Egy elfogulatlan tulaj

2008.09.12. 10:11

A Dodge Avenger gyors menetpróbájáról írt cikk megjelentetése után kaptuk ezt a kritikai észrevételt:

Feladó: G.
Küldve: 2008. 09. 10., Sze 20:02
Címzett: Rácz Tamás
Tárgy: avenger2crd

 

A Dodge Avengerrel kaocsolatos cikk után két dolog merült fel bennem:
1. Felháborító, ahogy a cikk írója "lehúzza" ezt az autót. Következtetés:
totálisan "sötét" bármilyen műszaki témában, ezért ajánlatos valamelyik női divatlaphoz elzavarni.
2. Valamelyik európai konkurens márka mennyit fizetett ezért a negatív cikkért?

Ezt úgy merem leírni, hogy japán autó párti vagyok. Több japán autó után váltottam egy Avenger SXT-re. Ami a cikkben negatívum, az egy koholt hülyeség gyűjtemény.

Felháborító, hogy egyes "tollforgatónak" mondott emberek, mit engednek meg maguknak. Ha ugyanezen az autón egy német gyártó emblémája lenne, a cikkben felsorolt "negatívumokról" nyálcsorgatva áradoznának.

Gratulálok az "objektív" újságíráshoz!!!

A levelet nem hagytuk válasz nélkül:

Koholt hülyeség, hogy igénytelen szürke műanyag a beltér, meg hogy kicsi a csomagtartó?

Üdv:

RT
TC

Feladó: G.
Küldve: 2008. 09. 11., Cs 13:00
Címzett: Rácz Tamás
Tárgy: Re: avenger2crd

 

Így igaz, hülyeség az egész cikk. És pontatlan is. Olyan autóról még nem hallottam, amelyikről csak negatívumokat írnak le. Hol vannak a pozitívumok felsorolva? Még egyszer jelzem, hogy ha egy német autóban lenne például ugyanez a műanyag, "hűha milyen ügyesek és ötletesek ezek a németek, hogy ezt a műanyagot használják" felkiáltással ömlengve dícsérnék a gyártót. Azt azért tudni kell, hogy az Avengert a Chrysler a Daimlerrel közösen fejlesztette. Aki ezt  az autót szidja, az a Merci mérnökeit is ócsárolja.

Műszaki adatok ismertetésénél illene a valós adatokat közölni, és nem kellene lesüllyedni egy pletykalap igénytelen és a valósággal mit sem törődő szintjére.

Például:
- az SXT alufelnije nem 17, hanem 18 colos,
- a csomagtartó sem 382 liter, hanem jóval több, de ezt derítse
ki a cikk írója.
- stb.

A nyáron 5000 km-t utaztunk külföldön 2 hét alatt (4 felnőtt). Érdekes módon csomagjaink + strandfelszerelés (ernyők), étel és ital elfért a csomagtartóban.

És egész napos vezetések után egyszer sem voltam fáradt a sok üléstől.

Ez az autó különben személygépkocsi. Ha valakinek nem felel meg egy szedán adta raktér, az vegyen teherautót.

De gondolom a cikk írója nem egy Suzuki, hanem minimum egy Lexus boldog tulajdonosa, azért ilyen igényes.

Nagyon sok ember annak is örülne, ha egyszer kipróbálhatná ezt az "ocsmány"
autót. Nem kellene ennyire a fellegekben járni!

Részemről a vitát lezártam, mert aki ilyen valótlan tesztet közöl, azt úgysem lehet meggyőzni semmiről.

Egy tesztnél tényeket kellene közölni, nem pedig a cikkíró személyes indulatait.

Üdv:
egy boldog és elégedett Avender SXT tulajdonos.

Lezárt vita ide, lezárt vita oda, erre is válaszoltunk:

Hát, ha lezárta a vitát, akkor nem erőszakoskodom én SEM, továbbra is sok örömet kívánok autójához (amely "de jól néz ki!", "jól szól a hifi" benne, "kellemes klíma" van benne, "jól elférni" utasterében, motorja "jó erős", futóműve "kellően stabil" - ez mind idézet a cikkből, melyben Ön szerint csak negatívum található. És amely ugyanannyi csillagot kapott a totalcartól az értékelésben, mint legutóbb egy Passat http://totalcar.hu/tesztek/vwpassatdsg/ , ami, talán Ön is tudja, egy német autó, méghozzá az Avenger konkurense.
 
És bocs, a csomagtér több egybehangzó forrás szerint 438 liter, javítottam. Ez így se sok, de valóban több, mint a 382, amit a dodge német hivatalos prospektusában http://www.dodge.de/pdf/dodge-avenger-download.pdf találtam - a magyar oldal nem büszkélkedik vele, a németek meg elírták, de én kérek elnézést, természetesen.
 
Üdv:
 
RT
TC

Egyelőre itt tartunk, remélem, G. azért még kifejti álláspontját a nem létező pozitívumokkal kapcsolatban is.