Az új 5-ös sorozat legnagyobb újdonsága a tisztán elektromos változat, a többi nagyjából a szokásos recept eredménye. Ennyi elég, hogy vágyjunk rá?
Belépőmodell létére közel állt a tökéleteshez a Porsche utolsó orrmotoros sportautója, mégis kevés fogyott belőle, és ma sem elérhetetlen álom.
Az új Kona nagyot nőtt, sokkal menőbben néz ki, mint az elődje, de mi a helyzet az árazásával?
A szénabugjában, ha akarod, tiszta csóréra levetközök neked. Nem is rossz a Renault SUV-kupéja.
Az ötajtós coupé crossovert sokkal jobb vezetni, mint gondoltam, bár ehhez kellenek a feláras légrugók és a kormányzott hátsó tengely is.
2100 kilót vontathat, 84 kilót bír az automata vonóhorog, a csomagtér pedig 1830 literesre bővíthető az ülések lehajtásával. Elég lesz?
Avagy, ez lesz-e a Honda legéletképesebb SUV-modellje?
A Corolla Cross tökéletes, ha dinamika helyett a komfort, erő helyett pedig a fogyasztás a mérvadó.
A Cupra Leon elsőre fondorlatos átverésnek tűnt, de aztán meglepett, méghozzá nem is kicsit.
A leghosszabb Defenderrel a királyi családból nyolcan is mehetnek vadászni, a fácánokkal viszont kár lenne összekoszolni a szép csomagtartót.