágó Béla, vele társalgott Sturcz Antal, Bolla György és Zomborácz Iván. A két órába viszont rengeteg téma belefért! A műsorban hivatkozott cikkek linkje a leírásban!

Ha legközelebb élőben néznéd a felvételt, és hozzá is szólnál, irány a Twitch!

Eheti témáink:

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 17., 17:23 Módosítva: 2022.03.23 06:19
42
Brutál hosszú adás, és egyből meg is kell őrülni - történelmi fordulat, Égéstér a Twitch-en is! A studióban Bolla György, Papp Tibor, Sturcz Antal és Zomborácz Iván próbálják megfejteni az eheti forró témáikat!

Eheti adásunk tartalmából:

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Távolról sincs vége, olvasson még