Égéstér

2021. március 12., 10:45 Módosítva: 2021.03.17 06:19
27
Mi lennél inkább: irigyelt pojáca, vagy pojácák irigye? Kollégáink a koldusbot és a kabriók összefüggéseit elemzik az MX-5 - 330Ci - Boxster - rúdtánc tengelyen.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. március 6., 08:31 Módosítva: 2021.03.11 06:23
39
Az Égéstér stúdiójában akkora rontócot küldünk házi versenysorozatunkra, hogy a pályán átlagosnak mondható 36 km/h-s sebességnél már mehetnél vele a plafonon is. A második részben Mátét, japánból reimportált minorfilozófus kollégánkat faggatjuk arról, hogyan győzi le az autószeretet és a kíváncsiság az indológia és a természetjárás démonát.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 26., 17:53 Módosítva: 2021.02.28 07:31
110
BMW-istenítés és -gyalázás a hajtásmód, a műhang és a felöklendezett savas gyomortartalom összefüggéseinek elemzése közt.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 21., 07:19 Módosítva: 2021.03.09 10:52
58
Honda NSR250 tuningtól a motorsport csúcsáig.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 19., 10:03 Módosítva: 2021.02.24 21:19
155
Pár hete egy 1300 lóerős kamion próbálta kitartóan megölni, most pedig a repülőkkel teli házából, egy LS3 V8 versenymotor építése közben interjúzott velünk legkedvesebb reneszánsz motorsport-polihisztorunk, Horn Berci
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 11., 19:54 Módosítva: 2021.02.16 17:16
A modern autók egyre kevésbé engedik, hogy kinyírd magad hülyeségből, figyelmetlenségből vagy elkerülhetetlen balszerencsétől. És az edzőpályájuk itt van Zalaegerszegen. Az Égéstér vendége Hamar Zoltán, a Zalazone vezetője.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 8., 17:39 Módosítva: 2021.02.17 10:51
110
Felesleges dolgokra vagyunk. Kell-e nekünk Hayabusa vagy magyar MotoGP futam?
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 4., 09:27 Módosítva: 2021.02.08 07:13
83
Szeriőz eszmecsere Deli Kálmán balesetelemző igazságügyi szekértővel baleset-rekonstrukcióról, szimulációról, hajmeresztő ügyekről és arról, vegyen-e mindenki azonnal menetrögzítő kamerát az autójába (igen).
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 29., 17:17 Módosítva: 2021.02.02 06:25
134
A világ egyik legnagyobb tech cége a Szépvölgyi úton fejleszteti a jövőautója agyát. Az Égéstérben az AImotive mérnökeivel beszélgetünk arról, hogy mi van már az önvezetéssel végre.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 21., 17:29 Módosítva: 2021.01.27 06:17
151
A Becsületesneppert az állampolgári szenvedélyesség legmagasabb fokára fűti az elérhetetlen és akadékoskodó hivatal.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 16., 13:14 Módosítva: 2021.01.21 06:50
Az hagyján, hogy biciklire meg bérautóba szorítaná át a népet a córesz, de lassan az se a miénk, amit becsülettel kifizettünk.
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 11., 12:05 Módosítva: 2021.01.14 16:21
Gajdán Mikivel, rezidens Év autója zsürorunkkal beszélgetünk a Hülyeséggyanús Hidrogén Hype-ról, az idei Év autóiról, majd kiderül, hogy mitől jövünk mindannyian igazából szenvedélybe.
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. december 19., 18:01 Módosítva: 2020.12.22 16:00
47
Az Égéstér vendége Lányi Dávid gépitanulás-szakértő, aki az egyik legnagyobb autóipari beszállítónál fejleszti az önvezető és balesetelkerülő rendszereket. Milyen szenzorok kellenek egy autóba? Hogyan lát az az önvezető? Eljön-e a menetbiztonsági elektronikák dieselgate-je? Lássuk mindezt a gyakorlatban: íme a Stanfordi Egyetem öndriftelő DeLoreanje.
2020. december 11., 18:48 Módosítva: 2020.12.15 06:08
124
Egy influenszer, egy újságíró és egy péeres bemegy a bárba, melyik szedi fel a futóműhangoló mérnököt? De főleg: hogyan választják az Év autóját, ha se sajtóút, se autó, és már lassan év se?
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. december 5., 16:34 Módosítva: 2020.12.08 17:47
1074
Melyikünknek milyen tetemet hoz a macska? Direkt gyártják-e javíthatatlanra az autókat? Mi köze a VW platformstratégiájának a megalomán őrültekhez? Hallottad-e, hogy több Merci és BMW fogyott Európában, mint Ford vagy Toyota? A Tesla olyan eszelősen értékes lett, hogy lenyelhetné bármelyik másik autógyárat keresztben. De vajon melyiket vásárolná fel Elon helyében Assur?
2020. november 30., 11:48 Módosítva: 2020.12.04 06:12
Miért pislog Novoth Tibi? Miért van kihúzva Dani szeme? MIt szerel Csikós éjszaka?
2020. november 20., 16:15 Módosítva: 2020.11.22 09:02
Hogy teszi a szoftver Porschévá a Volkswagent? Érdekelnek-e még bárkit a sportkupék valaha? Mire jártak vissza az évautójások, mint Micimackó a mézre? Az Égéstér stúdiójának vendége Robertó, az ős-TCTV rendezője, régi-új kollégánk. A műsorban elhangzó kultúrtörténeti szórványemlékek miatt meghallgatása csak nagykorúaknak ajánlott.
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. november 13., 09:55 Módosítva: 2020.11.18 06:11
Az Égéstér vendége Dolhai Krisztián mérnök, autó- és repülőkonstruktőr.

Mi nagyobb szívás, drasztikusan áttervezni egy autót, vagy forgalomba helyeztetni idehaza? Hogy mer valaki beleülni egy saját építésű kisrepülőbe? És aki ilyesmire képes, hogyan tervezhet mégis egy alkatrészt, amitől ezerszám kell visszahívni a tűzveszélyes autókat?

Kapcsolódó anyagaink:

Csúcstartó lett saját építésű repülőgépével Dolhai Krisztián  Mátyásnak pechje volt: Fordját 2,2 millióból lehetne megjavítani, 1,8 millió forintos Ford, 800 ezres hibával, Mitől döglik a Ford Ecoboost? 

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. november 5., 18:56 Módosítva: 2020.11.11 06:22
Azt ismered, hogy a látens Priusos bemegy a kocsmába, és kér egy alkoholmentest?
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. október 15., 16:47 Módosítva: 2020.10.20 06:17
Én speciel motorral megyek a Bikás-parkba a karikás ostoromért. További értékes életvezetési tanácsok a motoros Égéstérben Guld Péterrel és Zomborácz Ivánnal.
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. október 9., 16:06 Módosítva: 2020.10.13 07:41
Feltűnt, hogy napok óta csak villanyautó-híreink vannak? Nekünk is!
2020. október 2., 17:44 Módosítva: 2020.10.06 06:08
Vendégünk egy vadász, Yamaha János. Szpojler: ő se 30-cal megy a vadveszély táblánál.
2020. szeptember 24., 16:26 Módosítva: 2020.09.30 15:02
Jó-e féktisztítóval rovart eltávolítani, és miért nem? Vendégünk Szegedről a Medikémia egykori vegyésze, jelenlegi marketingese, Mayer Róbert.

A megjelenést a MOL támogatta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 17., 16:43 Módosítva: 2020.09.22 07:11
Vendégünk a Groupama Tanpálya vezető instruktora, egyben gyakorlott baleseti helyszínelő, Pesti Tibor.

A megjelenést a MOL támogatta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 10., 16:27 Módosítva: 2020.09.16 06:21
186
Szabó Attila elmeséli, milyen volt a célegyenes, és miben különbözik a menő versenyző az ágyútölteléktől.

A megjelenést a MOL támogatta.

Távolról sincs vége, olvasson még