Meglepő: kárrendezés macera nélkül

Hirdetés
2016.09.19. 14:40
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Ha baj van a kocsival, az az életünket is jócskán megnehezíti: megtalálni a megfelelő szervizt, intézkedni, aggódni. A Generali új szolgáltatása ennek vet véget azzal, hogy mindent megold helyettünk.

20 autóbalesetből 19 ütközéssel kapcsolatos, amikor sérül az autó, javítani kell. Nem csoda, hogy a Generali kutatása szerint a sofőrök 37%-a tartja rizikónak azt, hogy nagy költségekkel járó balesetet szenved. Ilyenkor nem csak az anyagi károktól, de a javítási feladatoktól is tartunk, hiszen ezek sokszor hosszadalmas adminisztratív procedúrának teszik ki az embert.

Gyors, egyszerű és rugalmas ügyintézés: ez az, amire mindenki vágyik, amikor kisebb-nagyobb kár keletkezik az autójában. Ilyenkor többnyire ránk hárul a nem éppen kellemes feladat, hogy egyeztessünk a szervizzel, megoldjuk a vontatást, és kézben tartsuk a folyamatokat. Érthető, hogy legszívesebben másra hagynánk, de persze ez nem olyan egyszerű. A Generali is gondolt erre, és egy olyan új szolgáltatással könnyíti meg a dolgunkat, ami gyorsabb és gördülékenyebb kárrendezést tesz lehetővé.

Így kaphatunk villámgyors segítséget extrákkal

Ha megtörtént a baj, elég csak telefonon, online, vagy a biztosító mobilapplikációján keresztül jelentenünk a kárt. Utóbbi mindössze néhány perc, sőt a kárrendezéshez szükséges fotókat is feltölthetjük, ami jócskán lerövidítheti a kárbejelentésre szánt időt. Ezt követően a kárszakértő 1 munkanapon belül felveszi velünk a kapcsolatot, a nekünk megfelelő időpontban és helyszínen megnézi az autót, és segít kiválasztani a számunkra legideálisabb és leggyorsabb eljárást.

És ha ez még nem győzött volna meg minket, azok, akik a Generalin keresztül intézik a kárbejelentést, és valamelyik szervizpartnerüknél végeztetik a javítást, ingyenes extra szolgátatásokban is részesülnek. A szerviz például 1 órán belül felveszi velünk a kapcsolatot, a törvényben meghatározott 6 hónap dupláját, azaz 12 hónap garanciát kapunk a javítás szakszerűségére, és a szerviz 50 km-es körzetében hoznak-visznek minket. Sőt, a javítást követően kívül-belül ingyenesen kitakarítják az autót. Aki ezek után is saját maga akarja bonyolítani a szervizzel való egyezkedést, lelke rajta.

A GENERALI CSOPORT A Generali Biztosító

Magyarország vezető biztosítótársasága, a nemzetközi Generali Csoport tagja, mely az egyik legnagyobb világméretű biztosítási szolgáltató, a vállalatcsoport 2015-ös teljes díjbevétele meghaladta a 74 milliárd eurót. A világszerte több mint 76 ezer alkalmazottat foglalkoztató és több mint 60 országban jelen lévő csoport vezető szerepet tölt be a nyugat-európai piacokon, valamint egyre fontosabb szereplője a közép-kelet-európai és ázsiai piacoknak. 2015-ben a Generali egyetlen biztosítóként került fel az MIT Technology Review 50 legokosabb vállalatának listájára. A Generali Csoport Közép-Kelet-Európa 10 országában a Generali CEE Holdingon, a régió egyik vezető biztosítási szolgáltatóján keresztül végzi tevékenységét.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.