Hogyan vásárolunk mi, férfiak?

Hirdetés
2011.01.07. 11:41 Módosítva: 2011.01.11. 10:04
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Körkép a férfias vásárlásról

A felmérések szerint mi, férfiak sokkal hatékonyabban és ritkábban vásárolunk mint nőnemű társaink. Ezt az is alátámasztja, hogy a nők havonta átlagosan hét órát töltenek bevásárlással, míg a férfiak csak ötöt. Vannak tények, melyekkel nem érdemes vitába szállni. Ha a vásárlásról beszélünk, elsőként mindenkinek a nők jutnak eszébe. Pedig legalább annyi férfi szeret vásárolni, mint amennyi ódzkodik tőle. Csak jól titkolják.

Nemtől függetlenül szeretünk vásárolni. A férfiak és nők esetében azonban merőben mások a vásárlási szokások. Habár a nők gyakrabban járnak vásárolni, meglepő módon mégis nagyobb eséllyel térnek haza üres kézzel. Mi, férfiak férfiak kevesebb időt töltünk az üzletekben, azt viszont célzottan és határozottan tesszük, beszerezve azt a darabot, amiért útnak indultunk. Ennek hátterében az áll, hogy a férfi azért jár vásárolni, mert szüksége van valamire, a nő pedig azért, mert élményt nyújt neki.

A férfi megoldandó feladatnak tekinti a vásárlást. Ha kötelességből indul útnak, nagyon tudatosan vásárol, és két célja van: minél gyorsabban, minél több információt szerezni arról, amit keres, majd minél hamarabb eljutni a pénztárig. Vannak viszont olyan vásárlási szituációk is, amelyek számunkra is érdekesek, gondoljunk csak az autóval, műszaki cikkekkel vagy barkácsolással kapcsolatos dolgokra.

Ha kedvenc szabadidős tevékenységeinkről van szó vagy éppen férfias kötelezettségeinknek teszünk eleget, a nőkhöz hasonlóan mi is hajlamosak vagyunk az impulzusvásárlásra és fogékonyak a különböző árkedvezményeket nyújtó akciókra és programokra. Ma már több kereskedőlánc célozza meg a férfitársadalmat promócióival, hogy az erősebb nem képviselői is érezhessék, az ő vásárlásaik is legalább annyira fontosak.

Az eseti akciók és kuponok vadászata helyett azonban kényelmesebb lehorgonyoznunk egy olyan törzsvásárlói program mellett, amivel a szokásos vásárlásainkért folyamatosan forintra váltható pontokat kapunk. A számos lehetőség közül jelen pillanatban a SuperShop hűségprogramja viszi a prímet, mely immáron kétmillió kibocsátott kártyával hazánk egyik vezető pontgyűjtő programja. Sikerének elsődleges titka egyszerű használata és sokoldalú felhasználása. Más hűségprogramoktól a partnerek kimagasló száma – 850 értékesítési pont és 8 partnerlánc -, valamint a kötöttségek nélküli ingyenes igénylés különbözteti meg.  A kártya használatával pontokat gyűjthetünk, melyek egy az egyben forintra váltva tetszés szerint levásárolhatóak bármelyik partnerüzletben. Legyen szó élelmiszerről, barkácsolásról vagy tankolásról a szokásos költéseink után mindig kapunk kedvezményt, amelyet kedvünk szerint elkölthetünk az OMV, az OBI, a Burger King, a SPAR, Kaiser's és INTERSPAR üzletekben és a Patika Portál hálózat üzleteiben. Akik nem szeretnének plusz egy kártyát maguknál hordani, az Erste bank fiókjaiban igényelhetnek SuperShop bank- vagy hitelkártyát, amellyel ráadásul dupla, sőt tripla pontokat is gyűjthetnek. Mindezen felül rendszeresen találunk olyan termékeket és üzemanyagokat is pl. az OBI áruházaiban vagy az OMV töltőállomásain, melyekkel megsokszorozhatjuk gyűjtött pontjaink számát vagy éppen a beváltásra szánt pontokat tudjuk duplán beszámíttatni egy kiszemelt termék vásárlásánál.

Annak érdekében, hogy párunk se érezze magát mellőzve, társkártyát is igényelhetünk, így hamarabb összegyűjthetjük a pontokat egy közös ebédre a Burger Kingben.

Ennél egyszerűbb és kényelmesebb megoldást aligha találunk a megtakarításra. Vegyük célba a töltőállomásokat és üzleteket, de a SuperShop kártyánkat ne felejtsük otthon!

További információ: www.supershop.hu

Minden ponton nyer. SuperShop

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.